جاباما
۹۸۲۸۶۷
۱ نظر
۵۰۱۱
۱ نظر
۵۰۱۱
پ

فال روزانه ۲۸/ ۰۱/ ۱۳۹۹

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۲۸/ ۰۱/ ۱۳۹۹

فال روزانه ۹۹.۰۱.۲۸

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. سالی سرشار از انرژی و نشاط انتظار شما را می‌کشد و در سال تولدتان از خوشی و شادکامی بی‌نصیب نخواهید بود. در این سال به خواسته‌های قلبی‌تان اهمیت بیشتری بدهید و مسیرهای تازه‌ای را دنبال کنید. در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید، زندگی را ساده نگیرید و در این سال بیشتر از همیشه تلاش کنید و مطمئن باشید که زحمت‌های شما بی‌نتیجه نخواهد ماند. ماه مهر امسال مهم‌ترین ماه درمیان ماه‌های سال تولدتان است و در این ماه با مشکل بزرگی روبرو خواهید شد، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که این مشکل شما را زمین‌گیر نمی‌کند و راهی برای حل آن پیدا خواهید کرد. در ماه آبان امسال چشم‌تان را بیشتر از همیشه باز کنید و کارها را با عقل و تدبیر به پایان برسانید. سالی که با تولدتان شروع شده را جدی بگیرید و در این سال به گونه‌ای کار کنید که در پایان سال تولدتان، دستاوردهای چشمگیری به کارنامه زندگی‌تان اضافه کرده باشید.

فال روزانه ۲۸/ ۰۱/ ۱۳۹۹

برای رسیدن به آرامش، قسمتی از روز را با دوستان و آشنایان سپری کنید. روز خوبی برای کار و تجارت نیست و ضرری را در معامله‌ها تجربه خواهید کرد. یکی از اعضای خانواده نیازمند کمک شما است، هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای کمک به ایشان انجام دهید و مطمئن باشید که این فرد کمک شما را فراموش نمی‌کند. احتمال زیادی وجود دارد که حرف ناراحت‌کننده‌ای به همسر یا عشق‌زندگی‌تان بزنید. امروز در مرکز توجه اعضای خانواده قرار می‌گیرید. برای اطرافیان اهمیت بیشتری قائل شوید و به آنها محبت کنید.

فال روزانه ۲۸/ ۰۱/ ۱۳۹۹

روزی بسیار خوبی را در پیش دارید و فرصتی پیدا می‌کنید تا حسابی تفریح کنید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و با استراحت و تفریح، خودتان را آماده روزهای آینده کنید. هدیه‌ای برای عشق‌زندگی‌تان بخرید و محبت خود را به ایشان ابراز کنید. روز مناسبی را برای گسترش دامنه کار و تجارت خود آغاز کرده‌اید و برنامه‌هایی که برای گسترش کار در نظر دارید را امروز انجام دهید. امروز شرایطی مهیا می‌شود تا کارهای موردعلاقه‌تان را انجام دهید.

فال روزانه ۲۸/ ۰۱/ ۱۳۹۹

دست‌تان را به زانوی خودتان بگیرید و مشکلات را حل کنید. به هر قیمتی که شده به ایده‌ای که به ذهن‌تان خطور کرده جامه‌ عمل بپوشانید. احتمال زیادی وجود دارد که یکی از اطرافیان امروز از در ناراحتی و دلخوری با شما وارد شود. کدورتی که میان شما و فردی وجود دارد را به صلح و صفا تبدیل کنید. شرایطی مهیا می‌شود تا در کنار اعضای خانواده حسابی خوش بگذرانید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز چشم از شما بر نمی‌دارد و بیشتر از همیشه هوای‌تان را دارد.

فال روزانه ۲۸/ ۰۱/ ۱۳۹۹

با کار و تلاش بیش‌ازحد، سلامت‌تان را به خطر نیاندازید. امروز هرگونه سرمایه‌گذاری و فعالیت مالی را کنار بگذارید. فرصتی را برای بودن در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان روزی سرشار از محبت و عاشقی را برای شما تدارک خواهد دید. امروز وسواس بیشتری برای انجام کارها به خرج دهید و حواس‌تان را حسابی جمع کنید.

فال روزانه ۲۸/ ۰۱/ ۱۳۹۹

بخت با شما یار است و روزی همراه با شادی و نشاط انتظار شما را می‌کشد، این شرایط را مغتنم بدانید و با تفریح و خنده، نگران‌های‌تان را فراموش کنید. امروز احتمال زیادی وجود دارد که پول‌تان را خرج خرید کالاهای غیرضروری کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان ایده‌های بکری برای افزایش درآمد با شما مطرح خواهد کرد. روز خوبی را برای مهمانی و بودن در کنار اعضای فامیل در پیش‌رو دارید. احساس می‌کنید که نبض شما و عشق‌زندگی‌تان یک آهنگ را می‌نوازد و بیشتر از همیشه با عشق‌زندگی‌تان هم‌دل هستید. رفاقت با دوستان ناباب را کنار بگذارید و سبک‌ زندگی سالمی را در پیش بگیرید. آتش عشق در وجود همسر یا عشق‌زندگی‌تان زبانه می‌کشد و روزی عاشقانه را در پیش دارید، این شرایط را به فال نیک بگیرید و در کنار عشق‌زندگي‌تان عشقی گرم و پر حرارت را تجربه کنید.

فال روزانه ۲۸/ ۰۱/ ۱۳۹۹

امروز فردی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارد، تجربه‌های گران‌بهایی را با شما درمیان خواهد گذاشت. امروز احساس می‌کنید که بیشتر از همیشه حرف همسر یا عشق‌زندگی‌تان را می‌فهمید و نیاز به صحبت با وی دارید، این فرصت را غنیمت بدانید و دمی در کنار عشق‌زندگی‌تان بنشینید و با ایشان از عشق و محبت بگویید. اهل خانواده بر سر موضوعی با یکدیگر اختلاف‌نظر دارند و این وضعیت زمینه دلخوری اعضای خانواده را فراهم کرده‌است، قبل از اینکه این دلخوری بالا بگیرد، امروز در میان اعضای خانواده پادرمیانی کنید و بین اهل منزل صلح و صفا برقرار نمایید.

فال روزانه ۲۸/ ۰۱/ ۱۳۹۹

از آنجایی که ذهنی آشفته و مضطرب دارید، راهی برای موفقیت پیدا نمی‌کنید، در نتیجه در اولین فرصت فکری به حال این شرایط بردارید و به آرامش‌خاطر برسید. با پس‌انداز و صرفه‌جویی، ثبات مالی‌تان را در آینده ثبات بخشید. رازی که در سینه دارید را با کسی درمیان نگذارید. اجازه ندهید عادت‌های ناپسند شما زمینه ناراحتی همسر یا عشق‌زندگی‌تان را فراهم کند. یکی از نزدیکان که وی را دوست خود می‌دانید، امروز به شما خیانت می‌کند.

فال روزانه ۲۸/ ۰۱/ ۱۳۹۹

شخصیت جذابی دارید و اطرافیان شما را به عنوان فرد محبوب و مردم‌داری می‌شناسند، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و اطرافیان برای حل مشکلاتی که با آنها دست‌به‌گریبان هستید، دست یاری به سمت شما دراز می‌کنند. پولی که از کسی قرض گرفته‌اید را امروز به هر قیمتی که شده بازپس دهید. کارهای زیادی دارید، اما انرژی لازم برای انجام کارها در طول روز را بدست خواهید آورد. قبل از اینکه رابطه شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان از چیزی که هست، سردتر شود، فکری به حال گرمای رابطه خود بردارید.

فال روزانه ۲۸/ ۰۱/ ۱۳۹۹

شرایطی مهیا می‌شود تا در کنار دوستان قدیمی با هم بنشینید و خوش بگذرانید. قرار است در جلسه‌کاری مهم یا مهمانی رسمی شرکت کنید و در این مراسم اطلاعات زیادی به دانش خود اضافه خواهید کرد. زندگی را فدای کار نکنید و بیشتر در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان حضور داشته باشید. اجازه ندهید اختلاف‌نظر میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان بالا بگیرد.

فال روزانه ۲۸/ ۰۱/ ۱۳۹۹

امروز از همیشه سرحال‌تر به نظر می‌رسید و خطری وجود نازنین‌تان را تهدید نمی‌کند. امروز سرمایه‌‌ای که برای انجام کاری نیاز دارید از جایی که فکرش را نمی‌کردید مهیا می‌شود. یکی از اعضای خانواده امروز مایه سرشکستگی شما می‌شود. به خودتان قول داده‌اید که امروز ورزش و تفریح کنید، اما شرایط مهیا نمی‌شود. فردی قصد دخالت میان شما و عشق‌زندگی‌تان را دارد.

فال روزانه ۲۸/ ۰۱/ ۱۳۹۹

امروز همسر یا عشق‌زندگی‌تان برنامه‌های زیادی برای بهبود روحیه‌تان در نظر گرفته‌است. پیشنهادی که یکی از بزرگ‌ترهای فامیل با شما درمیان گذاشته را اجرا کنید. خاطره‌های خوش دوران کودکی در ذهن‌تان زنده شده و روزی سرشار از سرزندگی‌ و شادکامی را در پیش‌رو دارید. ترشرویی به صلاح شما نیست و با اطرافیان از در محبت وارد شوید. خستگی نمی‌شناسید و امروز احساس می‌کنید که شکست‌ناپذیر شده‌اید، این روحیه را تا انتهای شب حفظ کنید و کار دشواری که مدتی است مشغول انجام آن هستید را به پایان برسانید.

فال روزانه ۲۸/ ۰۱/ ۱۳۹۹

احساس اعتماد‌به‌نفس سرشاری را تجربه خواهید کرد و مشکلات را کوچک‌ و ناچیز خواهید دید. حواس‌تان به دخل‌وخرج‌تان باشد. فرصتی برای عاشقی دارید و امروز گرفتار عشقی سوزان و آتشین خواهید شد. روز را با آرامش به پایان برسانید و اجازه ندهید نگرانی‌ها شما را مضطرب کند.

فال روزانه ۲۸/ ۰۱/ ۱۳۹۹

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اردیبهشت عالی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج