جاباما
۹۸۳۸۰۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

جریمه ۵۵۰۰دلاری برای نشر اطلاعات کرونایی در امارات

دولت امارات متحده عربی برای افرادی که اطلاعات یا دستورالعملهای پزشکی مرتبط با ویروس کرونا را به اشتراک بگذارند، تا ۲۰ هزار درهم امارات (۵۵۰۰ دلار) جریمه تعیین کرد.

خبرگزاری مهر: به نقل از رویترز، خبرگزاری رسمی امارات متحده عربی (WAM) روز شنبه در گزارشی اعلام کرد که دولت این کشور برای افرادی که مبادرت به نشر اطلاعات پزشکی بجز مضامین اطلاعیه‌های رسمی درباره ویروس کووید- ۱۹ می‌کنند، تا ۲۰ هزار درهم امارات (معادل ۵۵۰۰ دلار) جریمه تعیین کرد.

ظاهراً هدف از این اقدام، جلوگیری از پخش شایعات و نشر اطلاعات غلط پیرامون ویروس کووید -۱۹ است؛ ویروسی جدید و مهلک که تاکنون باعث مرگ ۳۷ نفر و ابتلای ۶۳۰۰ نفر در این کشور حاشیه خلیج فارس شده است.

خبرگزاری رسمی امارات متحده عربی با استناد به حکم حکومت گزارش داد: «برای تمام افراد نشر، بازنشر یا به گردش درآوردن اطلاعات یا دستورالعمل‌های پزشکی که غلط، و گمراه کننده بوده و یا رسماً اعلام نشده اند، از طریق چاپ، رسانه‌های سمعی- بصری یا اجتماعی، یا وبگاههای آنلاین یا هرگونه شیوه انتشار یا گردش اطلاعات ممنوع است».

در این اطلاعیه تنها به عبارت «تمام افراد» اکتفاء شده و مشخص نیست که آیا روزنامه نگاران و کارکنان حرفه‌ای رسانه‌ها نیز مشمول این حکم حکومتی می‌شوند یا خیر.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج