جاباما
۹۸۲۹۲۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

عالمیان: بهتر که المپیک به تعویق افتاد

ملی‌پوش تنیس روی میز ایران گفت: یگیر شکایتم از فدراسیون هستم تا قضیه دوستانه حل شود. البته دانشگاه به فدراسیون هم بدهکار است. اگر از فدراسیون هم جواب ندهد به مراجع قضایی شکایت می‌کنم.

خبرورزشی: نوشاد عالمیان با برگشت به ایران، دو ماهی است خودش را قرنطینه کرده. پینگ‌پنگ‌باز لژیونر با اینکه دلش لک‌زده برای تمرین و مسابقه، اما معتقد است باید در قرنطینه بمانیم. او حتی تعویق المپیک و انتخابی‌هایش را بهترین فرصت برای تمرین و آمادگی بیشتر می‌داند و تازه کم‌کم با برادرش نیما مثل قدیما در پارکینگ خانه پدری با رعایت اصول بهداشتی یک روز درمیان تمرین می‌کند.

*کرونا لیگ فرانسه را هم مثل بقیه لیگ‌ها نیمه‌کاره گذاشت؟

دقیقاً. کرونا کار ما را خیلی خراب کرد. در لیگ فرانسه بازی می‌کردیم و همه چیز خیلی خوب پیش می‌رفت، اما با شیوع کرونا همه چیز به‌هم ریخت. فعلاً تا شهریور نمی‌توانیم به فرانسه برگردیم. باید ببینیم چه پیش می‌آید. خدا کمک کند کرونا از بین برود وگرنه با این شرایط ورزش کار پرخطری است.

*بعداز دو ماه خانه‌نشینی دلت برای تمرین حسابی و مسابقه تنگ شده؟

واقعاً. هیچ وقت دو ماه نبود که ما مسابقه نداشته باشیم. من از سوم اسفند که برگشتم ایران نه مسابقه‌ای داشتم و نه تمرین حرفه‌ای، فقط خانه مانده‌ام و با این شرایط حوصله‌ام سرمی‌رود و خیلی سخت می‌گذرد.

*شرایط فرانسه چطور بود؟

آن موقع که کرونا آمد فرانسوی‌ها خیلی جدی نمی‌گرفتند و البته ۴، ۵ نفر کرونا گرفته بودند. وقتی من سر تمرین با ماسک می‌رفتم، مربی‌ام می‌گفت چرا ماسک می‌زنی؟ نزن مردم می‌ترسند. نترس کرونا خیلی جدی نیست. من مدام می‌گفتم کرونا خیلی جدی است و چین اوضاع بدی دارد، اما او می‌گفت آنفلوانزا خیلی کشته داده و کرونا خطرناک نیست.

*اوضاع در شهر شما بابل چطور است؟

من به محض اینکه برگشتم خودم را تا به حال در خانه قرنطینه کرده‌ام و اصلاً بیرون نرفتم، اما این روز‌ها دوباره شهر شلوغ شده و فکر کنم اوضاع بدتر شود چراکه همه ادارات و فروشگاه‌ها باز شده است. البته بعضی از مردم مجبور هستند و بیرون می‌آیند. در حالی که دولت باید حمایت می‌کرد که این‌جوری نشود. در همه کشور‌ها دولت مردم را با تأمین مایحتاج حمایت می‌کند.

*با مربی‌ات در تماس هستی و از حال و روزش خبر داری؟

با او تلفنی در تماس هستم. آن‌ها هم حالا با وضعیت بدی که فرانسه دارند قرنطینه هستند و تنها روزی یک ساعت حق دارند برای خرید بیرون بیایند البته با مجوز. فعلاً که این فصل لغو شده و باید تا شهریورماه صبر کنیم.

*تعویق رقابت‌های انتخابی و حتی المپیک خوب بود یا بد؟

بهتر شد که المپیک و انتخابی اش عقب افتاد چراکه وضعیت مناسب نیست. اگر قرار بود با این شرایط به توکیو می‌رفتیم و دهکده المپیک شک نکنید فاجعه رخ می‌داد. در این فرصت هم ما بیشتر تمرین بدنسازی و پینگ‌پنگ بازی می‌کنیم تا برای مسابقات انتخابی آماده شویم.

*شما همچنان در پارکینگ خانه پدری تمرین می‌کنید؟

ما هر دو روز یک بار یا یک روز در میان تمرین پینگ‌پنگ زیر نظر پدرم انجام می‌دهیم. به خاطر اینکه خطرناک است قبل از شروع تمرین سالن، میز و راکت‌ها را ضد عفونی می‌کنیم.

*درست است که می‌خواهی از دانشگاه آزاد شکایت کنی؟

من سال ۹۵ با دانشگاه آزاد قرارداد ۱۱۵ میلیونی داشتم، اما بعداز ۴ سال هنوز ۶۸ میلیونش را نداده است. قول ما برای رفتن روی سکو بود که ما هم سوم شدیم، اما حالا بهانه کرده‌اند که ۶۸ میلیون بابت جریمه است. نمی‌خواهند پول را بدهند بهانه می‌آورند. من چهار سال پیش با این پول می‌توانستم ۳ تا پراید ۲۰ میلیونی بگیرم حالا اگر بدهند می‌شود یک پراید. من پیگیر شکایتم از فدراسیون هستم تا قضیه دوستانه حل شود. البته دانشگاه به فدراسیون هم بدهکار است. اگر از فدراسیون هم جواب ندهد به مراجع قضایی شکایت می‌کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج