۹۸۳۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

پاركينگ‌سازي زير خيابان‌هاي تهران

يک سوم سطح خيابان‌هاي مركز شهر را خودروها به عنوان پارکينگ استفاده مي‌كنند كه براي اصلاح و رفع اين مشكل طرحي را به شوراي عالي ترافيک پيشنهاد كرديم تا صلاحيت تشخيص تعداد پارکينگ‌هاي مورد نياز اماكن تجاري و اداري به پليس راهنمايي و رانندگي واگذار شود.

معاون عمراني استاندار تهران با بيان اينكه هم‌اكنون سه برابر ظرفيت شهر تهران، خودرو در اين شهر وجود دارد، گفت: براي حل مشكل ترافيك يكي از راهكارها احداث پاركينگ در زير خيابان‌ها و معابر است كه بخش خصوصي حاضر به سرمايه‌گذاري در اين بخش است و با توجه به اينكه شهرداري مشكلي براي زمين‌هاي اينگونه پاركينگ ندارد با احداث پاركينگ به اين شيوه مشكل كمبود جاي پارك و ترافيك تا حدود زيادي قابل حل است.

محمدرضا محمودي افزود: يک سوم سطح خيابان‌هاي مركز شهر را خودروها به عنوان پارکينگ استفاده مي‌كنند كه براي اصلاح و رفع اين مشكل طرحي را به شوراي عالي ترافيک پيشنهاد كرديم تا صلاحيت تشخيص تعداد پارکينگ‌هاي مورد نياز اماكن تجاري و اداري به پليس راهنمايي و رانندگي واگذار شود.

تخريب‌ها به كن ‌و سولقان مي‌رسد
معاون عمراني استاندار تهران در ادامه درباره اقدامات اين دستگاه با زمين‌خواران و متجاوزان به اراضي ملي يادآور شد: در راستاي تخريب ساخت و سازهاي غيرمجاز عمليات بزرگ قلع و قمع ساخت و سازهاي غيرمجاز منطقه مرتضي گرد انجام و در اين عمليات بيش از 60 سوله تخريب شد.

از سوي ديگر مرحله بعدي برخورد با ساخت و سازهاي غيرمجاز مربوط به منطقه كن و سولقان است كه احکام قضايي آنها صادر شده است و به زودي ساخت‌وسازهاي غيرمجاز اين منطقه نيز تخريب خواهد شد.

منبع: دنیای اقتصاد

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

پاركينگ‌سازي زير خيابان‌هاي تهران


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج