۹۸۳۲۲۷
۶ نظر
۵۰۰۹
۶ نظر
۵۰۰۹
پ

ادعای مجدد آمریکا درباره برنامه هسته‌ای ایران

وزارت امور خارجه آمریکا در گزارش سالانه خود به کنگره ادعاهایی را درباره برنامه هسته‌ای ایران مطرح کرد.

ایسنا: به گزارش المانیتور، وزارت امور خارجه آمریکا در گزارش سالانه‌ای که به کنگره این کشور ارائه کرد همان ادعاهای سال گذشته‌اش را تکرار کرد؛ گزارش امسال نیز همانند گزارش سال گذشته مبتنی بر ادعاهای رژیم صهیونیستی بود که نتانیاهو مدعی شده بود آن‌ها را از یک آرشیو هسته‌ای ایران در سال ۲۰۱۸ به دست آورده است.

در گزارش سال ۲۰۱۹ ادعا شده است که این آرشیو «می‌تواند به طور بالقوه تخطی از ممنوعیتی باشد که معاهده ان.پی.تی در زمینه تولید تسلیحات هسته‌ای ایجاد می‌کند". خلاصه گزارش امسال با اشاره به این که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گزارشی درباره «ذرات اورانیومی فرآوری شده شیمیایی یک مکان اعلام نشده در ایران» ارائه داده بود، فراتر می‌رود.

همچنین وزارت خارجه آمریکا در این گزارش مدعی شد: کوتاهی بین‌المللی ایران در اعلام موضوع مواد هسته‌ای به دیده‌بان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی یک تخطی آشکار از (ارزیابی جامع دیده‌بانی) تحت ان.پی.تی ارائه می‌دهد و همچنین نقض بند ۳ خود معاهده ان.پی.تی هم خواهد بود.

در ادامه این گزارش ادعا شده است که تهران از دادن دسترسی «دو مکان اعلام نشده» به بازرسان آژانس خودداری کرده و به درخواست‌های آژانس برای ارائه توضیحاتی درباره احتمال وجود مواد هسته‌ای اعلام نشده، فعالیت‌ در آن دو مکان و یا یک مکان سوم شناسایی نشده، پاسح نداده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ما باید تا آمریکا به خودش بیاید سریعا بمب اتمی تولید کنیم و با استفاده از موشکهای نقطه زن واشنگتن و نیویورک و پایتخت‌های اروپایی و سعودی و رژیم صهیونیستی را با خاک یکسان کرده و از نقشه جغرافیا محو کنیم تا انشاالله زمینه ظهور بیشتر فراهم گردد

      پاسخ ها

      • حسن

        زمینه ظهور با افزایش عقل و شعور عمومی و توجه مردم به جایگاه امام و ولی خدا و تبعیت محض از حجت خدا امام عصر ایجاد می شود . در صدر اسلام پیامبر با زور اسلام را گسترش نداد و پس از ایشان نیز گسترش اسلام با جنگ توسط خلفای سه گانه خدمتی برای اسلام نبود

      • بدون نام

        حسین خان، اگه مسلمونی، باید بدونی که حضرت وقتی ظهور کنه، آنقدر از مردم دنیا می‌کشه که تا زانوی اسب مبارکش در خون فرو می‌ره. یعنی تقریبا باید تمام مردم دنیا، به غیر از چند صد نفر یاران وفادار آن حضرت باید بمیرند. پس الکی برای ما ژست روشنفکری نگیر

    • بدون نام

      برای همین تحریم میکنند

    • شادمهر

      هیچ جدالی بین دولتها نیس. گول سیاست کثیف را نخورید

    • اردلان

      هیچ غلطی نمیتونه بکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج