۹۸۳۸۴۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مربی جودو کرونا را شکست داد

سرمربی تیم ملی جودوی نابینایان و کم بینایان که به بیماری کرونا مبتلا شده بود پس از تحمل این بیماری دوباره توانست سلامتی خود را به دست آورد.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی تیم ملی جودوی نابینایان و کم بینایان که به بیماری کرونا مبتلا شده بود پس از تحمل این بیماری دوباره توانست سلامتی خود را به دست آورد.

محمد رضا حاج یوسف زاده در گفت و گویی اظهار کرد: از اواخر اسفند به دلیل ابتلا به بیماری کرونا و به خاطر عفونت ریه شرایط نامناسبی داشتم که با قرنطینه در خانه توانستم این بیماری را شکست دهم و دوباره سلامتی خود را به دست آوردم و اکنون فعالیت خود را بدون هیچ مشکلی انجام می‌دهم.

وی درباره وضعیت جودوکاران پارالمپیکی گفت: برای این که دو جودوکار پارالمپیکی دچار افت رکورد نشوند و بدن آنها در شرایط آمادگی قرار بگیرد سعی کردم از طریق کانال واتساپ یک سری برنامه‌های تمرینی به آنها ارائه دهم تا تمریناتشان را در منزل دنبال کنند.

سرمربی تیم ملی جودو در خصوص وضعیت علیرضا خجسته برای حضور در پارالمپیک توکیو خاطر نشان کرد: وی قرار بود برای کسب سهمیه در تورنمنت‌های بین‌المللی در انگلستان و باکو شرکت کند که متاسفانه به خاطر شیوع این بیماری تمام مسابقات از سوی فدراسیون جهانی لغو شد. خجسته در اولین فرصت که امکان شرکت در مسابقات بین‌المللی فراهم شود همراه با وحید نوری و روح الله خیرالله زاده رقابت خواهند کرد که علاوه بر تایید کلاس بندی بین المللی او، دو جودوکار دیگر سهمیه پارالمپیک را نیز کسب کنند.

یوسف زاده خاطر نشان کرد: جودوکاران ما برای این که از نظر رنگینگ دچار مشکل نشوند و رنگینگ جهانی خود را حفظ کنند باید در تورنمنت‌های بین المللی شرکت کنند. من امیدوارم هر چه زودتر این ویروس در دنیا از بین برود و شرایط حضور ورزشکاران در مسابقات بین المللی فراهم شود.

وی همچنین از اعزام جودوکاران به اولین تورنمت بین المللی آبان ماه در ازبکستان خبر داد و گفت: اعزام جودوکاران به این تورنمنت در صورتی است که وضعیت دنیا از نظر ویروس کرونا به حالت عادی برگردد و مشکلی برای اعزام این سه جودوکار به ازبکستان وجود نداشته باشد. ما برای انجام هر برنامه‌ای تابع سیاست کمیته ملی پارالمپیک هستیم و هر زمان که فدراسیون نابینایان و کم بینایان و کمیته ملی پارالمپیک مجوز اعزام جودوکاران به تورنمنت‌های بین المللی را بدهند ما حضور پیدا خواهیم کرد.

وی یکی از مشکلات جودوکاران نابینا وکم بینا را نداشتن حریف تمرینی عنوان کرد و گفت: از زمانی که فدراسیون جودو تعلیق شده است ورزشکاران ما از حریف تمرینی برخوردار نیستند و در این خصوص با مشکلات زیادی مواجه شده‌اند. من در اولین جلسه‌ای که با کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون داشته باشم سعی خواهم کرد به آنها تاکید کنم که در صورت برگزاری اردوها ما با تیم کاملی در اردوها شرکت کنیم تا سه جودوکار پارالمپیکی ما مشکلی از نظر حریف تمرینی نداشته باشند.

یوسف زاده اضافه کرد: چون در سال ۲۰۲۱ بازی‌های پاراآسیایی چین را در پیش درایم از الان به جز آماده سازی سه جودوکار پارالمپیکی، باید تیمی را نیز برای بازی‌های پاراآسیایی آماده کنیم. قطعا این مسئله شرایطی را فراهم می‌کند که ما یک تیم را برای بازی‌های پاراآسیایی داشته باشیم و این که جودوکاران پارالمپیکی از نظر حریف تمرینی مشکلی نداشته باشند و بدون دغدغه تمرینات خود را در اردوها با سایر جودوکاران دنبال کنند.

وی در پایان گفت: برای اجرای هر برنامه‌ای منتظر سیاست‌های جدید کمیته ملی پارالمپیک هستیم تا بتوانیم زودتر برنامه خود را اجرا کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج