۹۸۴۳۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

چلسی با شایستگی به یک چهارم راه یافت

سرمربی پرتغالی چلسی پیروزی دو بر صفر برابر گالاتاسرای در دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را سخت دانست. او می گوید تیمش با شایستگی به جمع هشتم تیم برتر اروپا راه یافت.

ایسنا: سرمربی پرتغالی چلسی پیروزی دو بر صفر برابر گالاتاسرای در دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را سخت دانست. او می گوید تیمش با شایستگی به جمع هشتم تیم برتر اروپا راه یافت.

چلسی در دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با دو گل گالاتاسرای را از پیش رو برداشت و جواز صعود به یک چهارم نهایی را به دست آورد.

ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی چلسی از پیروزی تیمش و راهیابی به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا خوشحال است. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: ما به یک چهارم نهایی راه‌ یافته‌ایم و این نشان می دهد که تیم بزرگی هستیم. چلسی الان جزو هشت تیم برتر فوتبال اروپا است و برای صعود به مراحل بالاتر باید شایستگی های خود را نشان دهد.

چلسی در حالی برابر گالاتاسرای به پیروزی دو بر صفر دست یافت که در دیدار رفت به تساوی یک بر یک دست یافته بود. به این ترتیب در مجموع با نتیجه سه بر یک جواز صعود به یک چهارم نهایی را به دست آورد. مورینیو افزود: شرایط کنونی چلسی نسبت به فصل قبل تفاوت زیادی دارد. چلسی فصل قبل در لیگ اروپا شانس خود را امتحان می کرد اما الان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که به مراتب سخت‌تر از لیگ اروپا است حضور دارد. بازی در چنین رقابتی برای سران چلسی و بازیکنان این تیم بسیار مهم است. ما به مرحله یک چهارم راه یافته‌ایم و این نشان می‌دهد که جزو هشت تیم برتر فوتبال اروپا هستیم.

سرمربی پرتغالی چلسی ادامه داد: چلسی شایسته رسیدن به این مرحله است. دیدار رفت که با تساوی یک بر یک به پایان رسید کار را برای ما در استمفوردبریج سخت کرد. همه می‌دانند که گالاتاسرای تیم بزرگی است و بازیکنان باتجربه و شاخص زیادی در اختیار دارد. پیروزی دو بر صفر برابر این تیم اصلا آسان نبود اما ما توانستیم به این مهم دست یابیم و در نهایت جواز صعود به یک چهارم نهایی را به دست آوریم. خوشحالم که تیمم را جزو هشت تیم برتر اروپا می‌بینم.گلی که اتوئو در همان دقایق نخست به ثمر رساند سهم بسزایی در این پیروزی ارزشمند ما داشت.

مورینیو درباره این سوال که دوست دارد تیمش در مرحله بعد با چه تیمی بازی کند اینگونه پاسخ داد: تمام هشتم تیمی که به مرحله یک چهارم راه می‌یابند با شایستگی به این مرحله می رسند بنابرین حریف آسانی وجود ندارد و تیم خاصی در ذهن من نیست.

دیدیه دروگبا پس از هشت سال حضور در چلسی دو فصل پیش از این تیم جدا شد و به فوتبال چین رفت. او پس از حضوری ناموفق در چین به ترکیه رفت و گالاتاسرای را به عنوان تیم بعدی خود انتخاب کرد. دروگبا پس از دو سال دوری از چلسی شب گذشته به استمفوردبریج بازگشت تا این بار مقابل یاران سابق خود به میدان رود. مورینیو درباره بازگشت این مهاجم ساحل عاجی به استمفوردبریج گفت: دروگبا به استمفوردبریج ورزشگاهی که سالها در آن درخشید بازگشت. به خوبی می‌دانستم که چطور باید او را مهار کنیم. دور نگه داشتن دروگبا از اسنایدر بهترین راه مهار او بود. خوشبختانه به خوبی دروگبا را مهار کردیم و اجازه خودنمایی را به او ندادیم. البته باید این را بگویم که دروگبا در خط حمله تنها بود و هم تیمی‌هایش نتوانستند او را در موقعیت گلزنی قرار دهند اما برعکس دروگبا این اتوئو بود که شب خوبی را پشت سرگذاشت و گل زود هنگامی را برای چلسی به ثمر رساند. اتوئو در دیدار امشب نمایش خوبی داشت و انتظارات کادر فنی را برآورده کرد.

چلسی در حساس‌ترین بازی هفته سی و یکم لیگ برتر انگلیس شنبه هفته آینده در استمفوردبریج از آرسنال پذیرایی می‌کند؛ دیداری که برای دو تیم از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است. مورینیو درباره این دیدار حساس گفت: الان کمی استراحت می‌کنیم و بلافاصله به این دیدار حساس فکر خواهیم کرد. تلاش می‌کنیم تا در این سه روز تیم را به شرایط ایدئال برسانیم تا بهترین نمایش خود را برابر آرسنال داشته باشد

چلسی در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با ۶۶ امتیاز صدرنشین است. لیورپول با ۶۲ امتیاز و یک بازی کمتر در جایگاه دوم قرار دارد. آرسنال هم با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر در جایگاه سوم است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج