جاباما
۹۸۳۱۵۷
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

فال روزانه ۲۹/ ۰۱/ ۱۳۹۹

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۲۹/ ۰۱/ ۱۳۹۹

فال روزانه ۹۹.۰۱.۲۹

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید بیشتر از همیشه پذیرای اطرافیان باشید و نصحیت‌های افراد باتجربه را گوش دهید. تیر ماه امسال، بخت با شما یار است و در این ماه فرصت‌های زیادی برای شادی و تفریح پیدا خواهید کرد. در فصل پاییز کارهای‌تان به اوج می‌رسد و بیشتر از همیشه باید کار کنید. در آذر ماه امسال به کانون توجه دوستان و اطرافیان تبدیل خواهید شد و در ماه دی امسال زمانی برای مسافرت پیدا می‌کنید.

فال روزانه ۲۹/ ۰۱/ ۱۳۹۹

بیشتر از همیشه بر اعصاب‌تان مسلط باشید. امروز شغل جدیدی به شما پیشنهاد می‌شود و این شغل شرایط افزایش درآمد و رفاه شما را مهیا می‌کند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز کار پسندیده‌ای انجام می‌دهد و حسابی خوشحال‌تان می‌کند. امروز شرایطی دست می‌دهد تا پای صحبت یکی از همکاران یا همسایه‌ها بنشینید. خبری ناخوشایند به دست‌ شما خواهد رسید. با خرج غیرمنتظره‌ای روبرو خواهید شد، از این اتفاق درس بگیرید و در آینده بیشتر به فکر پس‌انداز باشید.

فال روزانه ۲۹/ ۰۱/ ۱۳۹۹

مواظب سلامتی‌تان باشید و با خوردن خوراکی‌های سالم و مفید، سلامت‌تان را تضمین نمایید. احتمال دارد که ولخرجی کنید و بیشتر از دخل‌تان، خرج نمایید. قرار است تا به همراه دوستان و رفقای قدیمی دور هم جمع شوید و لحظه‌های خوبی را تجربه کنید، این اتفاق را غنیمت بدانید و به دوستان خود ثابت کنید که بودن در کنار آنها مایه خوشی و نشاط شما را فراهم می‌کند. عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که قدردان عشق بی‌پایان شما است. انسان سخت‌کوش و پرتوانی هستید و این روحیه شما امروز مورد توجه اطرافیان قرار می‌گیرد. مدتی است که دستی به سروروی‌تان نکشیده‌اید و خوش‌تیپ نکرده‌اید. امروز زمان مناسبی است تا خودتان را تحویل بگیرید و با خرید چند دست لباس شیک و زیبا، حسابی خوش‌تیپ کنید.

فال روزانه ۲۹/ ۰۱/ ۱۳۹۹

با ورزش و تحرک سلامت‌تان را تضمین کنید و انرژی بیشتری بدست بیاورید. بیش‌از‌حد نگران خودتان هستید و زندگی‌تان را با اضطراب و دلهره ادامه می‌دهید، وقت آن فرا رسیده که نگرانی‌ها را کنار بگذارید و به استقبال زندگی بروید. با خرید کالاهای بی‌ارزش و پیش‌پاافتاده، موقعیت مالی‌تان را به خطر نیاندازید. توانایی چشمگیری در جلب‌نظر اطرافیان دارید، از این توانایی بهترین استفاده را ببرید و مشکلاتی که امروز با آنها روبرو می‌شوید را به لطف این روحیه پشت‌سر بگذارید. روز خوبی برای عاشقی نیست و همسر یا عشق‌زندگی‌تان حوصله شما را ندارد. فرصت فراغت امروز را به انجام کارهای خلاقانه اختصاص دهید. اجازه ندهید اعضای خانواده بیش‌از‌حد وقت شما را بگیرند.

فال روزانه ۲۹/ ۰۱/ ۱۳۹۹

تصمیم مهمی را امروز باید اتخاذ کنید و این وضعیت شما را مضطرب و نگران کرده‌است. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز کرده‌اید و از جایی که انتظارش را نداشتید، سودی روانه حساب‌های بانکی‌تان خواهد شد. سبک‌زندگی مطلوبی ندارید و این رویکرد زمینه ناراحتی اطرافیان را فراهم کرده‌است. فرصتی پیدا می‌کنید تا گشتی در پارک و خیابان بزنید و به آرامش برسید.

فال روزانه ۲۹/ ۰۱/ ۱۳۹۹

مواظب رفتار خود باشید و زمینه ناراحتی همسر یا عشق‌زندگی‌تان را فراهم نکنید. روز حساسی را در پیش دارید و بهتر است کارها را با دقت بیشتری انجام دهید. کمی از کارهای روزانه فاصله بگیرید و به آرامش بگیرید. از طرف یکی از فامیل‌ها پولی به شما می‌رسد. اجازه ندهید قضاوت‌های عجولانه شما زمینه دلخوری اطرافیان را فراهم کند. به خاطر داشته باشید که محبت‌، محبت می‌آورد و عشق و صفا در پیش بگیرید. قصد انجام کاری را دارید اما امروز همسر یا عشق‌زندگی‌‌تان برای انجام این کار ساز مخالف خواهد زد. رفاقت با دوستان ناباب را کنار بگذارید و سبک‌ زندگی سالمی را در پیش بگیرید.

فال روزانه ۲۹/ ۰۱/ ۱۳۹۹

فراموش کرده‌اید که زندگی در کنار شادی، غم‌های زیادی هم دارد و باید پذیرای غم و شادی باشید. اهل خرید کالاهای پیش‌پاافتاده و غیرضروری هستید، این روحیه امروز ممکن است کار دست‌تان بگذارد و ولخرجی کنید. احتمال زیادی وجود دارد که حرف تندی از زبان شما بیرون بیاید و این حرف زمینه ناراحتی اهل منزل را فراهم کند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز شما را حسابی شگفت‌زده خواهد کرد. توجه بیشتری به نصیحت اطرافیان داشته باشید و پند و اندرز افرادی که خیر و صلاح شما را می‌خواهند، آویزه گوش کنید.

فال روزانه ۲۹/ ۰۱/ ۱۳۹۹

امروز بیشتر از همیشه اعتمادبه‌نفس دارید و مشکلی سد راه شما نخواهد بود. شرایطی مهیا می‌شود تا کالای گران‌قیمتی که مدتی است به فکر خرید آن هستید را امروز خریداری نمایید. مهمان ناخوانده‌ای از راه می‌رسد و باید فرصتی از امروز را به پذیرایی از این مهمان اختصاص دهید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان از بی‌توجهی‌های شما به ایشان خسته و افسرده شده است. اطلاعات کاری و حرفه‌ای خود را با غریبه‌ها درمیان نگذارید. احتمال دارد میان شما و فردی مشاجره‌ای در بگیرد.

فال روزانه ۲۹/ ۰۱/ ۱۳۹۹

مدتی است که آرزو کرده‌اید فرصتی را برای استراحت پیدا کنید و لحظاتی را در تنهایی سپری نمایید، امروز آرزوی شما برآورده می‌شود و فرصتی را برای تنهایی و خلوت پیدا خواهید کرد. به لحاظ مالی روز خوبی در پیش دارید و اوضاع‌ مالی‌تان بهبود پیدا می‌کند. با اعضای خانواده برای بهتر کردن اوضاع منزل همکاری کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز بیشتر از همیشه دلتنگ شما است و به محبت‌تان نیاز دارد. کارها را سرسری انجام ندهید و دقت و وسواس بیشتری در زندگی در پیش بگیرید. با فرصتی ایده‌آل برای افزایش درآمد روبرو خواهید شد.

فال روزانه ۲۹/ ۰۱/ ۱۳۹۹

نگرانی‌ و اضطراب را با انجام کارهای خلاقانه از بین ببرید. امروز سایه همای سعادت بر سر شما می‌افتد و از محل پولی که قبلا سرمایه‌گذاری کرده‌ بودید، پولی روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌شود. اعضای خانواده مشکلات زیادی برای شما ایجاد می‌کنند. فردی عابد و سالک امروز از در نصیحت با شما وارد می‌شود و پندواندرزهای مهمی را با شما به اشتراک خواهد گذاشت. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز خاطره‌های خوش دوران آشنایی‌تان را زنده خواهد کرد.

فال روزانه ۲۹/ ۰۱/ ۱۳۹۹

با تماس با دوستان قدیمی، دلتنگی‌های‌تان را به پایان برسانید. مشکلاتی که با آنها روبرو هستید را به کمک اطرافیان پشت‌سر بگذارید. امروز ناخواسته کار ناپسندی انجام می‌دهید، از انجام این کار عذرخواهی کنید و نگذارید کسی از شما دلخور شود. به خاطر داشته باشید که خنده بر هر درد بی‌درمانی دوا است. کارهای زیادی روی سر شما آوار می‌شود و فرصت چندانی برای استراحت دست نمی‌دهد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز حسابی شگفت‌زده‌تان می‌کند.

فال روزانه ۲۹/ ۰۱/ ۱۳۹۹

امروز زمان مناسبی است تا با شرکت در کارهای انسان‌دوستانه، به آرامش ذهنی و قلبی برسید. از انجام هرگونه معامله و عقدقرارداد کاری پرهیز کنید. از کمک به یکی از اعضای خانواده که نیازمند یاری شما است غافل نشوید. شک و تردید بی‌پایه و اساس به همسر یا عشق‌زندگی‌تان را خاتمه دهید. اجازه ندهید تجربه‌های ناراحت‌کننده‌ای که در گذشته داشته‌اید، روز شما را خراب کند. خلاقیت و هنرمندی شما امروز گل می‌کند و اطرافیان به استعدادهای سرشار شما پی‌ می‌برند. انسان کم‌حرفی هستید و علاقه‌ای به حضور در جمع ندارید، اجازه ندهید این روحیه کار شما را به انزوا بکشاند. اهمیت بیشتری به خواسته‌های همسر یا عشق‌زندگی‌تان بدهید.

فال روزانه ۲۹/ ۰۱/ ۱۳۹۹

امید خود به زندگی را از دست ندهید و به خاطر داشته باشید که پایان شب سیه، سفید است. قرار است فرصتی را در کنار دوستان قدیمی باشید، اما احتمال ولخرجی‌ شما در این دورهمی وجود دارد. فردی که خصومت بی‌دلیلی با شما دارد، امروز به فکر ریختن آبرو و اعتبار شما است، این فرد را هرچه سریع‌تر پیدا کنید. امروز خبرهای خوشی از یکی از کارهای مهمی که مشغول انجام آن هستید به گوش شما می‌رسد.

فال روزانه ۲۹/ ۰۱/ ۱۳۹۹

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج