جاباما
۹۸۳۴۰۰
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

فال روزانه ۳۰/ ۰۱/ ۱۳۹۹

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۳۰/ ۰۱/ ۱۳۹۹

فال روزانه ۹۹.۰۱.۳۰

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که ۳۰ فروردین به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امروز برای جشن گرفتن تولدتان تا می توانید دیوانه بازی در بیاورید و خوش بگذرانید. حال و هوای امروزتان تعیین کننده حالات روحی شما در طول سالی خواهد بود که پیش رو دارید، پس سعی کنید تا می توانید شاد و خوشحال باشید. سعی کنید ارتباط خود را با کودک درونتان در تمام طول سال حفظ کنید. در کمال تعجب این کار باعث خواهد در زمینه حرفه ای و مسائل شخصی و عاطفیتان نیز به نتیایج رضایت بخشی دست پیدا کنید. سعی کنید امسال روابط خود را با همکاران و شرکای تجاریتان بهتر کنید تا در زمینه حرفه ای سالی خوب و سرشار از موفقیت را پشت سر بگذارید. فقط حتما زمانی را هم صرف خودتان و استراحت کنید تا به آرامش کافی برای رسیدن به هدفتان برسید.

فال روزانه ۳۰/ ۰۱/ ۱۳۹۹

وابستگی های احساسی در روابط شخصیتان اغلب باعث بیقراری و بی صبر و حوصه شدن شما می شوند، چرا که استقلالتان برای شما از اهمیت ویژه ای برخوردار است و وقتی آن را در خطر ببینید حس خوبی نخواهید داشت. با این حال امروز برخلاف همیشه و بدون آن حس همیشگی ترس از بسته شدن دست و پایتان آماده خواهید بود نسبت به کسی که دوست دارید متعهد شوید. شاید این رابطه برای شما متفاوت باشد یا شاید هم این شما هستید که عوض شده اید. فقط حواستان را خوب جمع کنید و به عواقب این کار فکر کنید، مبادا به خودتان یا طرف مقابلتان لطمه ای وارد کنید، گذشت زمان نیت قلبی شما را آشکار خواهد کرد.

فال روزانه ۳۰/ ۰۱/ ۱۳۹۹

امروز دلتان می خواهد کمی از سرعتتان کم کرده و به ندای درونتان گوش کنید. شاید حتی وسوسه شوید که در این کار کمی زیاد روی کرده و عشق و علاقه ای که مدت هاست از روی ترس و نگرانی مخفی کرده بودید را به زبان بیاورید. نگران این نباشید که مبادا این احساس شما زودگذر باشد و از این کارتان پشیمان شوید. اگر به جای انتظاراتی که از آینده دارید کارها و افکارتان را روی زمان حال متمرکز کنید، آنچه شما اکنون تجربه می کنید به احتمال زیاد اثراتی پایدار خواهد داشت. امروز دیگران در نهایت هماهنگی و همکاری با شما به سر می برند و همه کسانی که در اطرافتان هستند از خانواده و همسر و فرزندان گرفته تا دوستانتان داوطلبانه می خواهند به شما کمک کنند.

فال روزانه ۳۰/ ۰۱/ ۱۳۹۹

اگر احساسات عاطفی شما بیش از اندازه شدید باشند و نتوانید ذهنتان را از کسی که شما را به خود جذب کرده دور کنید، تمرکز بر روی کارهایی که باید انجام دهید برای شما تقریبا غیرممکن خواهد بود. از طرفی هم فعالیت های اجتماعی جذاب و مختلفی که در انتظارتان هستند هم باعث شده اند میل شدیدی به نادیده گرفتن وظایف و مسئولیت هایتان احساس کنید. ولی این را در نظر داشته باشید که نمی توان در یک روز چندین کار را با هم انجام داده و در چند جای مختلف حضور پیدا کرد. بر عکس آنچه خودتان فکر می کنید، این کار باعث خواهد شد فرصت های قابل توجهی را از دست بدهید. پس گزینه هایتان را به دقت بررسی کرده و از میان آنها عاقلانه انتخاب کنید.

فال روزانه ۳۰/ ۰۱/ ۱۳۹۹

امروز در درون خودتان احساس نگرانی می کنید و حس بیقراری دلتان را بهم می زند و دست از سرتان هم بر نمی دارد، به جای نگرانی سرتان را با کارهایی که روی میز کارتان در انتظار شما هستند گرم کنید. شما آدمی هستید سخت کوش و با وجدان کاری، ولی امروز ذهنتان بیش از کار درگیر خانه و مسائل خانوادگی است. اعضای خانواده و دوستانتان برایتان بیش از هر چیز دیگری از اهمیت برخوردار هستند و دوست دارید وقتتان را در کنار آنها بگذرانید و فکر می کنید ارزش آنها بیش از هر کار دیگری است. ولی بهتر است در طول روز ذهنتان را روی کارتان متمرکز کرده و بعد از پایان کارهایتان همه عزیرانتان را به صرف شامی خوشمزه که از رستورانی خوب سفارش داده اید دور هم جمع کنید.

فال روزانه ۳۰/ ۰۱/ ۱۳۹۹

شما نمی توانید از لحاظ منطقی چیزهایی که خودتان می دانید و برای دیگران قابل درک نیستند را برای آنها توضیح دهید، ولی خودتان خیلی خوب می دانید چه دارد در سرتان می گذرد و این همان چیزی است که اهمیت دارد. شاید احساس کنید که امروز یک نفر سعی دارد سر به سرتان بگذارد و این موضوع اصلا برایتان خوشایند نیست. ولی در این شرایط مهمترین چیز این است که هر چقدر هم آزرده خاطر شدید آرامش ظاهری خودتان را حفظ کنید. به اتفاقاتی که در دنیای اطرافتان دارند اتفاق می افتند توجه کنید و بدون اهمیت دادن به ترس های درونیتان به آنچه در دنیای خارج دارد می گذرد واکنش نشان دهید. با قرار دادن تصمیماتتان بر اساس عشق و اعتماد کرد به انرژی کیهانی خواهید توانست در زندگیتان به ثبات بیشتری برسید.

فال روزانه ۳۰/ ۰۱/ ۱۳۹۹

امروز برای همکاری با دیگران کاملا آماده هستید و حاضرید بی آن که حتی کسی از شما کم خواسته باشد به یاری آنها بشتابید. این کار شما اطرافیانتان را تحت تأثیر قرار خواهد داد و در نهایت به مفع خودتان نیز خواهد بود. شما صمیمانه معتقد هستید که از آنچه در سر دوست و یا شریک زندگیتان دارد می گذرد آگاه هستید، ولی این حس شما باعث شده نگران جزئیات کوچکی شوید که در دراز مدت هیچ اهمیتی نخواهند داشت. جدا کردن نگرانی های واقعی از تصورات شخصیتان کار دشواری به نظر می رسد، ولی راه حل این ماجرا این است که به آنچه در قلبتان می گذرد اعتماد کنید و بگذارید عشق نسبت به ترس و نگرانی برتری پیدا کند.

فال روزانه ۳۰/ ۰۱/ ۱۳۹۹

امروز خوشبختانه خیلی منطقی هستید و پاهایتان محکم روی زمین هستند و بر خلاف انتظارتان این مسئله می تواند کمک زیادی به رابطه عاطفیتان بکند. حتی رمانتیک ترین نقشه هایتان هم عملی و کاربردی هستند و این موضوع باعث شده است امروز روزی فوق العاده برای تبدیل کردن خواسته هایتان به واقعیت باشد. از این که ریسک کرده و آسیب پذیری و نقاط ضعف خود را به طرف مقابلتان نشان دهید وحشتی نداشته باشید. نشان دادن آنچه زیر این چهره خونسرد و آرام می گذرد می تواند دقیقا همان چیزی باشد که برای رساندن این رابطه مهم به مرحله بعدی اش نیاز دارید. دریچه های قلبتان را باز کرده و اجازه دهید عشق به آن وارد شود.

فال روزانه ۳۰/ ۰۱/ ۱۳۹۹

امروز نشان دادن حضورتان و اهمیت نقشی که در دنیای اطرافتان دارید خیلی مهمتر از تمرکز کردن روی دنیای درونتان است. نه این که مسائل روحی و معنوی اهمیتی نداشته باشند، ولی پرداختن به دنیای واقعی فرصتی را برای شما فراهم خواهد ساخت تا دیداری داشته باشید که اثرگذاری آن نباید نادیده گرفته شود. انرژی خودتان را با نگرانی در مورد آنچه ممکن است اشتباه پیش برود هدر ندهید. فقط دست به کار شده و کاری که پیش رویتان است را به انجام برسانید، حتی اگر این کار مربوط به مسائل عاطفی باشد. امروز هر چیزی که مربوط به قدیم و گذشته شود شما را به خود جذب می کند و ساختمان ها و وسایل قدیمی شما را به گذشته های دور می برند.

فال روزانه ۳۰/ ۰۱/ ۱۳۹۹

شما معمولا آماده اید تا بدون در نظر گرفتن آنچه ممکن است در ادامه مسیر برایتان پیش بیاید قدم در راه بگذارید، خواه این مسئله با عشق و دوستانتان ارتباط پیدا کند و خواه با کار و مسائل تجاری. خوشبختانه فعلا لزومی ندارد که بخواهید وقتتان را صرف استراتژی و برنامه ریزی کنید، زیرا کارهای فعلیتان با اهداف درازمدتتان در هماهنگی کامل هستند. با این حال در میان گذاشتن افکار و احساستان در مورد چیزهایی که اهمیت ویژه ای برایتان دارند با افراد مورد اطمینان، ببه شما کمک خواهد کرد با اعتماد به نفس بیشتری در مسیرتان گام بردارید. در نظر داشتن اولویت هایتان و پیش روی بر اساس آنها کلید اصلی رسیدن به احساس رضایت و خوشبختی است.

فال روزانه ۳۰/ ۰۱/ ۱۳۹۹

امروز هر چیز ارزشمندی که بخواهید را به دست خواهید آورد، خواه عشق باشد یا پول! امروز اگر معاملات تجاری داشته باشید این معاملات برای شما سود بسیاری را به همراه خواهند داشت و به توافق های پرمنفعتی خواهید رسید. در زمینه مسائل عاطفی نیز می توانید برای حل کردن مشکلاتتان با کسی که دوست دارید به توافق برسید. افکار و انتظارات خود را محدود نکنید، چرا که در این روز منحصر به فرد هر چیزی که بخواهید ممکن است برایتان اتفاق بیفتد. امروز بعد از تمام شدن ساعت کاری با دوستانتان به گردش و تفریح بروید و ذهنتان را درگیر مسائل مادی و خانوادگی یا هر مشکل دیگری نکنید و تنها از این زنگ تفریح لذت ببرید.

فال روزانه ۳۰/ ۰۱/ ۱۳۹۹

تصاویری که از آینده در ذهنتان دارید در حال حاضر خیلی به شما نزدیک هستند و نیازی نیست که برای رسیدن به آنچه می خواهید خیلی زیاد جان فشانی و از خود گذشتگی به خرج بدهید. با این حال بهتر است قبل از این که قدم بردارید برای بار آخر اولویت هایتان را مورد بررسی قرار دهید و بر اساس آنها پیش بروید. لزومی ندارد با این خوش شانسی فعلیتان بیش از حد ذهن خود را درگیر کنید، فقط برای پیشرفت هایی که دارید سپاسگزار بوده و مثل قبل به تلاش و کوشش خود برای رسیدن به رویاهایتان ادامه دهید. مشکلاتی که در محل کارتان این اواخر برایتان دردسر ساز شده بودند امروز رو به حل شدن خواهند رفت و مانع اصلی از سر راهتان برداشته خواهد شد.

فال روزانه ۳۰/ ۰۱/ ۱۳۹۹

امروز اگر کارهایی که باید انجام دهید بامعیارها و ارزش هایتان هماهنگ باشند نسبت به انجام آنها بسیار خوش بین خواهید بود. با وجود اشتیاقی که برای انجام مسئولیت هایی که به عهده تان هستند دارید، باید این را در نظر داشته باشید که نباید برای انجام مسئولیت هایتان خودتان و خواسته هایتان را زیر پا بگذارید. این که خودتان را قربانی کنید در دراز مدت به نفع هیچ کس نخواهد بود. به دنبال راه هایی باشید که در عین حفظ قدرت و استقلال فردیتان همدردی و همراهی خود با دیگران را نیز نشان دهید. رسیدگی به نیازها و انتظارات دیگران لزوما بدین معنا نیست که باید خودتان را برای همیشه کنار بگذارید، این احساسات سرکوب شده در نهایت برای همه دردسرساز خواهند شد.

فال روزانه ۳۰/ ۰۱/ ۱۳۹۹

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج