جاباما
۹۸۲۸۴۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

حسن‌زاده:

بعضی‌ها با پول فوتبال، قلیان‌سرا راه انداخته‌اند

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: صراحتاً می‌گویم قهرمان اعلام کردن پرسپولیس در صورتی که لیگ برتر نیمه‌کاره رها شود کل فوتبال ایران را زیر سؤال می‌برد.

خبرورزشی: رضا حسن زاده از جمله پیشکسوتانی بود که روز یک‌شنبه همراه با چند استقلالی دیگر به ملاقات احمد سعادتمند رفت و با مدیرعامل استقلال پیرامون شرایط و مشکلات این باشگاه صحبت کرد.

سرمربی موفق تیم امید استقلال هم‌اکنون در رتبه دوم جدول قهرمانی امید‌های پایتخت قرار دارد و همچنان می‌تواند به کسب عنوان قهرمانی (البته اگر دو هفته پایانی مسابقات برگزار شود) امیدوار باشد.

تغذیه تیم بزرگسالان

پاییز پارسال در گفتگو با خبرورزشی اعلام کردم پایان فصل حداقل پنج بازیکن از تیم امید استقلال به بزرگسالان خواهم داد. حالا خوشحالم بگویم که تابستان امسال ۷، ۸ نفر از بازیکنان کنونی تیم امید می‌توانند همراه با بزرگسالان تمرین کرده و برای این تیم به میدان بروند، چون واقعاً از نظر کیفیت فنی در حد بسیار خوبی هستند.

همین حالا چند بازیکن تیم امید استقلال از تیم‌های لیگ آزادگان و حتی لیگ برتری پیشنهاد دارند، اما کاملاً بدیهی است که اولویت تحت هر شرایطی باید بزرگسالان استقلال باشد.

ما برای فصل آینده شرایط تاکتیکی تیم امید استقلال را طوری تنظیم می‌کنیم که دقیقاً با همان سیستم فرهاد مجیدی در تیم بزرگسالان به میدان برویم. این کار باعث می‌شود بازیکنان جوان هنگام حضور در جمع شاگردان فرهاد دچار سرگیجه نشوند و عملکرد بسیار خوبی ارائه کنند.

قهرمانی پرسپولیس؟

هواداران پرسپولیس همیشه برایم محترم هستند و مربیان این تیم هم جزو دوستان خوب من محسوب می‌شوند، اما صراحتاً می‌گویم قهرمان اعلام کردن پرسپولیس در صورتی که لیگ برتر نیمه‌کاره رها شود کل فوتبال ایران را زیر سؤال می‌برد.

این اصلاً برای فدراسیون و حتی وزارت ورزش خوب نیست که با وجود تعداد زیاد بازی‌های باقی مانده تا پایان فصل رأی به قهرمانی سرخپوشان داده شود. هنوز کلی امتیاز می‌تواند رد و بدل شود بنابراین نمی‌توان گفت، چون پرسپولیس در حال حاضر صدرنشین است، پس حتماً قهرمان می‌شود.

مدیران ارشد فوتبال کشور باید دور هم جمع شده و در رابطه با ماجرای فوق تصمیم قاطعی اتخاذ کنند. یا باید این فصل را به طور کامل نیمه‌کاره رها کنیم، یا اینکه مسابقات بدون حضور تماشاگران و به صورت فشرده برگزار شود. البته برگزاری دیدار‌ها بدون تماشاگر جذابیتی ندارد.

به هر حال در حال حاضر اولویت اول باید سلامتی جامعه باشد. اگر واقعاً برگزاری مسابقات می‌تواند خطرساز شود، بهتر است نیمه‌کاره رهایش کنیم.

نگرانی هواداران

جلسه با آقای سعادتمند به نظر خودم مثبت بود و باید تشکر کرد از مدیرعامل محترم استقلال که به رغم شرایط خاص باشگاه، این‌گونه برای پیشکسوتان وقت می‌گذارد. البته من در این جلسه به عنوان سرمربی تیم امید استقلال حاضر نبودم بلکه در قالب یکی از بازیکنان قدیمی آبی حرف‌هایم را زدم.

به مدیرعامل محترم گفتیم که مردم نگران استقلال هستند و از این مسئله می‌ترسند که به خاطر شکایت‌های بازیکنان و مربیان خارجی کار به محرومیت و... کشیده شود. خواسته‌های هواداران و پیشکسوتان را به سعادتمند گفتیم و تأکید کردیم که در این شرایط کاهش مشکلات مالی باید اولویت اول باشگاه باشد.

قلیان‌سرا با پول فوتبال

در رابطه با سریال پایتخت باید بگویم که به طور کلی واقعیت فوتبال را نشان نداد. ما فوتبالیست‌های بسیار زیادی داشتیم که از شرایط خیلی سخت به وضعیت مطلوب رسیدند و خودشان را نباختند.

حالا البته عده معدودی هم بودند که وقتی به پول رسیدند، رفتارشان عوض شد و در نهایت هم به خودشان و هم به تیمشان ضربه زدند و خیلی زود هم از سطح اول فوتبال مملکت حذف شدند.

شاید بازیکنانی هم باشند که پس از شهرت، رفتارشان با خانواده خود عوض شده باشد. احتمالاً آن‌ها با دیدن سریال پایتخت پیش خودشان شرمنده می‌شوند و برخوردشان را عوض می‌کنند.

نکته دیگر اینکه بهتاش فریبا، همان بازیکن جوان در سریال پایتخت بلافاصله وقتی فهمید که قرار است پول بسیار کلانی به او برسد در اندیشه راه‌اندازی قلیان‌سرا فرو رفت. متأسفانه باید این حقیقت را گفت که عده‌ای از فوتبالیست‌ها با درآمد فوتبال قلیان‌سرا راه انداخته‌اند و دست جوانان مردم قلیان می‌دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج