۹۸۳۱۷۷
۵ نظر
۵۰۰۶
۵ نظر
۵۰۰۶
پ

بررسی قرارداد‌های بازیکنان بی‌قرارداد استقلال

با نگاهی کلی به لیست بازیکنان استقلال متوجه می‌شویم که قرارداد ۸ بازیکن در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد که بی شک برای مدیریت جدید تمدید قرارداد آنها کار آسانی نخواهد بود.

خبرورزشی: مدیرعامل جدید باشگاه استقلال که این روز‌ها خبر تلاش‌هایش برای عقد قرارداد با اسپانسر و تهیه پول از هر طریقی، از باشگاه به بیرون منتشر می‌شود، باید بداند در کنار تهیه پول برای پرداخت بدهی شاکیان خارجی و از آن مهمتر بازیکنان فعلی و کادر فنی استقلال، باید به فکر تمدید قرارداد بازیکنانی که قراردادشان رو به اتمام است هم باشد.

لطف فیفا به سعادتمند

به تازگی و در پی انتشار اخباری که فدراسیون بین‌المللی فوتبال برای کنفدراسیون‌های تحت نظارتش ارسال کرده، مشخص شد با توجه به تعویق اجباری لیگ‌های فوتبال به خاطر شیوع بیماری کرونا امسال، مهلت پایانی قرارداد بازیکنان باشگاه‌های حرفه‌ای، نیمه‌حرفه‌ای و حتی آماتور، زمانی در نظر گرفته می‌شود که مسابقات لیگ در هر کشور به پایان برسد. از این رو احمد سعادتمند که در شرایط بدی (روز‌های پر از مشکل باشگاه) به عنوان مدیرعاملی استقلال منصوب شده، این فرصت بیشتر را خواهد داشت که به جای سی‎ام ژوئن، از حالا تا زمانی که لیگ به پایان برسد فرصت دارد روی موضوع قرارداد بازیکنان رو به اتمام کار کند. با این حال باز هم نباید بیکار بنشیند.

۸ بازیکن، ۷ ستاره بی‌قرارداد

با نگاهی کلی به لیست بازیکنان تیم استقلال از سیدحسین حسینی در ابتدای لیست به عنوان دروازه‌بان اصلی تیم استقلال تا محمد بلبلی به عنوان آخرین نفر در این فهرست، متوجه می‌شویم که تنها ۸ بازیکن هستند که قرارداد آن‌ها با استقلال در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد. در این بین به اسامی شاخصی برمی‌خوریم که هریک از آن‌ها می‌توانند جزو ستاره‌های تیم استقلال محسوب شوند. ستاره‌هایی تأثیر‌گذار که حضورشان در هر تیمی در لیگ برتر مؤثر خواهد بود. گرچه یک نفر از این لیست ۸ نفره شاید ستاره نباشد، اما او هم جزو بازیکنان تأثیرگذار فصل‌های گذشته استقلال محسوب می‌شد. البته تکلیف بازیکنان خارجی هم که از این بحث جداست.

دو مدافع فیکس

استقلال در جمع بازیکنان خط دفاعی اش ۲ بازیکن را در پایان مهلت قراردادی‌شان با استقلال می‌بیند. روزبه چشمی و محمد دانشگر که هر دو با پایان فصل جاری لیگ برتر دیگر قراردادی با این تیم نخواهند داشت. دو بازیکنی که هر زمان مصدوم یا محروم نبودند فیکس در ترکیب تیم به میدان می‌رفتند.

۴ هافبک سرشناس

در خط هافبک تیم استقلال فرشید باقری، علی کریمی، داریوش شجاعیان و فرشید اسماعیلی را باید به عنوان بازیکنان بدون قرارداد دانست. چهار بازیکنی که هر یک می‌توانند نقشی به‎سزا در موفقیت تیم استقلال ایفا کنند و در همین فصل و فصول اخیر جزو نفرات ارزشمند این تیم محسوب می‌شدند.

۲ مهاجم لبه تیغی

این تیم در خط حمله نیز مرتضی تبریزی و محسن کریمی را جزو بازیکنان بدون قرارداد خود می‌بیند. گرچه محسن کریمی ماه‌هاست پایش به توپ نخورده و به دلیل جراحی زانو فقط اسمش در لیست استقلال قرار داشته است. از طرفی مرتضی تبریزی هم ماه‌هاست گلی برای استقلال به ثمر نرسانده است. با این حال هر دوی این بازیکنان جزو نفرات شاخص در لیست تیم استقلال محسوب می‌شوند که همین الان تیم‌هایی در لیگ آرزوی داشتن آن‌ها را دارند.

کمیته نقل و انتقالات کجاست؟

سؤالی که قطعاً احمد سعادتمند این روز‌ها باید از خود بپرسد این است که در کنار کمیته‌های قبلی و تازه تأسیس در دپارتمان کلی باشگاه استقلال، آیا فکری درباره کمیته نقل و انتقالاتی باشگاهش کرده است؟ آیا سعادتمند می‌داند با چشم بر هم زدنی به روز‌هایی خواهد رسید که بازیکنان استقلال با در دست داشتن برگه قرارداد ضمن طلب باقی‌مانده پول فصل جاری و یا فصول قبلی‎شان خواستار روشن کردن تکلیف قراردادشان هستند و به دفترش مراجعه می‌کنند؟ بی‌گمان حالا که فوتبالی برگزار نمی‌شود احمد سعادتمند باید به این موضوع به طور جدی‌تر فکر کند. آنچنان که می‌بینیم و می‌شنویم برخی باشگاه‌ها چه در داخل و چه خارج، از حالا کار نقل و انتقالات تابستانی را استارت زده و درصدد یارگیری هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • N

      انشالله که آقای سعادتمند زودتر دست به کار بشن ودیگه فرصت سوزی تو استقلال پیش نیاد وقراردادبا بازیکنان تیم تمدید بشه و تبریزیانتخاب آقای سعادت مند نباشه با امید موفقیت استقلال بزرگ

      پاسخ ها

      • امیر اعرابی

        آقا ی احمد سعادت مند موفق خواهد شد برای دعا میکنم

    • باغیرت و حق گو

      خواهشا اسم ستاره رو به اینا ندید
      از پول بیت المال میخورند بدون هیچ بازدهی!!!!!
      بسیاری از مردمان کشور تو خرج عادی زندگی موندند اون موقع این بی خاصیت ها قرارداد میلیاردی میبندن

    • امیر اعرابی

      امید وار م موفق بشوید از ته دل برایتون دعا میکنم کودک استقلالی

    • امیر اعرابی

      خیلی خوب عالی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج