۹۸۴۳۲۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

تلاش‌های پشت پرده یوونتوس برای جذب زیدان!

باشگاه یوونتوس به منظور آگاهی از تمایل زیدان برای حضور احتمالی روی نیمکت تورینی‌ها در فصل آینده، تلاش‌های پشت پرده خود را تشدید کرده است.

خبرگزاری ایرنا: زین‌الدین زیدان پس از آنکه در مارس ۲۰۱۹ و تنها ۹ ماه بعد از جدایی احساسی از جمع کهکشانی‌ها و بدنبال سومین قهرمانی پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا، به برنابئو بازگشته است، دومین دوره حضور خود را در سانتیاگو برنابئو پشت سر می‌گذارد.

دومین دوره حضور مرد فرانسوی در رئال یعنی جایی که وی در دوران فوتبالی جایگاهی اسطوره‌ای داشته است، تا اینجای کار با نتایجی پرنوسان همراه بوده است به طوری که تیم تحت هدایت وی فصل گذشته را در مکان سوم جدول و فاصله ۱۹ امتیازی با بارسلونای قهرمان به پایان رساند.

آن‌ها در این فصل در جایگاه دوم قرار دارند و با بارسای رده اولی ۲ امتیاز فاصله دارند، اما درست قبل از تعلیق لالیگا به دلیل شیوع کووید-۱۹، یک پیروزی ۲ بر صفر حیاتی را در ال‌کلاسیکو به نام خود ثبت کردند.

از نگاه بسیاری زیدان در برنابئو وظیفه سنگینی برای بازسازی رئال در دست دارد و تا سال ۲۰۲۲ با این تیم تحت قرارداد است، اما از سوی دیگر گمانه زنی‌هایی مبنی بر وجود اختلافی عمیق مابین وی و فلورنتینو پرس رییس باشگاه گوش به گوش می‌شود.

در این بین و براساس گزارش Le ۱۰ Sport، در صورتی که مرد ۴۷ ساله فرانسوی برای دومین بار تصمیم به جدایی از رئال بگیرد، آنگاه یکی دیگر از باشگاه‌های اسبقش آماده در آغوش کشیدن او است.

زیدان در دوران بازی پنج سال در تورین اقامت کرد و پیش از کوچ به مادرید، چندین بار پیاپی اسکودتو را فتح کرد.

یووه مشتاق است تا پیشنهاد اولیه خود را برای عقد قرارداد با زیدان افزایش داده و از این طریق از تمایل وی برای تکیه زدن بر صندلی مائوریتسیو ساری آگاهی یابد.

ساری در نخستین فصل حضور در تورین در رقابتی سخت و نفس‌گیر با لاتزیو گرفتار شده است.

علاوه بر این، زیدان و کریستیانو رونالدو ستاره کنونی یووه در دوران حضور در برنابئو و پیش از جدایی مرد پرتغالی و کوچ وی به ایتالیا در تابستان سال ۲۰۱۸، دوران درخشان و حاصلخیزی را در کنار یکدیگر سپری کرده بودند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج