۹۸۳۹۴۳
۵۰۲۶
۵۰۲۶
پ

رپورتاژ آگهی

بهترین روش افزایش فالوور و ابزار کمپین دیجیتال در سال ۹۹ کدام است؟

شما در تمام پیامک‌های ارسالی می‌توانید لینک اکانت شبکه اجتماعی مثل اینستاگرام، فیسبوک، توییتر، سروش و ... را در متن اس ام اس تبلیغاتی ارسال کنید.

سامانه اس ام اس مخفف (Short Message System) یا سامانه پیام کوتاه است و یکی از موثرترین ابزار‌های بازاریابی است که در اختیار دارندگان کسب و کار‌ها کوچک و بازاریابان است. در اصل، به فرایندی اشاره دارد که شامل ارسال پیامک یک کسب و کار به مصرف کنندگان یا دریافت اس ام اس از طرف آن‌ها است.
اگر پیش از این، بازاریابی پیامکی را در کمپین‌های دیجیتال و شبکه‌های اجتماعی خود استفاده نمی‌کردید، باید بگوییم که فرصت‌های تبلیغاتی و ارزشمندی را از دست داده‌اید. اما نگران نباشید، همیشه فرصت جبران وجود دارد.
پیامک یکی از سریعترین راه‌های دستیابی به گروه‌های انبوه به طور همزمان و بسیار ارزان است، به دانش فنی کمتری احتیاج دارد و ثابت شده که در ایجاد آگاهی از برند و افزایش فروش موفق است. Juniper Research گزارش داده است که ۹۷ ٪ پیامک‌ها توسط صاحب تلفن همراه خوانده می‌شوند و ۹۰ ٪ از این دارندگان تلفن در شش دقیقه اول دریافت، متن آن را می‌خوانند.
در ادامه به چند روش می‌پردازیم که می‌تواند اثربخشی سوشال مدیا مارکتینگ یا بازاریابی شبکه‌های اجتماعی شما را تقویت کند:
۱. معرفی اکانت به مشتریان و مخاطبان
شما در تمام پیامک‌های ارسالی می‌توانید لینک اکانت شبکه اجتماعی مثل اینستاگرام، فیسبوک، توییتر، سروش و ... را در متن اس ام اس تبلیغاتی ارسال کنید. این کار را به سادگی از طریق پنل اس ام اس قابل انجام است. در پیامک‌های ارسالی به مشتریان از واژه همراهی بیشتر یا برای کسب اطلاعات بیشتر استفاده کنید یا اینکه یک هدیه ویژه مثل کد تخفیف یا شرکت در قرعه‌کشی برای عضویت در آن شبکه را پیشنهاد دهید تا مشتری با دیدن پیام رغبت به کلیک روی لینک و فالو کردن شما داشته باشد.

بهترین روش افزایش فالوور و ابزار کمپین دیجیتال در سال ۹۹ کدام است؟
۲. از منشی پیامکی استفاده کنید.
به هر بهانه‌ای، مثل نوبت‌دهی به مشتریان، ثبت‌نام در سامانه خدماتی و ... از مشتریان بخواهید که یک عدد یا کلمه را برای شماره شما ارسال کنند. در پاسخ به این پیام از آن‌ها بخواهید که اکانت شما را فالو کنند و برای ارتباط بیشتر و پشتیبانی در آنجا پیام داده یا کامنت بنویسند. این کار علاوه بر ایجاد حس اهمیت‌دادن به مشتری، امکان برقراری ارتباطی صمیمی و نزدیک را با وی فراهم می‌کند.
۳. ارسال پیامک انبوه و معرفی کمپین
فرض کنید شما یک بوتیک لباس زنانه دارید و برای فروش شب عید کمپینی در اینستاگرام طراحی کرده‌اید. یک پیامک آماده کنید، درآن جایزه کمپین را بنویسید و از طریق امکان ارسال انبوه اس ام اس تبلیغاتی به خانم‌ها ۲۵ تا ۴۰ ساله منطقه‌ای که بوتیک شما قرار دارد، پیامک ارسال کنید. به همین سادگی!
۴. لیست شماره‌های خود را گسترش دهید
بسیاری از مردم امکان دریافت پیامک تبلیغاتی را غیر فعال کرده و اصطلاحا در بلک‌لیست هستند. برای ارسال به این افراد باید خط خدماتی تهیه کنید. ابتدا پس از تهیه پنل پیامک، یک خط اختصاصی ترجیحا با ارقام کمتر و رند که قابل سپردن به حافظه باشد، درخواست کنید و پس از آن درخواست تبدیل خط عادی به خط خدماتی کنید.
اما برای اینکه با خط خدماتی به افراد پیامک دهید، باید این افراد در لیست شماره تلفن شما ثبت‌نام کرده باشند تا عملا به شما اجازه ارسال از طرف مخاطبان داده شود.
استراتژی مناسب برای افزایش مخاطب هر دو کانال
اساس استراتژی پیامک شما باید شامل افزایش لیست شماره تلفن‌های مشتریانتان از طریق کانال‌های اجتماعی فعلی باشد تا بتوانید از لیست خود برای ایجاد مخاطب در کانال‌های اجتماعی خود استفاده کنید. در این صورت، شما به کانال‌های بازاریابی خود اجازه می‌دهید تا از یکدیگر کمک بگیرند و با هم رشد کنند.
این نکته را هنگام اجرای استراتژی پیامکی خود به یاد داشته باشید. کمپین‌های پیامکی ایجاد کنید که از مخاطبان شما بخواهد با محتوای رسانه‌های اجتماعی برند درگیر شوند. برای این‌کار مخاطبان پاداش در نظر بگیرید.
استراتژی دیگری که می‌توانید بکار بگیرید، ایجاد انگیزه در تولید محتوای کاربر با هشتگ‌های مختص برند شما یا لینک‌هایی به محتوای شخصی شما در اینستاگرام، تلگرام یا آپارات است. تبلیغات دهان به دهان (word of mouth) می‌تواند یک روش عالی برای ویروسی یا وایرال شدن محتوا باشد.
در پایان باید اذعان کنیم که، هر دو کانال می‌توانند برای رشد دیگری و افزایش کارایی کلی بازاریابی برند شما استفاده شوند. برای اطلاعات بیشتر و مطالعه به روزترین مقالات، می‌توانید به آدرس www.medianasms.com/blog مراجعه کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج