جاباما
۹۸۴۴۰
۲ نظر
۵۰۷۰
۲ نظر
۵۰۷۰
پ

درمان اختلال‌هاي جنسي به شیوه سنتی

به گفته بسياري از متخصصان و كارشناسان پزشكي هيپوتالاموس مركز كنترل هورمون‌هاي بدن است و مي‌تواند با كنترل و تنظيم آنها ميزان انرژي، حالات روحي- رواني، خلق و خو، روابط زناشويي و چگونگي و كيفيت آن را تحت تاثير خود قرار ‌دهد.

درمان اختلال‌هاي جنسي به شیوه سنتی
مجله زندگی ایده آل: به گفته بسياري از متخصصان و كارشناسان پزشكي هيپوتالاموس مركز كنترل هورمون‌هاي بدن است و مي‌تواند با كنترل و تنظيم آنها ميزان انرژي، حالات روحي- رواني، خلق و خو، روابط زناشويي و چگونگي و كيفيت آن را تحت تاثير خود قرار ‌دهد. اين غده يكي از مهم‌ترين بخش‌هاي مغز است كه مي‌تواند تاثير قابل ملاحظه‌اي بر روابط زناشويي و كيفيت آن داشته باشد بنابراين تناسب و تنظيم ميزان ترشح هورمون‌هايي كه از هيپوتالاموس ترشح مي‌شود مي‌تواند سلامت روابط زناشويي بسياري از زوج‌ها را در هر سن و سالي تضمين كند. در مكتب طب سنتي هند شيوه‌اي وجود دارد كه از آن با نام آروماتراپي ياد مي‌شود، در اين شيوه درمانگران با استفاده از انواع و اقسام عطرهاي گياهي و طبيعي به تنظيم عملكرد هيپوتالاموس كمك مي‌كنند و به اين ترتيب عملكرد دستگاه‌هاي جنسي بدن و كيفيت روابط زناشويي را بهبود مي‌بخشند.

همسرتان سرد مزاج است

صندل هندي را امتحان كنيد

روغن و اسانس تهيه شده از گياه صندل و چوب آن عطري شيرين، گرم و بسيار تسكين‌دهنده دارد. به اعتقاد هندي‌ها بوييدن اين روغن علاوه بر آنكه مي‌تواند به آرامش زوج‌ها و بهبود روابط زناشويي آنها كمك كند به عنوان شيوه‌اي درماني براي بهبود سردمزاجي و كاهش ميل جنسي در مردان و زنان مورد استفاده قرار گيرد. براي استفاده از اين اسانس يا روغن گياهي بهترين روش آن است كه آن را روي يك قطعه پنبه اسپري كنيد و روي ميز پاتختي در اتاق خواب‌تان قرار دهيد يا ۴ تا ۵ قطره از اين اسانس را با يك فنجان متوسط آب تركيب كنيد و آن را با كمك افشانه در فضاي خانه و اتاق خواب بپاشيد. بوييدن عطر چوب صندل به‌ويژه نوع هندي آن مي‌‌تواند روشي كمكي براي درمان سردمزاجي همسرتان باشد.

درمان اختلال‌هاي جنسي به شیوه سنتی

مي‌خواهيد همسرتان را عاشق‌تر كنيد

اين عطر را به خودتان بزنيد

در همه داستان‌هاي رمانتيك و فيلم‌هاي عاشقانه‌اي كه در سراسر جهان توليد مي‌شود كمتر شوهر عاشقي را مي‌توانيد پيدا كنيد كه در ملاقات‌ها و زمان بازگشتش به منزل گل سرخي را به همسرش هديه نكند. راز ماندگاري گل سرخ چيست؟ چرا تمامي عاشقان عالم اين گل را به يكديگر هديه مي‌كنند و چرا از عطر و اسانس اين گل به عنوان عصاره عشق در جهان ياد مي‌شود. قطعا يكي از مهم‌ترين دلايل اين اتفاق خاصيت معجزه‌‌آساي عطر گل سرخ است كه مصرف خوراكي و موضعي آن مي‌تواند در درمان برخي از اختلالات جنسي و مشكلات زناشويي موثر باشد ضمن آنكه زن و شوهر‌هايي كه دچار افسردگي يا اضطراب ناشي از بروز اختلال‌هاي جنسي در رابطه خود هستند با مصرف اسانس گل سرخ مي‌توانند علاوه بر آنكه از يك شيوه درمان كمكي براي بهبود اختلال‌هاي‌شان استفاده مي‌كنند تا حد زيادي بر افسردگي و اضطراب خود نيز غلبه كنند.

مي‌خواهيد روابط زناشويي سلامت داشته باشيد

از اندونزي‌ها اين عطر را بخريد

مردم اندونزي عطر تهيه شده از گل‌هاي ريز و زردرنگ يلانگ يلانگ را نسل به نسل به خانواده‌ها و فرزندان بعد از خود هديه مي‌‌دهند و بر اين باورند كه اين عطر مي‌تواند موجب افزايش باروري و بهبود كيفيت روابط زناشويي زوج‌هاي جوان ‌شود. به همين دليل بزرگ خانواده‌ها بعد از مراسم ازدواج عطر گل يلانگ يلانگ را به زوج جوان هديه كرده و اتاق خواب آنها را با انبوهي از گل‌هاي ريز و مينياتوري يلانگ يلانگ تزئين مي‌كردند. اما چرا يلانگ يلانگ؟ درمانگران سنتي در اندونزي بر اين باورند كه بوييدن اين عطر علاوه بر افزايش ميل به روابط زناشويي بين زوج‌ها و مردان و زناني كه به تازگي خانواده تشكيل داده‌اند به پايداري و سلامت رابطه آنها كمك مي‌كند.

نگران بحران ميانسالي هستيد

با اين نسخه انرژي‌هاي‌تان را حفظ كنيد

بسياري از زنان با رسيدن به دوران ميانسالي نگران بحران‌هايي مي‌شوند كه با كاهش ميل جنسي و بي‌نظمي در روابط زناشويي خود را نشان مي‌دهد. هندي‌ها و بسياري از مردمان آسياي شرقي از عصاره‌اي مخلوط از اسانس گياه گل‌سرخ، چوب صندل و گل يلانگ‌يلانگ براي درمان بحران‌هاي ميانسالي استفاده مي‌كنند. آنها به ميزان مساوي از اين سه اسانس گياهي را درون يك ظرف بلوري تيره‌رنگ مي‌ريزند و آن را به خوبي تكان مي‌دهند تا اين روغن‌ها و اسانس‌ها به خوبي يك‌دست تركيب شوند سپس هر شب چند قطره از اين اسانس‌ها را روي يك دستمال يا پنبه مي‌ريزند و آن را زير بالش خود قرار مي‌دهند. بوييدن اين تركيب به آنها در تعادل هورموني بدن‌شان كمك مي‌كند تا انرژي‌هاي‌شان را براي داشتن رابطه زناشويي تنظيم كنند.

بي‌ميلي سراغ شوهرتان آمده

اين عطر طبيعي را به او هديه كنيد

يكي ديگر از نسخه‌هاي عطردرماني در كشورهاي آسياي شرقي استفاده از عطري است كه از آن با نام «اغواگر بزرگ» ياد مي‌شود. اين عطر كه مجموعه‌اي از عصاره‌ها و اسانس‌هاي گياهي است مي‌تواند علاوه بر تقويت نيروي جواني به بهبود بي‌ميلي‌هاي جنسي و كاهش ميل جنسي كه در ميانسالي سراغ مردان مي‌آيد، كمك كند. اين تركيب كه از عصاره گل‌هاي شمعداني، چوب صندل هندي، گل مريم، چوب بلسان و اسانس يلانگ‌يلانگ تهيه مي‌شود به مردان كمك مي‌كند تا با بو کردن اين عصاره به تقويت قواي جنسي خود كمك كنند. در حقيقت بوييدن و استشمام اين نسخه گياهي به افزايش انرژي جنسي و حتي بهبود ناتواني جنسي كمك مي‌كند.

درمان اختلال‌هاي جنسي به شیوه سنتی

اين اسانس‌ها را فراموش نكنيد

براي داشتن روابط زناشويي امن و آرام كه اضطراب و استرس در آن نباشد و شما بتوانيد با خاطري جمع يك رابطه با كيفيت و مناسب را تجربه كنيد بهتر است از شيوه‌هاي آروماتراپي بهره بگيريد و از اين عطر‌ها و اسانس‌ها استفاده كنيد.

- چوب سدر نيز يكي از مواد گياهي است كه استشمام عطر آن به از بين رفتن ترس‌ و اضطراب ناشي از روابط زناشويي كه برخي از زوج‌ها آن را تجربه مي‌كنند، كمك مي‌كند. مي‌توانيد علاوه بر آنكه از اسانس چوب سدر استفاده مي‌كنيد چوب‌هاي اين گياه را درون يك كيسه‌توري بريزيد و آن را به عنوان خوشبو كننده درون اتاق بگذاريد.

- اسانس زنجبيل نيز يكي ديگر از نسخه‌هاي طبيعي براي افزايش ميل جنسي است. براي استفاده از اين اسانس مي‌توانيد از عطرهايي كه در پايه آن زنجبيل دارد، استفاده كنيد يا از ميوه زنجبيل در وعده‌هاي غذايي‌تان استفاده كنيد.

- عصاره شمعداني هم از جمله مواد طبيعي است كه به بازسازي انرژي از دست رفته زنان به‌ويژه آنها كه در آستانه يائسگي قرار دارند كمك مي‌كند.

- افرادي كه اعتماد به نفس كافي ندارند و اين حس را به دليل مسئله زودانزالي تجربه مي‌كنند مي‌توانند از عصاره ياس استفاده كنند. اين افراد اين عصاره را روي پنبه اسپري كنند و آن را درون خانه يا اتاق‌شان بگذارند.

- اسانس اسطوخودوس نيز يكي ديگر از عطرهاي طبيعي است كه بوييدن آن مي‌تواند به تعادل هورموني زوج‌ها قبل از رابطه زناشويي كمك كند و ميزان انرژي آنها را افزايش دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حالا اینا رو از کجا بخریم.............

    • ناصر مصطفی

      باسلام اکثرا عادت داریم از نظریه ای استقبال کنیم که تبلیغات آنچنانی برای موردی خاص صورت گرفته باشد .امیدوارم دچار این نوع کاستیها نباشید ،ولی یقین دارم با استفادهازراهنمایهافوق مشکل حل خواهد شد .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج