۹۸۴۲۶۱
۱ نظر
۵۰۱۱
۱ نظر
۵۰۱۱
پ

غربالگری سلامت بیش از ۹۶درصد مردم تهران

استاندار تهران با اشاره به انجام غربالگری سلامت در زمینه کرونا، از غربالگری سلامت بیش از ۹۶ درصد مردم شهرستان‌های استان تهران و ۷۰ درصدی شهر تهران خبر داد.

ایسنا: انوشیروان محسنی بندپی با اشاره به وضعیت غربالگری در استان تهران اظهار داشت: غربالگری سلامت در شهرستان‌های استان تهران به بالای ۹۶ درصد و در تهران به حدود ۷۰ درصد رسیده است که این امر با همکاری فرمانداران در شهرستان‌های استان تهران محقق شده است.

وی ادامه داد: در این غربالگری بیمارانی که دارای ریسک بالا یا دارای علائم کرونا بودند، شناسایی و به پزشک معرفی شدند و در غربالگری مرحله دوم بعد از تست مثبت افراد، کسانی که در تماس مستقیم با فرد بیمار بودند، غربالگری می‌شوند.

استاندار تهران سپس تأکید کرد: در تهران نگرانی عمده که به قوت خود باقی می‌باشد در مورد حمل و نقل عمومی است، در مورد اصناف شرایط امیدوارکننده‌ای فراهم شد، وزارت‌صنعت، معدن و تجارت پای کار بوده و پروتکل‌های بهداشتی نیز رعایت شده و در مرحله دوم جهت ثبت‌نام صنوف در سامانه وزارت بهداشت نیز استان تهران جزو استان‌های پیشتاز بوده است.

محسنی بندپی با اشاره به شرایط خاص تهران گفت: در تهران به عنوان کلانشهر با تراکم جمعیت و تنوع فعالیت، میزان رفت و آمد زیاد است که در این زمینه یکی از وسایل حمل و نقل عمومی مترو است که فضای بسته آن نگرانی‌هایی را ایجاد کرده و پیشنهاد شد تا جایی که بتوان حجم نیروی انسانی شاغل در دستگاه‌های اداری کمتر شود که این پیشنهاد در جلسه عصر هیئت دولت بررسی می‌شود.

وی عنوان کرد: تا پایان اردیبهشت ماه به ظرفیت ناوگان حمل و نقل اتوبوسی اضافه می‌شود ضمن اینکه کمک‌هایی صورت می‌گیرد تا اتوبوس‌هایی که به دلیل نداشتن قطعات و یا نقدینگی، در پارکینگ‌ هستند، وارد مدار فعالیت شوند تا رعایت فاصله گذاری فیزیکی در اتوبوس‌ها محقق شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، محسنی بندپی در مورد باز شدن پاساژها خاطرنشان کرد: طبق نظر ستاد ملی مقرر شده تا پاساژها با رعایت شرایطی از جمله فعالیت تا ساعت ۱۸ عصر و رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت داشته باشند، به علاوه رستوران‌ها و مراکز تجمعی در پاساژ همچنان بسته می‌ماند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بازم آمار مزخرف و دروغ
      چون من از هر کس که دورو ورم هستن میپرسم که انجام دادین میگن قربالگری چی هست اصلا؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج