۹۸۴۰۰۲
۴ نظر
۵۰۱۰
۴ نظر
۵۰۱۰
پ

حمایت تمام‌قد رضازاده از سلیمی و علی‌حسینی

رئیس سابق فدراسیون وزنه برداری معتقد است باید از ملی‌پوشانی که به تازگی خداحافظی کرده‌اند در کادر فنی تیم‌های ملی استفاده کرد.

خبرورزشی: حسین رضازاده می‌گوید: «فدراسیون باید زمینه مربیگری ملی‌پوشان سابق مثل سعید علی‌حسینی و بهداد سلیمی که با کوله‌باری از تجربه حضور در رقابت‌های مختلف به تازگی با دنیای قهرمانی خداحافظی کرده‌اند را در تیم‌های ملی مختلف وزنه برداری فراهم کند. آن‌ها سرمایه‌های وزنه برداری ایران هستند و با حضور در کلاس‌های آموزشی می‌توانند وزنه برداری ایران را سال‌ها از نظر مربی با دانش بیمه کنند.»

رضازاده که ۵ سالی رئیس فدراسیون وزنه برداری بوده، به حمایتش از مربیان سازنده استان‌ها اشاره می‌کند: «علاوه بر استفاده از ملی‌پوشانی که به تازگی کنار کشیده‌اند، در کادر فنی تیم‌های ملی، باید از مربیان سازنده استان‌ها هم پشتیبانی کرد. برخلاف گذشته، حالا به دلایلی از مربیان ادواری بدون بازدهی در تیم‌های پایه استفاده می‌شود. قبلاً مربیان سازنده استان‌ها که شاگرد در تیم‌های پایه داشتند برای مربیگری دعوت می‌شدند تا زمینه افزایش دانش آن‌ها فراهم شود، حتی برای تجربه‌اندوزی در اعزام‌ها هم بودند.»

او که رابطه خوبی با تاماش آیان، رئیس سابق فدراسیون جهانی دارد، درباره استعفای او می‌گوید: «آیان چه در دوره دبیرکلی و چه ریاست، تلاش زیادی برای وزنه برداری کرد. او مثل بقیه رؤسای فدراسیون‌های جهانی حامی کشور‌های زیرمجموعه اش مثل ایران بود.»

او هم نمی‌تواند جانشین آیان را پیش‌بینی کند: «هنوز هیچ‌چیز مشخص نیست و معلوم نیست چه کسی کاندیدای ریاست فدراسیون بین‌المللی وزنه برداری می‌شود. در انتخابات قبلی رئیس ایتالیایی کنفدراسیون اروپا رقیب آیان بود که شکست سختی خورد.»

عضو ایرانی هیئت‌رئیسه کنفدراسیون وزنه برداری آسیا معتقد است انتخابات آسیا هم به تعویق می‌افتد: «با تعویق یک‌ساله المپیک، انتخابات کنفدراسیون وزنه برداری آسیا هم یک سال به تعویق می‌افتد. قبلاً قرار بود انتخابات آسیا شهریور امسال برگزار شود و با این شرایط سال بعد برگزار می‌شود و معلوم نیست من در انتخابات باشم، چراکه فدراسیون ایران باید مرا معرفی کند.» رئیس سابق فدراسیون وزنه برداری تعویق قهرمانی آسیا را به نفع ملی‌پوشان می‌داند: «با تعویق رقابت‌ها شرایط برای همه کشور‌های آسیایی یکسان است ولی من معتقدم ملی‌پوشان باید در این فرصت با تمرینات مداوم و بدون ترس از مصدومیت برای قهرمانی آسیا آماده شوند.»

به نظر رضازاده مدیریت غلط فدراسیون کیانوش رستمی را از سهمیه المپیک دسته ۹۶ کیلوگرم دور کرد: «اگر مدیریت صحیحی در فدراسیون بود، اتفاقاتی که برای کیانوش رستمی در این مدت رخ داده را نمی‌دیدیم. البته مرادی هم مصدوم نمی‌شد و زمان زیادی برای بهبودی مصدومیتش از دست نمی‌داد. با این حال من برای آن‌ها آرزوی موفقیت دارم.»

ملی‌پوش اسبق دسته فوق‌سنگین وزنه برداری ایران و دارنده چندین مدال جهانی و المپیک از علی داودی ملی‌پوش کنونی این وزن به نکویی یاد کرد و گفت‌: «داودی بسان دیگر وزنه‌برداران جوان ایرانی از استعداد بسیاری برخوردار است. این وزنه‌بردار برای پیمودن پله‌های ترقی باید خوب تمرین کند ضمن آنکه مسئولان از او حمایت لازم را به عمل آورند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سنگنورد

      آق رضازاده اگه گفتی ۲ دوتا چند میشه؟

    • بدون نام

      آن روز که باید حمایت میکردی کجا بودی تو باعث نابودی علی حسینی شدی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینم متل دولتیها وکیل ادولها نقاب دارن

    • بدون نام

      رضازاده بهترین وزنه بردار تاریخ ایران

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج