۹۸۲۸۶۶
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

صدها نفر در ناو شارل دوگل کرونا گرفته‌اند

وزارت دفاع فرانسه اعلام کرد که یک سوم از دوهزار ملوان و خدمه ناوگروه رزمی شارل دو گل در پی شیوع ویروس کرونا در این ناو و کشتی‌های همراهش به کووید-۱۹ مبتلا شده‌اند.

برترین‌ها: به نقل از رسانه فارسی زبان؛ وزارت دفاع فرانسه اعلام کرد که یک سوم از دوهزار ملوان و خدمه ناوگروه رزمی شارل دو گل در پی شیوع ویروس کرونا در این ناو و کشتی‌های همراهش به کووید-۱۹ مبتلا شده‌اند.

به گفته وزارت دفاع فرانسه نتیجه آزمایش کرونای ۶۶۸ نفر در این ناو هواپیمابر و شناورهای همراهش مثبت بوده است. ۳۱ نفر از مبتلایان در بیمارستان بستری شده‌اند و یک نفر در بخش مراقبت‌های ویژه است.

صدها نفر در ناو شارل دوگل کرونا گرفته‌اند

هفته گذشته تعدادی از خدمه این کشتی جنگی دچار علائم ابتلا به کووید-۱۹ شدند و وزارت دفاع فرانسه تصمیم گرفت که ناو شارل دو گل را ده روز زودتر از موعد از ماموریتش در اقیانوس اطلس برگرداند.

دو ناوچه این ناو حامل هلی‌کوپتر و جنگنده‌های نظامی را دنبال می‌کنند که یکی مسئول دفاع هوایی و دیگری شناور ضد زیردریایی است.

به گفته وزارت دفاع فرانسه، تمام ملوان‌های ناو شارل دو گل و یکی از ناوچه‌ها و همین طور خلبان‌ جنگنده‌هایی که به این ناو پرواز داشته‌اند به مدت دو هفته قرنطینه شده‌اند. ناوچه دیگر از شیوع ویروس مصون مانده است.

ناوها و کشتی‌های بزرگ تفریحی و مسافری در چندین مورد محل شیوع ویروس کرونا بوده‌اند.

پیش از این شیوع ویروس در ناو هواپیمابر روزولت در آمریکا باعث جنجال و برکناری فرمانده آن شده بود.

کاهش موارد بستری در فرانسه

هم‌زمان در فرانسه که یکی از بیشترین آمار ابتلا و مرگ در اروپا و جهان را دارد، امروز تعداد افراد بستری در بیمارستان‌ها برای اولین بار از زمان آغاز شیوع ویروس کرونا کاهش یافته است.

بنا بر آمار رسمی تعداد افراد تحت درمان حدود ۵۰۰ نفر کمتر شده است. تعداد بیماران بستری در بخش مراقبت‌های ویژه هم برای هفتمین روز متوالی کاهش یافته است.

اما آمار مرگ و میر همچنان بالا است و به بیش از ۱۷ هزار نفر رسیده است. آمار امروز حاکی از مرگ ۵۱۴ نفر دیگر در اثر ابتلا به کووید-۱۹ بود.

شمار مبتلایان تاییدشده در سرتاسر جهان به بیش از دو میلیون نفر رسیده و بر اساس آمار اعلام شده از سوی کشورهای مختلف تا کنون بیش از ۱۳۰ هزار نفر جان خود را در اثر شیوع ویروس کرونا از دست داده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج