۹۸۲۸۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

ساعی: تعویق المپیک را منفی می‌دانم

مدیر فنی تیم ملی تکواندو گفت: تعویق المپیک توکیو را نکته منفی برای تکواندو می‌دانم.

خبرگزاری میزان: هادی ساعی در گفت‌وگویی در خصوص شرایط تمرینات ملی‌پوشان المپیکی تکواندو اظهار داشت: تکواندو هم مثل سایر رشته‌ها پاسوز کرونا شده و فعلا تمرینات تیم ملی برگزار نمی‌شود اما یکشنبه هفته آینده یک جلسه فنی داریم تا ببینیم چه زمانی تمرینات را به طور رسمی آغاز کنیم.

وی در خصوص تعویق المپیک توکیو افزود: به نظر من این موضوع کاملا به ضرر تکواندو و تمام رشته‌ها خواهد بود. به طور مثال تقویم جهانی تمام رشته‌ها تحت تاثیر المپیک قرار می‌گیرد و هزینه‌هایی که کشورها برای برنامه‌های المپیکی خود انجام داده بودند، به هدر می رود و موضوعات زیاد دیگری هم وجود دارد که تعویق المپیک آنها را تحت تاثیر قرار می دهد.

مدیرفنی تیم ملی تکواندو ادامه داد: ورزشکاران حرفه‌ای از مدتها قبل برای حضور در المپیک برنامه‌ریزی کردند و تمام روزها را طبق اصول پیش می‌بردند و بدترین نکته هم اینجاست که برای ورزشکاران جوان که خود به خود رشد دارند، کنترل وزن تا سال آینده بسیار دشوار خواهد بود که این موضوع شامل حال ما هم می‌شود.

ساعی در واکنش به این پرسش که خرین وضعیت مهسا آقایی تکواندوکار البرزی که چندی پیش دچار ضایعه مغزی شده خاطرنشان کرد: پس از اتفاقی که برای این ورزشکار افتاد شرایط سختی داشت و سطح هوشیاری او پایین بود اما چون آقایی یک ورزشکار حرفه‌ای بود و قدرت بدنی خوبی داشت و همچنین لطف خداوند شامل حالش شد و الان وضعیت بهتری دارد. روزی که برای ملاقاتش رفتم وقتی مهسا من را دید واکنش نشان داد و زمانی که من جا به جا می‌شدم با چشمانش من را دنبال می‌کرد که این نشانه خوبی است و امیدوارم با کمک مسئولان ورزش و خانواده تکواندو شرایط این قهرمان روز به روز بهتر شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فقط مونده تو نظر بدی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج