۹۸۴۶۴۵
۱ نظر
۵۰۱۳
۱ نظر
۵۰۱۳
پ

هکر دانشگاه‌های علوم پزشکی شناسایی شد

مشاور معاون آموزشی وزارت بهداشت درباره هک سامانه نوید که به آموزش مجازی دانشگاه‌های علوم پزشکی اختصاص دارد، گفت: هکر شناسایی شده و هیچ آسیبی به محتوای آموزش مجازی علوم پزشکی وارد نشده است.

خبرگزاری تسنیم: حسین قنبری مشاور معاون آموزشی وزارت بهداشت درباره هک سامانه نوید که به آموزش مجازی دانشگاه های علوم پزشکی اختصاص دارد، گفت: هکر شناسایی شده و هیچ آسیبی به محتوای آموزش مجازی علوم پزشکی وارد نشده است.

وی افزود: روز گذشته سامانه نوید که سامانه آموزش مجازی در دانشگاه‌های علوم پزشکی است هک شد و مسئولان امر در زمان اطلاع از این موضوع بلافاصله سرور را خاموش کردند. البته با توجه به اینکه سرور چند دانشگاه در آنجا حضور داشته این هک بر روی سیستم چند دانشگاه مشاهده شده است.

وی افزود: اما با تلاش مسئولان آموزش مجازی و فناوری اطلاعات دانشگاه‌ها هکر شناسایی شده است و از ساعت ۶ صبح امروز اول اردیبهشت ماه نیز مشکل برطرف شد و سامانه نوید فعالیت خود را از سر گرفت.

مشاور معاون آموزشی وزارت بهداشت یادآور شد: هیچ آسیبی به محتوای آموزش مجازی علوم پزشکی وارد نشد و هیچ اطلاعاتی نیز در دسترس قرار نگرفته است اما در جلسه امروز کلان مناطق آمایشی دانشگاه‌های علوم پزشکی تصمیم گرفته شد که ایمنی سامانه افزایش یابد تا از این پس مشکلات اینچنینی به‌وجود نیاید.

وی با اشاره به جلسه امروز کلان مناطق آمایشی دانشگاه‌های علوم پزشکی گفت: این جلسه یک جلسه مشورتی با کلان مناطق آمایشی بود که در آن دبیران کلان مناطق گزارشی از آموزش مجازی و ارتقای کیفیت آموزش مجازی دانشگاه‌های علوم پزشکی و محتواهای خوبی که آماده شده است، ارائه کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی 11

      پس صبح گفتین هیچ هکی صورت نگرفته، آخه چرا انقد دروغ میگید، خب معلومه مردم هیچ کدوم از حرفاتون رو باور نمیکنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج