جاباما
۹۸۳۵۸۳
۹ نظر
۵۰۰۴
۹ نظر
۵۰۰۴
پ

مردم مطمئن باشند با اهدای خون کرونا نمی‌گیرند

یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با درخواست از مردم برای اهدای خون گفت: خیال مردم راحت باشد که با اهدای خون کرونا نمی‌گیرند؛ چون در مراکز مربوطه پروتکل‌های بهداشتی به دقت رعایت می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با درخواست از مردم برای اهدای خون گفت: خیال مردم راحت باشد که با اهدای خون کرونا نمی‌گیرند؛ چون در مراکز مربوطه پروتکل‌های بهداشتی به دقت رعایت می‌شود.

بشیر خالقی اظهار کرد: مردم همواره در اهدای خون همراهی لازم را داشته‌اند اما بعد از شیوع کرونا این موضوع تحت تاثیر قرار گرفت؛ لذا لازم است سازمان انتقال خون از طریق رسانه‌ها به خصوص صدا و سیما در این باره اطلاع رسانی کرده و به مردم این اطمینان را بدهد که در مراکز مربوطه پروتکل‌های بهداشتی رعایت می‌شوند.

وی افزود: قطعا در شرایط فعلی اهدای خون لازم است و انتظار ما از مردم همراهی چون گذشته می‌باشد البته که باید سازمان انتقال خون از طریق رسانه‌ها این اطمینان را به مردم بدهد که با اهدای خون کرونا نمی‌گیرند چون اساسا کرونا ربطی به اهدای خون ندارد.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی توضیح داد: اگر فاصله گذاری مناسب در مراکز انتقال خون رعایت شود قطعا کسی کرونا نخواهد گرفت؛ کما این که در این مراکز هم پرستاران حاضر با ماسک و دستکش و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از مردم خون می‌گیرند قطعا کسی که کرونا دارد در آن مرکز پذیرش نمی‌شود؛ پس مردم از این بابت نگرانی نداشته باشند و همچون گذشته برای اهدای خون همراهی کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هه

      پاسخ ها

      • m ** P ** TiRi

        دولت اینقدر به مردم دروغ گفته مردم خون خود را در جوی آب بریزند نمی گذارند با خون‌دولت یکی شود.

    • بدون نام

      من هر سال حجامت میکنم ولی دو سال پیش گفتم به جای حجامت برم خون بدم، بخدا انقدر سوال پرسیدن و گیرای الکی دادن و آخرشم گفتن تو نمیتونی خون بدی چون ۸ ماه قبل حجامت کردی
      دیگه کلاهمم باد ببره سمت انتقال خون نمیرم

    • بدون نام

      چیطور هست که خودشون میگن جهت جلوگیری از کرونا به هیچ عنوان به مراکز درمانی و پر ازدحام مراجعه نکنید ولی میگن به مرکز انتقال خـــــون مراجعه کنید مشکلی نداره؟؟؟؟ مگر مراکز انتقال خون جـــــز مراکز درمانی و پر ازدحام محسوب نمیشه؟؟؟

      پاسخ ها

      • ..... به من نچسب ...

        .... می بخشید .پس چرا آقایانیکه در راس امور کشور هستند .تاکنون خون خود را اهداء نکرده اند؟

    • بدون نام

      من رفتم گفت آزمایش میزان خوننت بالاس رفتم خون دادم بهتر بشه بدتر شد سری بعد که رفتم آزمایشگاه بعد دکتر گفت کم خونی پیدا کردی فقط موندم یه خون دادن باعث شد ؟

    • بدون نام

      خون بدیم ولی پسته کیلو ۱۴۰. جیگر ۱۰۰ که باید جایش پر بشه نمی تونیم بخریم

    • بدون نام

      چرا مرکز انتقال خون میدان رسالت بسته شده بنده وخیلیهای دیگه در این مرکز خون اهدا می کردیم واقعا نتاسفم

    • بدون نام

      هنوز مردم جریان تزریق خونهای الوده را به مردم فراموش نکردن یا واردات خون الوده چند سال پیش یادمان نرفته البته خون دادن یک کار انسانی است ولی مردم به شما اطمینان ندارند نه به شما کلا به دولت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج