۹۸۲۸۹۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

روز‌های بی‌مدیرعاملی قرمز‌ها با دو مدعی!

صندلی مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس پس از محمدحسن انصاری فرد هنوز صاحب خود را نشناخته است.

خبرآنلاین: وضعیت مدیریتی باشگاه پرسپولیس بر خلاف اوضاع فنی این تیم اصلا تعریفی ندارد. آن ها که طی سالیان اخیر قهرمان بلامنازع لیگ برتر بودند و حتی حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا و قهرمانی در جام حذفی را هم تجربه کرده اند و در حال حاضر هم صدرنشین لیگ نوزدهم هستند، از لحاظ مدیریتی وضعیت بسیار آشفته ای را سپری می کنند. از یک سو قراردادهایی که در زمان مدیریت پیشین باشگاه بسته شده و از سوی دیگر بدهی های کلان داخلی و خارجی پرسپولیس و همچنین نبودن مدیرعامل و تکمیل نبودن فهرست هیئت مدیره، همه و همه دست به دست هم داده تا وضعیت تیم پرسپولیس حداقل در ساختمان این باشگاه اصلا تعریفی نداشته باشد.

پایان تلخ انصاری فرد

حضور محمدحسن انصاری فرد در جایگاه مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس هواداران این تیم را بسیار به آینده امیدوار کرد. آن ها که انصاری فرد را مدیری از جنس این باشگاه می دانستند همه جوره از او حمایت کردند اما عملکرد انصاری فرد رفته رفته آن ها را دلسرد کرد. پس از این که گابریل کالدرون سرمربی موفق پرسپولیسی ها از این تیم جدا شد،هواداران این تیم به این مسئله معترض بودند که انصاری فرد از تمام توان خود برای حفظ این مربی آرژانتینی استفاده نکرد. نکته ای که مدیرعامل وقت پرسپولیس آن را تکذیب می کرد اما خود کالدرون در پستی اینستاگرامی پس از جدایی اش از پرسپولیس نوشت: « امروز به همکاری خودم با پرسپولیس پایان میدهم. چون مدیرعامل باشگاه و اطرافیانش تمام تلاششان را کردند تا من نباشم.»

در ادامه هم انصاری فرد که خود را در بن بست می دید، به بهانه برکناری حسین قدوسی،مدیر روابط عمومی این باشگاه توسط اعضای هیئت مدیره از سمت خود استعفا داد و کنار رفت. استعفایی که البته مهدی رسول پناه،سرپرست مدیرعاملی فعلی این باشگاه چندی پیش در مصاحبه ای گفت که به دلیل صدور حکم جلب برای انصاری فرد بوده است.

آقای دندان‌پزشک یا مدیر سابق سایپا؛ منجی پرسپولیس کیست؟

مهدی رسول پناه،دندان پزشک مسعود سلطانی فر،وزیر ورزش و جوانان که در ابتدا به عنوان عضوی از هیئت مدیره به باشگاه پرسپولیس اضافه شد،حالا تقریبا در جایگاه همه کاره این باشگاه قرار دارد. او روی کاغذ سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس است اما به نظر می آید که قدرت را با یکی دیگر از اعضای هیئت مدیره تقسیم کرده است.

داستان از این قرار است که سیدمهرداد هاشمی که یکی از اعضای هیئت‌ مدیره به شمار می‌رود، این روزها با سرپرست باشگاه ارتباط بسیار نزدیکی برقرار کرده و این رابطه باعث شده او هر روز در باشگاه حاضر شود و به اداره امور پرسپولیس بپردازد.

خود رسول‌پناه هم برخی دیگر از کارها را به دست می‌گیرد تا امور پرسپولیس با سرعت بیشتری انجام شود.اتفاقی که باعث شده پرسپولیس در روزهای بی مدیرعاملی،عملا دو نفر را به عنوان مدیر در راس خود ببیند و مشخص نیست این وضعیت تا چه زمانی قرار است ادامه پیدا کند.

در این میان سید مهرداد هاشمی که سابقه مدیرعاملی در باشگاه سایپا را هم دارد، در تلاش است تا به عنوان مدیرعامل رسمی پرسپولیس معرفی شود تا خود به تنهایی به مدیریت این باشگاه بپردازد هرچند گفته می شود که بعید است مدیرعامل بعدی پرسپولیس از اعضای فعلی هیئت ‌مدیره باشد و ممکن است که مدیر بعدی، یکی از اعضای جدید هیئت‌ مدیره باشد. چرا که هیئت ‌مدیره پرسپولیس فقط سه عضو دارد و باید با دستور وزیر ورزش،اعضای جدیدی به آن اضافه شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج