۹۸۲۸۷۲
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

ماراتن کهنه سرباز انگلیسی علیه کرونا

تام مور، کهنه‌سرباز ۹۹ ساله بریتانیایی این روزها ماراتن کوچکی در خانه‌اش به راه انداخته است و با هدف جمع آوری کمک برای سرویس سلامت همگانی بریتانیا قصد دارد تا پیش از جشن تولد صد سالگی‌اش در آخر این ماه، ۱۰۰ بار طول حیاط ۲۵ متری‌ خانه‌اش را با واکر اینسو و آنسو برود.

برترین‌ها: به نقل از رسانه فارسی زبان؛ تام مور، کهنه‌سرباز ۹۹ ساله بریتانیایی این روزها ماراتن کوچکی در خانه‌اش به راه انداخته است و با هدف جمع آوری کمک برای سرویس سلامت همگانی بریتانیا قصد دارد تا پیش از جشن تولد صد سالگی‌اش در آخر این ماه، ۱۰۰ بار طول حیاط ۲۵ متری‌ خانه‌اش را با واکر اینسو و آنسو برود.

سرویس سلامت همگانی بریتانیا این روزها به شدت درگیر بهبود وضعیت بیماران مبتلا به ویروس کرونا است. کمک‌های مالی مردم در پروژه خیریه‌ای کاپیتان مور بناست به منظور درمان بیماران مبتلا به بیماری کووید ۱۹ در سرویس سلامت همگانی بریتانیا هزینه شود.

بیش از ۷۰ هزار نفر به طرح کاپیتان مور کمک مالی کرده‌اند تام مور وقتی نخست ایده پیاده‌روی با واکر را در حیاط خانه‌اش شروع کرد امیدوار بود بتواند دست کم هزار پوندی برای سرویس سلامت همگانی بریتانیا کمک جمع‌آوری کند اما حالا تلاش او همه‌گیر شده و تا روز چهارشنبه ۱۵ آوریل ۳ میلیون پوند جمع‌آوری شده است.

وبسایت جمع‌آوری کمک مالی به این پروژه پس از مراجعه کاربران زیاد برای مدتی از کار افتاد. بیش از ۷۰ هزار نفر به طرح کاپیتان مور کمک مالی کرده‌اند. او تا کنون ۷۰ دور از صد دوری که وعده داده بود را به پایان رسانده است.

تام جوان در جنگ جهانی دوم در ارتش بریتانیا خدمت کرد. او حالا در ۹۹ سالگی و در نزدیکی جشن تولد ۱۰۰ سالگی‌اش کماکان مشغول خدمت به کشور و مردم است. امور خیریه در بریتانیا سابقه طولانی دارد. برای نمونه شرکت در ماراتون برای کمک به بیماران خاص یکی از روش‌های جمع‌آوری کمک مالی برای حمایت از نهادهای مدنی فعال در حوزه بهداشت و درمان و حمایت از بی‌خانمان‌ها است.

ماراتن کهنه سرباز انگلیسی علیه کرونا

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • dd vv

      جالب بود

    • بدون نام

      دمش گرم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج