جاباما
۹۸۴۶۹۲
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

نظر جالب جوکوویچ درباره واکسن ویروس کرونا

نواک جوکوویچ می‌گوید در صورت ساخت واکسن ویروس کرونا، با واکسیناسیون اجباری تنیسور‌ها به منظور سفر و حضور در تورنمنت‌ها مخالف است.

خبرگزاری ایرنا: مرد شماره یک تنیس جهان می‌گوید: به شخصه با واکسیناسیون مخالف هستم. دوست ندارم برای اینکه بتوانم سفر کنم مجبور به تزریق واکسن شوم.

وی که هم‌اکنون به همراه خانواده‌اش در اسپانیا در قرنطینه به سر می‌برد، ادامه داد: ما (بازیکنان) مجبوریم به مسافرت برویم. فکر می‌کنم سفر رفتن به تنهایی چالش شماره یک باشد. اگر واکسیناسیون اجباری شود چه اتفاقی می‌افتد؟ من باید تصمیم بگیرم که آیا واکسن بزنم یا نه. نظر من در حال حاضر این است و نمی‌دانم در آینده تغییر می‌کند یا خیر.

در حال حاضر هیچ واکسنی برای ویروس کرونا ساخته نشده است؛ ویروس که تاکنون جان بیش از ۱۶۵ هزار نفر را در سرتاسر جهان گرفته است. با این حال آزمایشگاه‌های سرتاسر جهان برای ساخت و تولید واکسن در کورس رقابت با یکدیگر هستند.

ورزش تنیس نیز همچون سایر ورزش‌های جهان از اوایل ماه مارس و بدنبال شیوع کرونا به حالت تعلیق درآمده است به طوری که تور‌های تنیس زنان و مردان دست کم تا اواسط جولای به تعویق افتاده و ویمبلدون نیز برای نخستین بار بعد از جنگ جهانی دوم لغو شده است.

جوکوویچ در این باره گفت: فصل به طور رسمی زمانی از سر گرفته خواهد شد که ۱۰۰ درصد اطمینان حاصل شود که مردم می‌توانند به ورزشگاه‌ها بازگردند، هیچ خطری وجود نداشته و همه برابر این ویروس مقاوم شده باشند که این اتفاق زمان‌بر است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد فرخی

      با سلام آقاین فدراسیون فوتبال الان عادل فردوسی پور نیست دست شما را بگیره برنامه برتر رو میکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج