جاباما
۹۸۲۷۲۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

خلعتبری: تعطیلی لیگ برتر به سود من شد

محمدرضا خلعتبری، مهاجم تیم فوتبال شهر خودرو گفت: تعطیلی بازی‌های لیگ برتر به سود من شد و مصدومیتم برطرف شده است.

خبرگزاری تسنیم: محمدرضا خلعتبری، درباره آخرین وضعیت آسیب‌دیدگی‌اش اظهار داشت: بعد از مصدومیت یک هفته استراحت کردم و سپس مراحل درمانی‌ام آغاز شد. بعد از سه هفته دویدم و حالا هم کار‌های قدرتی و سرعتی را بدون مشکل خاصی انجام می‌دهم. خدا را شکر شرایط خوبی دارم و آماده بازی هستم. تعطیلی بازی‌های لیگ برتر هم به سود من و دیگر بازیکنان مصدومی شد که ممکن بود چند بازی را از دست بدهند.

وی در مورد تعطیلی بازی‌های لیگ برتر خاطر نشان کرد: متأسفانه شرایط سختی ایجاد شده و بسیاری از هموطنان ما جان‌شان را از دست دادند که این بسیار ناراحت‌کننده است. این درست است که خیلی از مردم برای کسب درآمد باید از خانه بیرون بیایند و راهی هم وجود ندارد، ولی خیلی از مردم هم متأسفانه رعایت نمی‌کنند. شما ببینید که بسیاری از مردم به مسافرت رفتند و توصیه‌ها را جدی نگرفتند. من اخیراً با یکی از دوستانم در مشهد صحبت می‌کردم که می‌گفت شهر شلوغ است و مغازه‌های اطراف حرم هم باز هستند. اگر می‌خواهیم این بیماری ریشه‌کن شود، همه باید رعایت کنیم. امیدوارم با ریشه‌کن شدن این بیماری، بازی‌های لیگ برتر هم انجام شود.

خلعتبری در پاسخ به این پرسش که آیا احتمال می‌دهد بازی‌های لیگ برتر به صورت قطعی تعطیل شود، تصریح کرد: در این شرایط برگزاری بازی‌ها ریسک بزرگی است و باید بیماری کرونا به صورت کامل از بین برود. احساس من این است که بازی‌ها ادامه پیدا خواهد کرد، ولی باید صبور باشیم. الان همه لیگ‌ها تعطیل است و حتی لیگ ایتالیا هم مثل اینکه قرار است دو سه ماه به تأخیر بیفتد. امیدوارم این بیماری ریشه‌کن شود تا دوباره شاهد انجام بازی‌ها در تمامی کشور‌ها باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج