۹۸۴۶۰۲
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

ایران هشتادمین کشور صادر کننده فوتبالیست

در رده‌بندی یک نهاد تحقیقاتی معتبر از کشورهای دارای بیشترین صادرات فوتبالیست به دنیای فوتبال، کشورمان در جایگاه هشتادم قرار گرفت.

خبرآنلاین: مرکز بین‌المللی مطالعات ورزشی (CIES) در سوئیس در دویست‌ونودودومین شماره هفته‌نامه خود اقدام به معرفی کشورهای دارای بیشترین صادرات بازیکن فوتبال (بیشترین لژیونر) جهان کرده است.

در این رده‌بندی که آمارهای آن مربوط به سال ۲۰۱۹ است، ایران با داشتن ۲۸ بازیکن فوتبال در کشورهای خارجی، در جایگاه هشتادم قرار دارد. کشورهای برزیل (۱۶۰۰ بازیکن)، فرانسه (۱۰۲۷ بازیکن) و آرژانتین (۹۷۲ بازیکن) نیز در رده‌های اول تا سوم این رده‌بندی قرار دارند.

همچنین در این رده‌بندی درصد لژیونرهای کشورهای مختلف که در بالاترین سطوح باشگاهی توپ می‌زنند مشخص شده که در مورد ایران این رقم ۹۲,۹ درصد است. در مورد کشورهای برزیل، فرانسه و آرژانتین این اعداد به ترتیب ۷۴.۶ درصد، ۷۴ درصد و ۷۵.۵ درصد است. در واقع این سه کشور مجموعاً نزدیک به ۲۲.۵ درصد از نیروی کار خارجی شاغل در فوتبال ۱۸۶ کشور جهان را تشکیل داده‌اند.

همان‌طور که در این رده‌بندی مشخص است، برزیل در قاره آمریکا، نیجریه در قاره آفریقا (۳۹۹ بازیکن) و ژاپن در قاره آسیا (۱۶۱ بازیکن) بیشترین لژیونر را در سال میلادی گذشته داشته‌اند.

محبوب‌ترین مقصد برای لژیونرهای برزیلی با اختلاف زیاد ابتدا پرتغال است و پس از آن کشورهای ایتالیا و ژاپن. در مورد لژیونرهای فرانسوی، محبوب‌ترین مقاصد، انگلیس، بلژیک و لوکزامبورگ و در مورد فوتبالیست‌های آرژانتینی هم شیلی، مکزیک و اسپانیا محبوب‌ترین مقاصد بوده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ژاپن 161 بازیکن و ایران 28 واقعا ایران با این همه استعداد فوتبالی باید جز 5 تا اول باشه ولی تا وقتیکه آدم های خائن و بی سواد و دروغگو تو راس ورزش باشن اوضاع همینه که هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج