۹۸۴۲۶۲
۱ نظر
۵۰۱۱
۱ نظر
۵۰۱۱
پ

بی‌احتیاطی منجر به سقوط از کوه صفه شد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: بر اساس تماس شهروندان در صبح امروز، یک مورد سقوط از ارتفاع در کوه صفه به ستاد فرماندهی اطلاع داده شد.

خبرگزاری فارس: محسن گلابی امروز در گفت‌وگویی با اشاره به سقوط یک نفر از کوه صفه اصفهان اظهار داشت: بر اساس تماس شهروندان در ساعت ۷ و ۶ دقیقه صبح امروز، یک مورد سقوط از ارتفاع در کوه صفه به ستاد فرماندهی اطلاع داده شد که بلافاصله اکیپ ویژه نجات در ارتفاع و کوهستان مستقر در ایستگاه شماره ۱۲ به محل مورد نظر اعزام و پس از ارزیابی و تشخیص محل حادثه مذکور، در کمترین زمان به فرد مصدوم رسیده و با رعایت کلیه موارد ایمنی شخص توسط برانکارد به محل امن پایین کوه منتقل و تحویل عوامل اورژانس شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با تأکید بر این‌که افراد به هیچ عنوان حتی این‌که کوهنورد حرفه‌ای باشند از انفرادی رفتن به کوه خودداری کنند، بیان کرد: کوهنوردان حتماً به تجهیزات ایمنی کوهنوردی مجهز باشند و سعی کنند به صورت گروهی به کوه بروند.

بی‌احتیاطی منجر به سقوط از کوه صفه شد

وی با بیان این‌که افرادی که قصد کوهنوردی دارند، حتماً با یک کوهنورد آشنا به مسیر بروند، عنوان کرد: در هنگام بارندگی سطح کوه لغزنده می‌شود، بنابراین احتمال ریزش سنگ وجود دارد و خطراتی را به همراه دارد که در این مواقع باید از رفتن به کوه خودداری کنند.

بی‌احتیاطی منجر به سقوط از کوه صفه شد

گلابی با بیان این‌که افراد اطلاعات کافی در هنگام صعود به کوه داشته باشند و از مسیرهای ایمن‌سازی شده عبور کنند، خاطرنشان کرد: با وجود هشدارهای فراوان برای جلوگیری از حوادث کوهستان هنوز هم تعدادی از شهروندان بدون رعایت اصول و فنون کوهنوردی و عدم بررسی شرایط آب و هوایی و عدم عبور از مسیرهای ایمن اقدام به صعود از مسیرهای فرعی می‌کنند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به اقدامات این سازمان در پی شیوع کرونا گفت: سازمان آتش‌نشانی اصفهان همچنان هر شب ضدعفونی محله‌ها و مناطق مختلف را در دستور کار خود دارد و سعی کرده‌ایم از موادی استفاده می‌کنیم که کمترین اثر سوء زیست محیطی داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آرش

      پناه بر خدا انشاالله شفای عاجل
      خدا قوت به امدادگران و آتش نشانها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج