۹۸۴۴۴۷
۷۶ نظر
۵۰۰۷
۷۶ نظر
۵۰۰۷
پ

حمله شدید پیروانی به قلعه‌نویی

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس بدون آنکه نامی از امیر قلعه‌نویی بیاورد به سرمربی سپاهان به شدت حمله کرد.

خبرگزاری مهر: افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اتفاقاتی که بعد از بازی پرسپولیس و سپاهان افتاد، اظهار داشت: من مدیر تیم پرسپولیس هستم و در گذشته هم بازیکن این باشگاه بودم. بعضی از صحبتهای من به عنوان هوادار است و بعضی صحبتهایم به خاطر سمتم در این تیم می باشد. نمی توانم خنثی باشم و باید جوابگوی هوادار باشم. بعضی تیم‌ها علیه تیم پرسپولیس با هم متحد شده اند. این اتفاق تازه ای نیست و می بینیم که در آلمان هم یکسری تیم ها علیه بایر مونیخ اتحاد کردند و در ایتالیا هم تیم ها علیه یونتوس متحد شدند تا این تیم ها قهرمان نشوند.

پیروانی که با برنامه آفساید رادیو جوان گفتگو می کرد در ادامه بیان داشت: مدتهاست مصاحبه هایی می بینم که قشنگ نیستند. مصاحبه هایی که می خواهد موفقیت های پرسپولیس را لوث کند. می گویند ما با مهندسی قهرمان می شویم و من می گویم مگر می شود ۷ جام مهندسی شده بگیریم؟ مگر می شود قوی نباشیم و اینقدر جام بگیریم؟ بحث داوری را وسط می کشند. هم از داوری ضرر کردیم اما هیچکدام را نگفتیم عمدی در کار است.

وی بیان داشت: مگر از علیرضا فغانی بهتر هم داریم؟ فغانی بهترین داور ایران است که دنیا به او افتخار می کند و افتخار فوتبال ایران است. چرا کاری کردند که فغانی اگر ایران بود قضاوت نمی کرد. مگر تاکنون داوری به سود تیم شما نبوده؟ چرا بازی را می برید به سمت بیرون از میدان.

پیروانی تصریح کرد: ۱۰ اختلاف امتیاز برای آنها درد آور است و نشان می دهد زورشان در زمین به ما نمی رسد و می آیند بحث جام اسنپی را مطرح می کنند. ما در وهله اول سلامتی جامعه را می خواهیم و برای ما این سلامتی مهم است. گل محمدی هم روز گذشته این را تایید کردند. نباید یک طرفه قضاوت کنیم. اینکه بگویند ما فقط دنبال جام هستیم درست نیست. در زمین ثابت کردیم ۱۰ امتیاز اختلاف داریم. می گویند بازی بدون تماشاگر ارزش ندارد ما بیشترین تماشاگر را داریم و بیشتر از بقیه ضرر می کنیم. الان بعد از مصاحبه من صحبتهایی می شود که می گویند پرسپولیس دنبال بازی هست. ما دنبال بازی کردن هستیم که با بازی قهرمان شویم.

سرپرست تیم پرسپولیس در خصوص انتشار فیلمی رختکن پرسپولیس مربوط به اولین دوره لیگ برتر که خودش در آن فیلم الفاظ نامناسبی برای تحریک کردن بازیکنان استفاده می کند گفت: افرادی در باره این فیلم صحبت می کنند که خودشان علیه السلام نیستند و در رختکن خود آنها اتفاقات بدتری می افتد. نباید یک طرفه به قاضی رفت و افرادی می توانند مرا سرزنش کنند که خودشان چنین نباشند. البته من رفتارم را تایید نمی کنم و به اشتباه بودن آن رفتارم اقرار می کنم. اما این را هم می گویم بر عکس خیلی ها که با چند جا قرارداد می بندند و همیشه پول بیشتر را ملاک قرار می دهند، یک پرسپولیسی متعصب هستم و حاضرم برای موفقیت و قهرمانی تیمم جانم را هم بدهم.

وی بدون نام بردن از امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان افزود: چرا این آقایان ناصرخان حجازی و رفتاری که با او کردند را فراموش می کنند؟ من شاگرد حجازی بودم و او الگوی من بود. حجازی قرمز و آبی ندارد و افتخار فوتبال ایران است و هواداران استقلال و پرسپولیس او را دوست دارند. اما خدا می داند او دلش از دست چه کسانی خون بود. افرادی که برایش پلاکارد روز شمار به ورزشگاه بردند تا او برود.

پیروانی با اشاره به اتفاقات بازی پرسپولیس و سپاهان گفت: آقایان الان هم به کمیته استیناف روی آورده و هجمه را به سمت آن بردند تا رای بازی را بشکنند. می گویند در زمین بی طرف بازی برگزار شود. من مطمئنم که کمیته استیناف هم مثل کمیته انضباطی یک رای عادلانه و منصفانه خواهد داد.

پیشکسوت سرخ پوشان گفت: یک زمانی ما مصاحبه می کردیم پزشک و تدارکات تیم شان را وادار می کردند با مصاحبه جواب ما را بدهند و امروز بازی تغییر کرده و بیانیه می نویسند. من می دانم همین الان فرد مزبور که بیانیه ها را می نویسد دست به کار شده و طی امروز و فردا یک بیانیه علیه من صادر می شود. حالا من نمی خواهم به اتفاقات سال ۸۸ رجوع کنم و بگویم فرد بیانیه نویس آن سال کجا بوده و به این کارها کاری ندارم.

مدیر تیم پرسپولیس در بخش دیگری از صحبتهای خود گفت: آقایانی که امسال با آپشن، ۱۰ میلیارد برای مربیگری قرارداد می بندند و قرارداد سال بعدشان ۱۲ میلیارد است مشخص است که نباید از قهرمانی تیم دیگری به جز تیم خودشان خوشحال باشند و از این موضوع عصبی می شوند و علیه پرسپولیس هجمه وارد می کنند. اینها زورشان در زمین به ما نمی رسد و می گویند لیگ کنسل شود. لیگ کنسل شود تا قرارداد سال بعد آنها سرجایش بماند.

پیروانی در ادامه خاطرنشان ساخت: در فوتبال همه چیز علمی شده و دوران فوتبال سنتی گذشته است. مربیان جوانی مثل گل محمدی، تارتار، نکونام، الهامی و دیگران هستند که خوب کار می کنند. مربیانی که علمی هستند و عملکردشان هم خوب است و مرتب هم به علم خود اضافه می کنند.

وی تصریح کرد: من هم بلد هستم به پیشکسوتان خود احترام بگذارم اما وقتی پای پرسپولیس وسط می آید و می بینیم می خواهند به آن هجمه وارد کنند دیگر نمی توانم سکوت کنم و در مقابل این هجمه ها از حق تیمم و میلیون ها هوادارش دفاع می کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اکبر قوچانی

      خدا حفظت کنه افشین عزیز فقط تو میتونی خیلی راحت و بدون ترس جواب اراجیف این آقای پول پرست رو بدی

      پاسخ ها

      • لنگ حقیر

        ببند دهنتو افشین سوتی...سرور هر چی لنگیه....امیر قلعه نوعیه....

      • کامران

        آقا دزده سلام
        حالت چطوره سلام
        پول های دزدی ومحرومیت ۵ساله بخیر گذشت!؟

    • فریبا و جواد

      آره به فغانی استناد میکنید که لنگیه . شاهد دم روباه

    • عادل

      پیروانی فاسد جای شما همان پیروزی است که به از هر نظر به هم میایید توشیه به چرک بازی در رختکن ‌کار همیشگی توست رشوه گیری کار شماست که قبلا محکوم شده ای بعدا با التماس و گریه برائت گرفتین. چی شده تازه به دوران رسیده ای و مثل خروس قورقور میکنی!!! مشکا اینه خانه تیم پیروزی از پای بست ویران است در مکتب این تیم فساد و لابی و جرکبازی و وحشی گری و مهندسی و هوچی گیری سیاست کلی و اساسی و اجرایی است. بله تیم پیروزی میدان سبز میره ولی داور در میدان و کنیته انضباطی و وزیر خارج از میدان مهندسی می کنند لخاطر همینه که تیم پیروزی طرفدارش در سهرستان کم شده و به ثفر رسیده و هر جا میره با سنگ و لگد استقبال و بدرقه می کنند!!!!

    • رسول

      دمت گرم افیش باتعصب

    • بدون نام

      چاپیدنات و رشوه هات از تیم ملی یادمون نرفته ، لنگی

    • بدون نام

      شارلاتان جان توی این مملکت هر کاری میشه کرد اختلاس کرد بدون اینکه کسی متوجه بشه یا هفت تا جام با مهندسی اورد اونم بدون اینکه کسی متوجه بشه ولی مردم رو نفهم فرض کردن خوب نیست مردم خوب میفهمن

    • بدون نام

      جناب پیروانی هر کی ندونه ما که میدونیم تو کار سکه های عتیقه هستین حرفم اینه چرا همه گیر میوفتن شما داداشا گیر نمیفتین

    • حامداستقلالی

      شمالطف کن پولهای درتیم ملی کشیدی بالا درموردش حرف بزن جوجه

    • بدون نام

      این اقاهمیشه ازعالم وادم طلبکاره وبه خودش اجازه میده به هرکسی که دلش میخوادتوهین کنه حالا پشتش به کجا گرمه خداعالم است

    • علی

      بیانیه باشگاه یه جمله حرفه ای داشت: مثلث تاس تا وقتی طرز فکرشون این باشه ما راحت تر قهرمان میشیم...ما هم راضی هستیم به عجز و ناله شما ...ناله مال شما قهرمانی واس ما

    • کرونا مدل 57

      آخه تو که دزدی کردی با وصاتت بیرون هستی چرا انقدر بی شعوری

    • بدون نام

      .دمت گرم

    • فوتبال

      سال 88 مگه چی شده بود که حالا تو ازش دم میزنی ؟
      مهندسی یعنی 40ساله که ارکان فوتبال دست پرسولیسی هاست
      شما اندازه درک مسائل سیاسی نیستی پس حرف نزن و برو مثل بازیکنات شعار سیاسی رو ی زیرپیراهنت بنویس

    • علی

      افشین خان این افراد یک مشت اغده ای هستند که دارند اغده خالی میکنند
      اتفاقا باید خوشحال باشیم از این داستان ها
      چون روحیه تیم خودشون و هوادارانشون رو کم میکنند
      همین که میگویند لیک کنسل بشه یکجور نا امیدی است چون میدونند همه رقمه زورشون به پرسپولیس کبیر نمیرسه

    • ع،ر

      قلعه‌نوعی‌دیگه‌مافیاتون‌قدرتش‌راازدست‌
      داده‌اون‌قهرمانیهای‌ابکی‌تمام‌شد‌‌.دستمالی از
      فدراسیون‌برای‌همه‌روشد‌پس‌دیگه‌به‌زمین
      زمان‌گیرهای‌‌نخ‌نما‌ندهید.

    • بدون نام

      فعلا تکلیف اون پرونده که بخاطرش قرص اعصاب میخوردی روشن نشده،بردن هدایتی به کمک تیم ملی و دادن پول به امیری و حسبنی که یادت نرفته،باید هم شما بگید فغانی بهترین داور جهانه،چون مردم یادشون نرفته فصل گذشته با کمک همین فغانی بیشرف قهرمان شدید پنالتی که واسه پدیده گرفت،بیژن حیدری یادت رفت اقای پیروانی چون خیلی بهتون خدمت کرد،اگه شهامت دارید و راست میگید بازبهای دو فصل گذشته رو کارشناسی کنن البته سه کارشناس مشهور خارجی بیارن و کارشناسی کنن،ببینیم شما سهیم میگیرید،اقای پیروانی واسه تمام مردم ایران که هیچ واسه کل دنیا مشخص شده که بازیها مهندسی شده ست،در ضمن اقای فغانی فرار کرد چون فکر میکرد مزدک میرزایی که رفتن حتما در مورد داوری و مهندسی شدن بازبها برنامه میسازه فرار کرد،
      به امید روزی که فوتبال ایران پاک بشه و تیمها تو زمین نتیجه بگیرن نه اقای وزیر نتبجه بازی رو مشخص کنه،خدا لعنت کنه سلطانیفر بیشرف که کل ورزش ایران و نابود کرد

    • بدون نام

      پرسپولیس رو با بایرن و یوونتوس مقایسه میکنه خخخخخخ.برو بابا دهن کج

      پاسخ ها

      • علی

        نه بیاد با کیسه و شله زرد و گاو سواران مقایسه بکنه

    • بدون نام

      ریئس مافیا کیه
      امیر قلعه مرغیه

    • بدون نام

      ریئس آشغالا کیه
      بازم امیرکله مرغیه
      خخخخخخخخخ

    • بدون نام

      افشین با تعصب امید تیم مایی

    • بدون نام

      عشق است افشین با تعصب

    • احمد شکوهی

      خوب چرا می ترسید وبدون بازی می خواهید جام بگیرید خوب بازی برگزار کنید تا معلوم شود

    • omid perspolisi

      مردخودتی بع مولا بقیه که ازشون بخاری بلند نمیشه۶۶۶۶۶

    • بدون نام

      آقای پیروانی خدا قوت دمت گرم من یکی چون استقلالی هستم خیلی خوشحال شدم باید به شما احسنت کفت

    • بدون نام

      خخخخخخخ این قسمت:سکه دزد به سیم آخر میزند ...

    • بدون نام

      عشق است افشین با اصالت...

    • سیاوش

      الحق والانصاف قهرمانی حق مسلم پرسپولیسه
      ای کاش عده ای حسود بی ارزش اینجوری خورا رسوا نکنند
      خدا کند لیگ شروع بشه تا پرسپولیس باامتیاز بیشتر واقتدار بالاتری قهرمان شود

    • سلطان

      دمت گرم خوب قهوه ای شون کردی

    • رحمانی

      دمت گرم افشین با تعصب به امید پوکر قهرمانی ❤ راستی بازیکنها را حفظ کنیدوقتی هم میفروشید درآمدزایی کنید

    • خالی باف

      ایوالله داری دکتر

    • کرونا و دولت باید برن

      آقای پیروانی . حرفاتون تکراری و بی معنیه ولی راجب یه جمله باید نظر بدم . مرحوم حجازی بزرگ که خدا رحمتشون کنه ، در زمان حیاتشون هیچگاه بخاطر بعضی اتهامات ......... محروم نشدن . حیف که فوتبال دیگه از این اسطوره ها نداره . شما فقط دارید از اسم مرحوم حجازی استفاده میکنید . نه تنها شما بلکه ۹۹ درصد فوتبالیستها ولی حتی یه خط از دفتر پاکی و سالم بودن و جوانمردی ایشون رو نخوندین .

    • فرشاد

      خودت بدتر از همه ای

    • مهدی

      فقط عیسی اندوی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فقط ایمون زائد سیرابی کیسه کشه شله زرده پدرژاپنی

    • خروس بی محل

      این مربیان که شمامیگی چندقراردادمیبندن ونگاه میکنن ببینن کدام قراردادپولش بیشتره اونوامضاء میکنن خب این حرکت طبیعیه امادزدیدن سکه های تیم ملی والبته دزدیدن پیج اینستاگرام پرسپولیس اونم ازکسی که ادعامیکنه به پرسپولیس تعصب داره اصلاً طبیعی نیست

    • سجاد خیاط

      دمت گرم افشین باتعصب

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از تعصب دزدیهابت متشکریم

      • a.m

        لپ قشنگ ..چه حرفهای یادش دادن

      • بدون نام

        گلمحمدی خاین

      • ک ح

        دوستت داریم پیشکسوت پرسپولیس و اسطوره و قهرمان فوتبال جمهوری اسلامی ایران شما نماینده پرسپولیسی ها هستی و وظیفه حکم میکنه از تیم ما حمایت کنی وما هم از شما حمایت میکنیم دوستدار شما پرسپولیسی ها

    • بدون نام

      ایول ودمتگرم

    • علی

      همین گل محمدی که شما میگی مربی با دانشی پارسال که مربی پدیده بود وقتی تو سه تا بازی به تیم شما باخت یادمه تو بازی بر گشت کفت بازی ها مهندسی شده چرا داوری ها یکطرفه شده

    • Omid

      دو کلمه از مادر عروس

    • بدون نام

      دیگه پدر مافیارو همه ایران میشناسن

    • بدون نام

      افشین سوتی از پاداش تیم ملی چه خبر ؟تو الان باید زندان باشی

    • خورشید

      ایول به افشین خان پیروانی . دمت گرم .گل کاشتی . آخیش حرف دل ما رو زدی .

    • مهرشاد

      خداوند شارلاتان ترازاین بچه نازی آبادخلق نکرد.

    • سعید

      وقتی این حضرات تیمشان در موقعیت فعلی پرسپولیس قرار گرفت یا گرفته بود، میتوان به ادعاهایشان توجه کرد نه کسانیکه فقط از روی بغض و کینه نسخه می پیچند. واینکه چرا پرسپولیسها به بهانه ها و حسادتها پاسخ میدهند. اتفاقا" باید با بی توجهی به این عصبانیتهای رقیبان بیشتر باعث عصبانیت آنان شوند.

    • بدون نام

      خودتان را با تیمهای اروپای مقایسه نکن عزیزم شما همان دوزی هستی که تو تیم ملی دزدی کردی فکر نکن مردم یادشان رفته در ضمن شما وزیر دارید کافی

    • کژال

      من یک پرسپولیسی دو اتیشم ولی اصلا از این پیروانی خوشم نمیاد دردش یک چیز دیگه است

    • بدون نام

      افتادم یاد حرف مایلی کهن که گفت توگروهبان قندعلی هم نیستی خخخخخخخ
      گروهبان قندعلی خخخخخخخ قلعه مرغی خخخخه

    • بدون نام

      بیچاره پدیده

    • محمود

      خوب مربا،
      فغانی باید برای شما خوب باشه، همه ی ایران دیدن باتیمهای مقابل شما چطور قضاوت کرد،
      تو ایران رو با آلمان و..... مقایسه میکنی؟
      حالا که مقایسه میکنی، پس بفرما در آلمان وزیر ورزش میگه صندلی منو بگیرید ولی فلان ورزشکار فلان تیم رو نه؟
      آیا در آلمان بهترین داور اعتراف کرده که طرفدار فلان تیم هست؟
      آیا در آلمان یک مجرم که محکوم شده چندسال از ورزش دور باشه، بعد یک سال سمت گرفته؟
      شما که مقایسه میکنی این موارد رو هم مقایسه کن
      علی برکت الله

      پاسخ ها

      • آواره

        اره خوب،داوری را که گفت ازآقای مضلومی پول تلویزیون گرفتیم که به نفع استقلال قضاوت کنیم واین کارو کردیم چی،

      • کرونا و دولت باید برن

        اینا عادت دارن به مفت بری

      • بدون نام

        علی برکت الله....

      • FARIYAEI

        درود بر شما

    • محمود

      لطفا پیامها رو گزینشی منتشر نکنید،

      پاسخ ها

      • بدن نام

        شما کیسه کشها باید بسوزیداز قهرمانیهای ارتش سرخ مابه شماحق میدهیم بسوزید هر سال این همه خرج میکنید وزیر ما دارید له میشین بسوزین .بسوزین ..........

    • بدون نام

      اقای عزیز همون باتعصب یه روز دلار بهش ندند میشه بی تعصب .خجالت بکشید مردم دارند از گشنگی تلف میشند گور پدر فوتبال

    • بهروز

      شما که بازی رفت سوراخ شدید لنگیا ... آخه که که. برو فیلم نیا ... زوژشان نمیرسد چی چیه بیا برو جمع کن

    • بدون نام

      افشين لنگي

    • بدون نام

      جواب آقا محمود
      همه داورها اشتباه میکنند چه بنفع چه به ضرر ولی همین آقای فغانی با یک اشتباه یک جام رو از پرسپولیس گرفت که با تفاضل گل پرسپولیس دوم شد وگرنه امسال پنجمین جام لیگ برتر رو میگرفتیم اگر قراره که لیگ ادامه پیدا کنه پرسپولیس با سه یا چهار برد از نه بازی ۹۰ درصد قهرمانه پس ما آماده بازی هستیم بخاط اینکه همه تیمهای دوم تا پنجم با هم بازی دارند و پرسپولیس بازیهای سخت رو گذرونده پس خودتون رو برای قهرمانی پرسپولیس آماده کنین

    • بدون نام

      شما کاجیا ک نمی تونین منطقی باشین لطفا نظرم ندین.همون فغانی اگه جلو ذوب حق سرورت رو نخورده بود الان ما برا پنجمین جام لیگ بازی میکردیم.بعد پیروانی ک از اون پرونده تبریه شد.شما ببین چرا قایدی بعد قتل و پرونده منکراتیش هیچکی کاریش نداره.لابد و زیر پرسپولیسی

    • محمد‌علی

      این‌ که‌ لیگ مهندسی شده‌ شکی‌ نیست‌ از‌ قضاوتهای‌ عجیب‌ و‌ غریب‌ فغانی‌ و‌ داورهای‌ دیگه‌ به‌ ضرر‌ تیمهای مدعی‌ دیگه‌ تا‌ کمیته‌ انضباطی که‌ با‌‌ تیمهای‌ دیگه‌ شدیدا‌ برخورد‌ میکرد‌ ولی‌ همون‌ مورد‌ برای‌ لنگ‌ اتفاقی‌ نمیوفتاد‌ اخرش‌ حکم‌ تعلیقی‌ بود‌ که‌ اجرا‌ نمیشد‌ و‌ هزاران‌ مورد‌ دیگه حرفهای‌ این‌ بنده خدا‌ هم‌ رد‌ گم‌ کنیه

    • بدون نام

      دمت گرم آقای پیروانی همه هم شما را میشناسند وهم مافیای فوتبال کسی که از رستوارن اکباتانش در بازرگلها برای حمله به دیکران با کوبیده دعوت میکنند انتظار بیشتر نمیرود

    • بدون نام

      بابا تو خو پولا تیم ملی رو زدی بالا دلال بازی میکردی شوتت کردن بیرون کل ایرانم میدونه که لنگ چطور قهرمان شد

    • بدون نام

      حالا مثلا قرار داد مربی و بازیکنان ستاره خودتون مثل دربازبان چقدره که داری میگی 10 ملیارد میگیره آخه به تو چه ربطی داره تیم تو هم داره ماهی 10 ملیارد جریمه بازیکنان خارجی و شکایتاشون که آبرو فوتبال ایران برده میده

    • بدون نام

      افشین خان ماشاالله سوزوندی تاجیا وشله زردیایه پدرژاپنی رو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو برو سکه های که یواشکی و داشتی رو پس بده

    • بدون نام

      نمونه بارز هوچی گری

    • داش علی

      افشین با تعصب

    • بدون نام

      محض اطلاع پیروانی،فغانی خود اقرار به لنگی بودنش کرد!!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج