۹۸۴۳۴۰
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

شانس به سیامک نعمتی رو کرد

جدایی احتمالی دو هافبک پرسپولیس باعث خوشحالی یک نفر می‌شود. کسی که با رفتن بشار بخت به او رو کرده و در نبود امید بدون رقیب می‌تواند به ترکیب اصلی نزدیک شود.

خبرورزشی: بشار رسن در مصاحبه با روزنامه الوطن خبر جدایی اش از پرسپولیس را تأیید کرد و گفت دنبال تجربه جدید در دیگر لیگ‌هاست. خبری که برای هواداران پرسپولیس و سرمربی این تیم نمی‌تواند جالب باشد، چون تازه یحیی جای بشار در تیمش را پیدا کرده بود و به او در ترکیب اصلی بازی می‌داد. البته بشار تنها هافبکی نیست که در پایان فصل احتمال جدایی اش وجود دارد و امید عالیشاه هم که فقط یک دقیقه برای تیم گل‌محمدی بازی کرده، از دیگر گزینه‌های خروجی پرسپولیس به حساب می‌آید با این تفاوت که امید دوست دارد بماند، اما یحیی به او اعتقاد چندانی ندارد.

جدایی این دو هافبک پرسپولیس باعث خوشحالی یک نفر می‌شود. کسی که با رفتن بشار بخت به او رو کرده و در نبود امید بدون مزاحم می‌تواند به ترکیب اصلی نزدیک شود. سیامک نعمتی همیشه در پرسپولیس یک مهره تعویضی بوده و فقط در سالی که این تیم محروم از نقل و انتقالات بود در ترکیب اصلی قرار می‌گرفت، اما می‌تواند به بازی در ترکیب اصلی برای فصل بعد امیدوار باشد. او که به دلیل مصدومیت چند ماهی از میادین دور بود، از زمان حضور گل‌محمدی فقط یک بار به عنوان یار تعویضی وارد زمین شده است و جایی در برنامه‌های گل‌محمدی نداشته، اما با جدایی بشار و امید، پست وینگر پرسپولیس خلوت می‌شود تا شاید به او هم بازی برسد. البته سیامک در خط حمله هم کارایی دارد و می‌تواند از جدایی اوساگونا و استوکس هم استفاده کند.

سیامک نعمتی فصلی ناامیدکننده را پشت‌سر گذاشته و لیگ بیستم بهترین فرصت برای اوست تا بار دیگر خودش را نشان دهد و به ترکیب اصلی سرخپوشان برسد. به ویژه که همه چیز دست در دست هم داده‌اند تا فرصت مناسب‌تری برایش فراهم شود و او نباید این فرصت را از دست بدهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سیامک هافبک خوب و شوتزنیه. ولی من احساس میکنم در حد تیمی مثل پرسپولیس نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج