۹۸۲۷۴۶
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

لیگ هجدهم روی دست لیگ نوزدهم؛

مقایسه هافبک‌های خارجی سپاهان، پرسپولیس و تراکتور

کومان، رسن و سوگیتا سه هافبک میانی تیم های مدعی ایران در دو فصل اخیر بوده اند، هر چند یکی از آنها دیگر در ایران بازی نمی کند.

ورزش سه: کومان، رسن و سوگیتا سه هافبک میانی تیم های مدعی ایران در دو فصل اخیر بوده اند، هر چند یکی از آنها دیگر در ایران بازی نمی کند.

پس از پایان دوران حرفه ای حضور علی کریمی، مجتبی جباری و محرم نویدکیا در مستطیل سبز، فوتبال ایران همواره با کمبود یک هافبک بازیسار تمام عیار مواجه بوده و حتی در دوران کی روش هم این معضل با پا به سن گذاشتن مسعود شجاعی و اشکان دژاگه عیان شد و شاید به همین دلیل هم باشد که بازیکنانی نظیر کومان و رسن، سر از فوتبال ایران در می آورند.

در ادامه این مطلب می خواهیم به مقایسه عملکرد ولادیمیر کومان هافبک اوکراینی-مجارستانی سپاهان، سوگیتا بازیکن سابق تراکتور و در نهایت بشار رسن هافبک عراقی پرسپولیس با آمارهایی که از آنها در لیگ هجدهم ثبت شده، بپردازیم.

مقایسه هافبک‌های خارجی سپاهان، پرسپولیس و تراکتور

همانطور که در اینفوگرافی هم مشخص است، هر سه بازیکن در لیگ هجدهم آمارهای به مراتب بهتری را به نام خودشان ثبت کرده اند و در فصل جاری لیگ برتر به دلیل شیوع ویروس کرونا و نیمه تمام ماندن مسابقات، اعدادی که ثبت کرده اند، کمتر شده است.

در این بین، سوگیتا که در میانه فصل به دلیل مصدومیت از تراکتور جدا شد و در فوتبال سوئد و به کارش ادامه خواهد داد و رسن هم صحبت های زیادی در مورد آینده اش به وجود آمده و هیچ معلوم نیست که فصل آینده نیز در ایران ماندنی باشد، چرا که پیشنهادات جدی ای از تیم های دیگری دریافت کرده و گفتگوی اینستاگرامی شب گذشته اش با خبرنگار قطری بر زمزمه های حضور او در یکی از تیم های ثروتمند این کشور یعنی الدحیل یا الریان افزود.

مقایسه هافبک‌های خارجی سپاهان، پرسپولیس و تراکتور

در نهایت باید به کومان بازیکن تاثیرگذار طلایی پوشان در لیگ هجدهم اشاره کنیم که در لیگ نوزدهم فاصله زیادی به آنچه از او انتظار می رفت، دارد. او شروع خوبی داشت ولی رفته رفته با حضور نورافکن، جای خود را در ترکیب اصلی از دست داد و رقابت های لیگ نیز در شرایطی خاتمه یافت که او فرم خوبی نداشت وبه عنوان یار تعویضی مورد استفاده قرار می گرفت.

مقایسه هافبک‌های خارجی سپاهان، پرسپولیس و تراکتور

رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران در هفته 21 ام متوقف مانده است و تیم پرسپولیس با 47 امتیاز صدرنشین مسابقات به شمار می رود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      زنده باد پرسپولیس کبیر زنده باد بشار بشار بشاریابشار بشاره رسن صفرزنه

      پاسخ ها

      • متین

        فعلا که داره میر بشار

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج