۹۸۳۳۵۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

طعمه حریق شدن سه منزل در مجتمع مسکونی

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از طعمۀ حریق‌شدن سه منزل مسکونی، به صورت همزمان امروز ۲۹ فروردین‌ماه در شهر کرمان خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از طعمۀ حریق‌شدن سه منزل مسکونی، به صورت همزمان امروز ۲۹ فروردین‌ماه در شهر کرمان خبر داد.

"رضا میرزایی" در گفت‌وگویی در تشریح این خبر گفت: طی تماس تلفنی در ساعت ۲۰ و ۱۳ دقیقه امشب با ستاد مرکز فرماندهی عملیات (۱۲۵) این سازمان، از طعمه حریق شدن سه منزل در یک مجتمع مسکونی آگاه شدیم.

وی محل حادثه را مجتمع مسکونی بشرا، واقع در بلوار ولی‌عصر حاجی‌آباد حاشیه شهر کرمان اعلام کرد و افزود: بلافاصله ۲۰ آتشنشان در قالب ۳ تیم از ایستگاه‌های شماره ۱۰و۷و۲ در محل حادثه حضور پیدا کردند و عملیات اطفای حریق که سه منزل مسکونی را در دستور کار قرار داده و ضمن تخلیه مجتمع مسکونی و انجام عملیات اطفاء حریق از سرایت آتش به دیگر منازل همجوار در مجتمع مسکونی جلوگیری کردند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی ادامه داد: این آتش‌سوزی از یکی از منازل مجتمع مسکونی شروع شده است و سریعا دیگر منازل این مجتمع مسکونی در معرض آتش سوزی و طعمه حریق شدن کامل بودند.

میرزایی بیان کرد: مسئولین این سازمان از جمله معاون فنی و عملیات، مسئول منطقه دو عملیاتی شهری و مسئولین ایستگاه‌های اعزام شده در محل حضور یافته و با فرماندهی دقیق بر اجرای این عملیات نظارت داشتند و آتش‌نشانان هم‌زمان با اطفای حریق، اقدام به تخلیه افراد از مجتمع مسکونی کردند.

وی افزود: هم‌چنین با توجه به تعداد زیاد ساکنان و مجتمع‌های هم‌جوار، این عملیات برای آتش‌نشانان از حساسیت بالایی برخوردار بود؛ بنابراین، آتش‌نشانان به سرعت با شلنگ‌اندازی و آب‌رسانی، عملیات اطفای حریق را با موفقیت و در کمترین‌زمان انجام دادند.

میرزایی با بیان اینکه این حادثه تلفات جانی در بر نداشته است، خاطرنشان کرد: علت این حادثه توسط کارشناسان سازمان در دست بررسی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج