جاباما
۹۸۲۹۶۴
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

شیث: دوست دارم شجاع لژیونر شود

با شیث رضایی کاپیتان سال‌های نه چندان دور پرسپولیس در خصوص خداحافظی سیدجلال و جدایی احتمالی شجاع خلیل‌زاده گفت‌وگویی انجام دادیم.

خبرورزشی: شیث رضایی کاپیتان سال‌های نه چندان دور پرسپولیس می‌گوید نه دنبال پول است و نه پست و مقام. تنها چیزی که اهمیت دارد پرسپولیس است. با شیث در خصوص خداحافظی سیدجلال و جدایی احتمالی شجاع خلیل‌زاده گفت‌وگویی انجام دادیم.

در این روز‌های کرونایی چه می‌کنید؟

من مدت زیادی است که در خانه قرنطینه هستم و فقط روزانه به مدت دو ساعت در زمینی که کنار خانه‌مان قرار دارد ورزش می‌کنم. امیدوارم این روز‌ها هرچه زودتر تمام شود، چون زندگی کردن در این شرایط بسیار دشوار است.

این روز‌ها بحث اصلی در فوتبال ادامه بازی‌های لیگ برتر و چگونگی معرفی کردن تیم قهرمان است. نظر شما چیست؟

خب این یک موضوعی است که در همه جای دنیا یکسان است و قطعاً فیفا تصمیم نهایی را خواهد گرفت ولی در لیگ خودمان فکر کنم هر اتفاقی بیفتد قهرمان مشخص است و جام باید به پرسپولیس برسد. اگر بر اساس جدول فعلی انتخاب کنند پرسپولیس قهرمان است، اگر قهرمان نیم‌فصل را درنظر بگیرند باز همین اتفاق می‌افتد. اگر هم بازی‌ها ادامه پیدا کند با توجه به بازی‌های باقی‌مانده و اختلاف امتیازی که وجود دارد پرسپولیس قهرمان خواهد شد. فکر می‌کنم به هر شکلی حساب کنند ما قهرمان می‌شویم و در این موضوع شکی وجود ندارد.

ولی تیم‌های دیگر مثل استقلال، تراکتور و سپاهان مدعی هستند که شانس قهرمانی دارند و می‌توانند جلوی پوکر قهرمانی پرسپولیس را بگیرند.

ما که مشکلی نداریم و دوست داریم بازی‌ها شروع شود و در زمین جشن قهرمانی بگیریم. تیم‌های دیگر هم اگر فکر می‌کنند می‌توانند جلوی قهرمانی پرسپولیس را بگیرند، بسم‌ا. ما کاملاً آماده بازی کردن هستیم.

یکی از پیشکسوتان استقلال اعلام کرد اگر پرسپولیسی‌ها جام می‌خواهند بیایند و با جام‌های ما عکس بگیرند.

من اصلاً به این حرف‌ها توجه‌ای ندارم. هر کس هرچه می‌خواهد بگوید و من نمی‌خواهم جوابی به این صحبت‌ها بدهم.

شجاع که از دوستان نزدیکت است در مصاحبه با ما اعلام کرد ممکن است در پایان فصل از پرسپولیس جدا شود.

ببینید در توانایی‌های فنی شجاع تردیدی وجود ندارد. او بهترین بازی‌هایش را برای پرسپولیس انجام داده و با این تیم چندین جام کسب کرده است. من به شخصه خیلی خوشحال می‌شوم شجاع برای پیشرفت فوتبالش لژیونر شود و به نظرم خیلی خوب است. امیدوارم هر جا هست موفق باشد.

در چند وقت اخیر شایعاتی مبنی بر خداحافظی سیدجلال هم به گوش رسید.

هیچ‌کس مثل سید از شرایطش باخبر نیست و خودش می‌تواند بهترین تصمیم را برای آینده اش بگیرد. به نظرم دوستانی که این شایعه‌ها را می‌سازند دخالت نکنند، چون سیدجلال آن‌قدر حرفه‌ای است که خودش می‌داند چه زمانی خداحافظی کند. در ضمن با شناختی که از یحیی گل‌محمدی دارم می‌دانم او بهترین‌ها و آماده‌ترین‌ها را بازی می‌دهد و از این بابت مشکلی وجود ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کرونا و دولت باید برن

      جوک گفت ؟؟؟ این مصاحبه واقعیه ؟؟؟ این یارو حالش خوبه ؟؟؟؟ تست داده ؟؟؟؟ کلا توی هپروت سیر میکنن اینا . کاش فدراسیون میرفت از خیابان امیریه ۱۰۰ تا جام براشون میخرید و به همشون میداد تا اینقدر حرف مضحک نزنن . توی شرایط فعلی مردم واقعا از ورزشکار جماعت بعیده که این حرفا رو بزنه . البته منظورم ورزشکار واقعی و مردم دوست . بلا نسبت اینا

    • دونالد ترامپ

      دستات کو ؟ دستاتو نشون بده

    • بدون نام

      جاش خوب شده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج