۹۸۲۸۷۷
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

شیری و امیری نورچشمی‌های سرمربی پرسپولیس!

گابریل کالدرون، مربی پرسپولیس در نیم‌فصل اول لیگ برتر فصل جاری، به سیستم چرخشی اعتقاد داشت، اما از زمان حضور گل‌محمدی شرایط فرق کرد و یحیی سبک خودش را ادامه داد.

خبرورزشی: گابریل کالدرون، مربی پرسپولیس در نیم‌فصل اول لیگ برتر فصل جاری، به سیستم چرخشی اعتقاد داشت، اما از زمان حضور گل‌محمدی شرایط فرق کرد و یحیی سبک خودش را ادامه داد.

شیری، امیری و نوراللهی نورچشمی‌های سرمربی پرسپولیسبه گزارش خبرورزشی، یحیی معمولاً تا یک بازیکن اشتباه نکند کنارش نمی‌گذارد و در این خصوص احتمالاً الگویش برانکو است. به‌طور مثال محمد انصاری تا شهرآورد تهران مهره فیکس پرسپولیس بود، اما بعد از چند اشتباه تعویض شد و یحیی دیگر فرصت بازی در لیگ برتر را به او نداد.

اینکه پرسپولیس بعد از تعطیلات کرونا با چه ترکیبی وارد زمین می‌شود هنوز مجهول است، اما می‌خواهیم در این مطلب به ترکیبی اشاره کنیم که از زمان حضور یحیی بیشترین بازی را در لیگ برتر انجام دادند و احتمالاً همین بازیکن‌ها بعد از شروع مجدد لیگ برتر ۱۱ نفر اصلی پرسپولیس را تشکیل می‌دهند.

نورچشمی‌ها

وحید امیری، مهدی شیری و احمد نوراللهی سه بازیکنی هستند که از زمان حضور گل‌محمدی در هر ۴ بازی این تیم در لیگ برتر فیکس بودند و یحیی به آن‌ها دست نزده است.

پایه‌ثابت‌ها

به غیر از این سه بازیکن کامیابی‌نیا، ترابی و علیپور هم در تمامی بازی‌ها یکی از نفرات ۱۱ بازیکن ابتدایی بازی بودند تا تعداد پایه‌ثابت‌های ترکیب گل‌محمدی به ۶ نفر برسد.

جریمه‌شده‌ها

انصاری بعد از سه بازی متوالی در ترکیب اصلی قرار گرفت و با اشتباهاتش در شهرآورد تهران، کارش به نیمکت‌نشینی کشید. بیرانوند هم بعد از خوردن دو گل در شهرآورد تهران به نیمکت رفت و اوساگونا هم از ترکیب اصلی خارج شد تا یحیی این سه بازیکن را جریمه کرده باشد. سیدجلال حسینی هم به بهانه بازی گردشی نیمکت‌نشین شد ولی اگر این اسمش جریمه نیست چه چیز دیگری می‌تواند باشد؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جنوبی

      چرا باعث اختلاف در یک تیم میشوید؟ در همه تیمها هر بازیکنی خوب باشد در ترکیب میماند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج