جاباما
۹۸۳۵۴۹
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

نامه فدراسیون به اسکوچیچ برای دوری از ساکت!

به تازگی فدراسیون فوتبال نامه‌ای به دراگان اسکوچیچ ارسال کرده که منجر به قطع ارتباط او با سازمان تیم‌های ملی خواهد شد، یعنی جایی که ساکت در آن فعالیت دارد.

خبرورزشی: دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی در خارج از ایران به سر می‌برد. او به کروسی رفته تا پیش خانواده اش باشد و بعد از آنکه آب‌ها از آسیاب افتاد بازگردد. اسکوچیچ در این مدت با دپارتمان تیم‌های ملی در ارتباط بوده، سازمانی که مسئولیت آن برعهده محمدرضا ساکت است، نفر دوم فدراسیون در زمان حضور مهدی تاج.

بعد از جدایی رئیس فدراسیون فوتبال، اما ساکت دیگر نفوذ و قدرت گذشته را ندارد. او در هفته‌های گذشته تلاش کرده تا با حضور در محل کارش نشان دهد جدیت لازم را برخلاف شایعات برای ادامه همکاری دارد. شاید او منتظر است حکم اخراجش را صادر کنند. منتها بعید به نظر می‌رسد بهاروند رئیس موقت فدراسیون فوتبال بخواهد چنین اقدامی کند ولی فعالیت‌های ساکت در فدراسیون هر روز محدود و محدودتر می‌شود.

او که تا پیش از حضور نبی به عنوان دبیرکل جدید، روی فعالیت‌های دبیر قبلی نظارت می‌کرد، حالا دیگر در آنجا قدرتی ندارد. ریاست سازمان تیم‌های ملی هم از نظر منتقدان ساکت با توجه به بازنشسته بودن ساکت غیرقانونی است. به تازگی هم فدراسیون فوتبال نامه‌ای به دراگان اسکوچیچ ارسال کرده که منجر به قطع ارتباط او با سازمان تیم‌های ملی خواهد شد، یعنی جایی که ساکت در آن فعالیت دارد. در این نامه به دراگان اسکوچیچ اعلام شده از این پس هر کاری دارد و به ویژه حالا که دور از ایران است و کار‌های تیم ملی را دورادور پیگیری می‌کند، درخواست‌های خود را به کمیته بین‌الملل ارسال کند. این اقدام منجر به آن خواهد شد که اسکوچیچ دیگر ارتباط مستقیم با ساکت نداشته باشد و عملاً امور تیم ملی و نظارت بر اسکوچیچ از حیطه وظایف سازمان تیم‌های ملی خارج شود.

این اقدامی مهم برای حذف محمدرضا ساکت خواهد بود. احتمالاً نظارت روی تیم بزرگسالان هم در حیطه اختیارات دبیرکل قرار می‌گیرد. در گذشته که روال کار به همین صورت بود و معمولاً این دبیرکل‌ها بودند که روی تیم ملی نظارت داشتند. خود محمدنبی در دوره‌ای حتی سرپرست تیم ملی شد و نزدیکی او و کی‌روش به هم باعث شد تا بعد از جدایی محمدنبی، کارلوس چند بار به نفعش مصاحبه کرده و بگوید کاش او همچنان در فدراسیون فوتبال حضور داشت.
درباره ساکت هم خبر‌هایی رسیده مبنی بر اینکه فعلاً در تهران به سر نمی‌برد و به اصفهان بازگشته است. اینکه او دوباره به فدراسیون فوتبال می‌رود یا نه؟ سؤالی است که به وضوح می‌توان آن را پاسخ داد. ساکت فعلاً تصمیم دارد در محل کارش در فدراسیون و همین‌طور آکادمی تیم‌های ملی حاضر شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سجاد خیاط

      نبی در پرسپولیس کبیر هیچ کار مثبتی نکرد چون از بیکاری اومده بود اونجا.ولی به درد دبیر کلی میخوره چون اونجا کارشو بلده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج