جاباما
۹۸۳۴۶۸
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

آرفی: پرسپولیس برای من ۸۰ میلیون ندارد؟

بازیکن سابق پرسپولیس گفت: دو سال است خانواده‌ام را ندیده‌ام و ممنوع‌الخروج هستم چون باشگاه پرسپولیس بدهی مالیاتی من را پرداخت نمی‌کند.

خبرگزاری میزان: اشپیتیم آرفی در ارتباط با ممنوع‌الخروجی خود گفت: دو سال است دخترم را ندیده‌ام و نتوانستم برای دیدار دوباره با پدر و مادرم از ایران خارج شوم. دلیلش این است که به خاطر بدهی مالیاتی، ممنوع‌الخروج هستم. واقعا روزهای سختی را سپری می‌کنم و امیدوارم این شرایط تغییر کند.

وی افزود: من نمی‌دانم باید چه کار کنم. سوال مهم من این است که چطور باشگاه پرسپولیس ۶ میلیارد تومان پول داشت که برای رضایت‌نامه یحیی گل‌محمدی هزینه کند؛ در حساب باشگاه ۸۰ میلیون تومان پول وجود ندارد که بدهی مالیاتی من را بپردازند؟ انصاری‌فرد، عرب و گرشاسبی به من قول دادند که بدهی مالیاتی‌ام را پرداخت می‌کنند، اما در تمام این سال‌ها هیچ کدام‌شان این کار را نکردند.

این پیشکسوت فوتبال کشورمان که بازی در چند باشگاه ایرانی را در کارنامه دارد، در ادامه با اشاره به عدم پرداخت بدهی مالیاتی‌اش از سوی باشگاه تراکتور، تصریح کرد: با مدیران باشگاه تراکتور هم تماس گرفتم و گفتم باید ۶۰ میلیون تومان بدهی مالیاتی من را پرداخت کنند. آنها هم گفتند تو درست می‌گویی، اما برو شکایت کن! آیا این خلاف اخلاق خوب و مهمان‌نوازی ایرانی‌ها نیست؟ من ۲ سال است به خاطر همین مشکلات، اعضای خانواده‌ام را ندیده‎‌ام.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در پایان پیرامون پیگیری معضلاتش در این باشگاه، خاطرنشان کرد: آن‌قدر تغییرات در سطح مدیریت باشگاه پرسپولیس زیاد است که به قدری مدیرعامل عوض می‌شود که من حتی نمی‌دانم الان با چه کسی در باشگاه باید در مورد بدهی مالیاتی خودم صحبت کنم و چه کسی باید مشکلاتم را حل کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حرف حق!

      این مدیرای سوراختور خیلی نامردند! و همش در حال زیرآبزنی تیمهای دیگه هستند!!

    • بدون نام

      ۸۰ میلیون که هیچی ۸ هزار تومنم داشته باشن نمیدن بهت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج