۹۸۴۳۳۶
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

دو باشگاه ایرانی به AFC پیغام محرمانه فرستادند

نشست نهایی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای تصمیم‌گیری درباره سرنوشت لیگ قهرمانان در ماه ژوئن برگزار خواهد شد.

فرهیختگان: نشست نهایی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای تصمیم‌گیری درباره سرنوشت لیگ قهرمانان در ماه ژوئن برگزار خواهد شد. هرچند در حال حاضر احتمال لغو رقابت‌های ACL و AFCکاپ بیشتر است اما ممکن است تا مردادماه شرایط قدری تغییر کند و شیوع ویروس کرونا کنترل شود تا براساس یکی از نقشه‌های AFC، کل رقابت‌ها در یک کشور برگزار شود و به پایان برسد. چیزی شبیه لیگ ملت‌ها یا جام‌جهانی اما در قالب باشگاهی! اگرچه این موضوع احتمالا زیان قابل توجهی به مسابقات می‌رساند زیرا اسپانسرها ترجیح می‌دهند تبلیغات‌شان در کشورهای مختلف انجام شود و درواقع به‌اصطلاح مرسوم کانون‌های تبلیغاتی، برند بچرخد.

در حال حاضر شرایط به‌گونه‌ای است که نمی‌توان پیش‌بینی درستی از اتفاقات پیش‌رو داشت و مرور زمان نشان می‌دهد چه سرنوشتی در انتظار تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیاست. البته پیش از این چند بار رقابت‌های مختلف ورزشی به‌دلیل بحران‌های سیاسی یا اجتماعی لغو شده بود، به‌عنوان مثال جنگ جهانی دوم لیگ جزیره را در فصل ۴۰-۱۹۳۹ لغو کرد یا در فصل ۶۳-۱۹۶۲ یک مسابقه در جام حذفی اسکاتلند (بین ایردری و استرانرییر) به‌دلیل سرمای شدید هوا که تا ۲۰- هم رسید، ۳۳ بار لغو شد. این بار اما کرونا مهم‌ترین مسابقات جهان را هدف گرفته و پس از تعویق المپیک و لغو ویمبلدون، فوتبال را نشان رفته است. با اینکه یوفا و AFC اصرار دارند مسابقات برگزار شود تا زیان مالی زیادی نبینند اما منابع خبری می‌گویند احتمال لغو مسابقات بیش از احتمال برگزاری آن است.

پیغام محرمانه به AFC

در ایران البته شرایط تاحدودی متفاوت است، از باشگاه استقلال خبر می‌رسد یکی از مدیران این تیم به نزدیکانش گفته امیدوار است مسابقات لغو شود تا با پرداخت نکردن ۴۰ درصد از قرارداد بازیکنان، بدهی سایرین پرداخت شود. شرایط باشگاه پرسپولیس هم البته بهتر نیست و مسئولان این تیم اعتقاد دارند با عدم پرداخت بخشی از قرارداد بازیکنان (به همراه جریمه و تاخیر در پرداخت قراردادها) مشکلات باشگاه حل می‌شود و می‌توان در فصل آینده، تمهیدات بهتری اندیشید. در کنار همه اینها، یک منبع آگاه و نزدیک به کنفدراسیون فوتبال آسیا نکته‌ای را به «فرهیختگان» گفت که شنیدنش خالی از لطف نیست. ظاهرا مدیرعامل دو باشگاه از چهار باشگاه حاضر در لیگ قهرمانان آسیا به گوش مسئولان AFC رسانده‌اند که درصورت لغو بازی‌ها، از آن استقبال خواهند کرد. نتیجه‌گیری نامناسب تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا از مهم‌ترین دلایلی است که این دو مدیرعامل مذکور را وادار کرده به کنفدراسیون آسیا پیغام و پسغام بفرستند.

فرار همیشگی از پاسخگویی

در حال حاضر استقلال با یک امتیاز از دو بازی در رتبه سوم گروهA، شهرخودرو بدون امتیاز و تفاضل منفی ۵ در رتبه چهارم گروهB، پرسپولیس با یک امتیاز از دو بازی در رتبه سوم گروه C و سپاهان با سه امتیاز از دو بازی در رتبه سوم گروه D قرار دارند و صعود آنها به مرحله بعدی لیگ قهرمانان دشوار به‌نظر می‌رسد و لغو مسابقات می‌تواند زمینه فرار مدیران این تیم درباره پاسخگویی پیرامون نتایج ضعیف را توجیه کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      تیمهایی که به ترکیه فرار میکنند یا تو رختکن قایم میشن معلومه وضعشون
      این همه هزینه کردن نتیجه نتیجه نگرفتن چی بهتر از این براشون؟؟ بجای فرار کردن و قایم شدن میگن لغو بشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج