۹۸۳۴۱۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

عالیشاه: منتظر برگشت به لیگ هستم

امید عالیشاه مانند دیگر بازیکنان لیگ برتری این روزها به تنهایی در قرنطینه تمرین می‌کند تا در صورت شروع دوباره مسابقات بتواند نظر یحیی گل‌محمدی را برای حضور در ترکیب پرسپولیس جلب کند.

خبرآنلاین: شیوع ویروس کرونا باعث تعلیق مسابقات فوتبال در کشورهای مختلف شده بازیکنان را به تعطیلاتی ناخواسته فرستاده است. در این بین بسیاری از تیم‌های لیگ برتری خواستار لغو مسابقات این فصل هستند ولی بازیکنان پرسپولیس با توجه به شرایط جدول علاقه دارند سریع‌تر بحران ویروس کرونا تمام شود و مسابقات از سر گرفته شود. امید عالیشاه، وینگر باسابقه تیم پرسپولیس هم در این روزهای تعطیلی راهی شمال کشور شده تا در کنار خانواده‌اش باشد. او که در این فصل از لیگ برتر دقایق کمی برای قرمزها به میدان رفته در تلاش است تا با آمادگی بالا بتواند در صورت شروع دوباره لیگ در ترکیب پرسپولیس به میدان برود. با او درباره شرایطش در این روزها گفتوگویی داشتیم:

*اوضاع را چطور می بینی؟ تمرینات به خوبی پیش می رود؟ با قرنطینه در دوران کرونا کنار آمده ای؟

اوضاع که به صورت کلی چندان خوب نیست و متاسفانه مجبوریم تمرینات انفرادی را ادامه بدهیم. فکرش را هم نمی کردیم یک روز برای مدت طولانی مجبور به تمرینات انفرادی شویم ولی به هر حال این اتفاق افتاده و امروز نه تنها در ایران بلکه همه لیگ‌های دنیا حتی بازیکنان بزرگ جهان در خانه مانده اند و شبیه به همدیگر تمرین می کنند.

*آیا این تمرینات تأثیری هم دارد؟ به آمادگی بیشتر شما کمکی می کند؟

قطعا تاثیرش به اندازه تمرینات تاکتیکی و گروهی نیست اما تلاش خودمان را می‌کنیم. شخصاً در مورد خودم می‌گویم در این مدت آنقدر تمرین کردم که بدنم کاملاً آماده بازگشت به مسابقات است. در حال حاضر هیچ مشکلی ندارم و فقط امیدوارم که هرچه زودتر تمرینات برگزار شود.

*تو در تهران ماندی یا به شمال کشور سفر کردی؟

من مسافر شمال شدم تا در کنار خانواده وارد قرنطینه شوم. با این حال تمریناتم را به صورت فردی دنبال کردم و شرایطی به وجود آمده بود که تصمیم گرفتم به شمال بیایم. اتفاق خاصی هم نیفتاد و خدا را شکر همه صحیح و سلامت هستیم. امیدوارم مردم کشورم هم بتوانند مسائل بهداشتی را به خوبی رعایت کنند تا وضعیت همه ما بهتر شود و دوباره همگی به زندگی عادی برگردیم و از سوی دیگر مسابقات لیگ را تجربه کنیم.

*تا قبل از تعطیلی لیگ وضعیت پرسپولیس خوب به نظر می‌رسید. به نظرت اگر این تیم به مسابقات باز گردد، همان آمادگی را می‌بینیم؟

به نظر من دقیقا همین طور است؛ چون پرسپولیس همیشه شرایط خوبی داشت. ما طی سال‌های گذشته ثابت کردیم با تمرین و سخت‌کوشی فراوان توانسته‌ایم خودمان را در آمادگی بالایی قرار بدهیم. حالا اگر وضعیت سلامتی کشور دگرگون شود و شرایط بهبود پیدا ‌کند، تمرینات گروهی هم آغاز می شود و انشالله از این روزها عبور خواهیم کرد.

*می‌دانی که تعدادی از باشگاه‌ها اصلاً دوست ندارند لیگ برگزار شود و نسبت به این موضوع واکنش های سختی هم نشان دادند؟

بله من هم در جریان این موضوع هستم اما باید به این نکته اشاره کنم که هنوز متوجه نشدم دلیل واقعی و منطقی این دوستان برای پافشاری روی پایان دادن به لیگ چیست. ما برای هر حرفی که می زنیم باید یک دلیل خاصی داشته باشیم. نمی توان همین طور بدون دلیل و منطق صحبتی کرد. در حال حاضر فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا هیچ خبر و گزارشی در مورد تعطیلی لیگ های معتبر دنیا ندادند. ما هم نمی‌توانیم لیگ را تعطیل کنیم. چرا باید این اتفاق رخ بدهد؟ در حالی که پس از کرونا و بعد از یک دوره بدنسازی دیگر، توانایی بازگشت به بازی ها را داریم. من فکر می‌کنم باید صبر کنیم تا با دستور مسئولان امر به بازی ها برگردیم و انشالله که مشکلی هم پیش نمی آید.

*البته سیدجلال حسینی هم پیشنهاد داده بود لیگ را زیر نظر تیم های پزشکی ادامه بدهند.

بله من هم موافقم. وقتی می توانیم از همه این شرایط سود ببریم، چرا چنین کاری انجام ندهیم. می توان بازیکنان را در شرایطی که تحت نظر پزشکان هستند، وارد مسابقات کرد. حتما این موضوع جواب می دهد.

*به عقیده تو، پرسپولیس کاملاً آماده حضور در میدان و ادامه راه خود است؟

بله صد در صد.

*ولی این طور به نظر می‌رسد که اگر لیگ از سر گرفته شود، پرسپولیس کار سخت‌تری نسبت به حریفان دیگر دارد چون باید در سه جام بجنگد. بازگشت به لیگ نمی تواند برایتان خطرناک باشد؟

من این طور فکر نمی کنم و اتفاقاً می گویم هر تیمی که عاشق مسابقه و هیجان فوتبال باشد باید از بازگشت به بازی ها استقبال کند. بالاخره تکلیف لیگ باید مشخص شود و نمی‌توانیم همین جا کار را تمام شده بدانیم و مسابقات را تعطیل کنیم. در هر صورت ما تابع فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هستیم و امیدواریم آنها بهترین تصمیم ممکن را اتخاذ کنند.

*از باشگاه هم خبری داری؟

بی خبر هم نیستیم. انشالله مدیران باشگاه هم به فعالیت خود ادامه می دهند تا مشکلات کمتر شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج