۹۸۴۴۲۶
۸ نظر
۵۰۰۰
۸ نظر
۵۰۰۰
پ

خلیل‌زاده: پولم را بدهند در پرسپولیس می‌مانم

بازیکن تیم پرسپولیس گفت:‌ تا زمانی که من را بخواهند، می‌مانم.

خبرگزاری فارس: شجاع خلیل‌زاده در خصوص مشکلات مالی‌ با پرسپولیس اظهار داشت: این موضوع خیلی مهم است که باشگاه‌ها به قراردادی که می‌بندند تا لحظه آخر پایبند باشند و پول بازیکن را پرداخت کنند. به جز دو سه باشگاه، دیگر تیم‌ها این موضوع را رعایت نمی‌کنند. در ایران پول نمی‌دهند و بازیکن را مقابل هوادار قرار می‌دهند اما بازیکن خارجی راحت پولش و سودش را می‌گیرد.

وی در مورد بدهی گذشته‌اش عنوان کرد: ۴۰ درصد پول گرفته‌ایم؛ در صورتی که سه سال قهرمان شده‌ایم. پرسپولیس پرهوادارترین تیم آسیاست و نباید بازیکنان دغدغه مالی داشته باشند. بیشتر بازیکنانی که تیم را رها می‌کنند و می‌روند، به خاطر مشکلات مالی است.

بازیکن پرسپولیس در گفت‌وگو با رادیو تهران افزود: بازیکنان خوب خارجی به ایران نمی‌آیند چون در کشورهای عربی پول خوبی می‌گیرند. بازیکنان خارجی که به ایران می‌آیند، به خاطر زد و بندی است که وجود دارد. باید سازمان‌های بازرسی به این مسئله ورود کنند. استقلال و پرسپولیس نباید مشکلات این چنینی داشته باشند.

خلیل‌زاده در خصوص ترک پرسپولیس در فصل آینده اظهار داشت: نگفته‌ام ۱۰ میلیارد به من پول بدهید. قرارداد من زیر ۲ میلیارد است ولی پولم را بدهید و بیشتر هم نمی‌خواهم. من هم زندگی دارم و شاید دو سال دیگر مصدوم شوم و نتوانم فوتبال را ادامه دهم. هواداران می‌گویند بمان. با این وضعیت نمی‌شود ماند. پیشنهاداتی دارم و بهترین را پارسال داشتم. تمام بازیکنان پرسپولیس چون قهرمان می‌شوند، بهترین پیشنهادات را دارند.

مدافع تیم پرسپولیس در خصوص مذاکره با مدیرعامل باشگاه گفت: هنوز با رسول پناه صحبت نکرده‌ایم. به خاطر مشکلات مالی و شکایت بازیکنان خارجی، فرصت مذاکره پیش نیامده است. امیدوارم در دو هفته آینده مشکلات حل شود.

خلیل‌زاده در رابطه با صحبتی که در مورد رفتن داشته است، تصریح کرد: من را تا زمانی که بخواهند، می‌مانم. زمانی که نخواهند، یعنی پولم را ندهند، بازیکن مجبور می‌شود برود. بازیکنی که پول نداشته باشد، نمی‌تواند بماند. با من تسویه حساب کنند، می‌مانم.

وی در خصوص صحبت‌های علی کریمی با آرات (فوتبالیست نونهال) گفت: فوتبالیستی با این سن و سال نباید در صفحات مجازی باشد. ما دوست داریم در رئال و بارسلونا بازی کند. نظر علی کریمی هم همین است. او گفته تمرکزش را روی فوتبال بگذارد. نباید هر روز از او فیلم و عکس در اینستاگرام منتشر شود. امیدوارم پدرش این حرف‌ها را بشنود و وارد این بازی‌ها نشود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ک ح

      خلیل زاده عزیز و قهرمان و اسطوره فوتبال درسته ولی فکر طرفدارت باش من کسی را می شناسم که در ماه طعم یک لقمه گوشت یا مرغ را نچشیده همه اش به پول فکر نکن و یک کمی هم به فکر مردم و طرفداران پرسپولیس که از جان ودل مایه میگذارند ممنون قهرمان

      پاسخ ها

      • جواد

        سلام دوست عزیز ماازبیرون گود می بینیم فوتبالیستها هم درزندگی هزاران مشکل دارندالان بااین تورمی که هست یک میلیارد پولی نیست شجاع هم میتوانست چندسال اخیر بره کشورهای عربی مثل خیلی بازیکنها ولی توشرایط بد وکمبود بازیکن نرفت وبخاطر تیم وهوادارانش ازپولهای میلیون دلاری گذشت حقش هست که توایران اندازه یک بازیکن معمولی پولش رابگیرد

      • بدون نام

        تا کی فکر طرفدارها باشه ؟ وزارتیها به همین بهانه حق بازیکنهارو میخورن. محرمی و بعضی از پیشکسوتهای ابی و قرمز رو ببین چطور با بدبختی زندگی میکنن؟
        شجاع تو امتحانتو پس دادی پس اول پولتو بگیر بعد تمدید کن

    • بدون نام

      مگه این آراته آراراته کیه چکار کرده دوتا روپایی زد و یه برگردون ، شده نمیدونم لیلاج فوتبال ، چقدر شما ندیدبدید هستین جمع کنید این کاسه کوزهاتونو ، یه مشت الکی خوش

    • رضا ۵۹

      اگه راست میگی پیشنهاد خوب از چین داری خب برو ما به ضرر تو راضی نیستیم

    • بدون نام

      داش شجاع به عشق پیراهن سرخ پرسپولیس که میراث کوروش کبیر هست پول هم ندن باید مجانی بازی کنی وسلام عشق است تو دنیا فقط پرسپولیس وسلطان عشق علی پروین

    • سجاد خیاط

      شجاع تعصب خود به پرسپولیس کبیر رو نشون داده خیلی هم زیاد نشون داده اون حقش بیش از ایناست

    • بدون نام

      یعنی تا حالا که بوده پولش رو می گرفته.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج