۹۸۴۰۹۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

مانچینی: زلاتان در سطح مسی و رونالدوست

سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا از ستاره تمام نشدنی تیم فوتبال میلان تمجید ویژه‌ای کرد و دعوت از ماریو بالوتلی به اردوی آتزوری را هم رد نکرد.

خبرگزاری تسنیم: روبرتو مانچینی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «مدیاسِت» ایتالیا در تمجید از ستاره سوئدی میلان گفت: از زلاتان به‌عنوان یکی از بهترین مهاجمان تمامی ادوار یاد خواهد شد. من او را در سطح لیونل مسی و کریستیانو رونالدو می‌بینم. او هر کجا که رفته قهرمانی در لیگ را تجربه کرده و گل‌های زیادی هم به ثمر رسانده است. ابراهیموویچ این فصل هم در میلان خوب کار کرده است، اما نمی‌دانم که برنامه‌اش برای آینده چیست.

زلاتان ابراهیموویچ ۳۸ ساله که در دوران حرفه‌ای درخشانش با تیم‌های آژاکس، یوونتوس، اینتر، بارسلونا، میلان، پاری‌سن‌ژرمن و منچستریونایتد به عناوین قهرمانی مختلف دست یافته است، تاکنون در ۷۹۸ بازی آمار ۴۷۸ گل زده را از خود برجای گذاشته است. ایبرا پس از دو فصل حضور در لس‌آنجلس گلکسی، در پنجره زمستانی اخیر با قراردادی شش ماهه به میلان بازگشت و در همین مدت کوتاه در ۱۰ بازی چهار گل برای روسونری به ثمر رسانده است.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا همچنین درباره شایعه احتمال پیوستن فوق‌ستاره آرژانتینی بارسلونا به اینتر اظهار داشت: اگر ماسیمو موراتی هنوز رئیس باشگاه اینتر بود، با توجه به شناختی که از او دارم، باید بگویم سعی‌اش را برای به خدمت گرفتن مسی می‌کرد، درست همان کاری که برای جذب رونالدو نازاریو انجام داد که یکی از قدرتمندترین مهاجمان جهان بود و موفق شد او را به اینتر بیاورد. در رسانه‌ها می‌خوانیم که مسی در بارسلونا خیلی خوشحال نیست، اما شاید او خوشحال‌ترین فرد باشد اگر در بارسلونا بماند.

وی همچنین درباره مهاجم برشا که از ماه سپتامبر ۲۰۱۸ به تیم ملی فوتبال ایتالیا دعوت نشده است، خاطرنشان کرد: اگر بالوتلی تنها به فوتبال فکر کند و کاری که باید را انجام دهد، درهای تیم ملی به روی او و خیلی از بازیکنان دیگر که به تیم ملی دعوت نشده‌اند، باز است. ماریو هم به مانند بازیکنان دیگر، کیفیت لازم را دارد، اما دعوت شدنش به تیم ملی بستگی به خودش دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج