۹۸۴۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

جريمه‌هاي رانندگي ۲ برابر مي‌شود

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر گفت: در صورت عدم پرداخت بدهی‌های معوقه تخلفات رانندگی تا بیستم آذرماه مجددا جریمه‌های رانندگی به ماخذ دو برابر افزایش می یابد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر گفت: در صورت عدم پرداخت بدهی‌های معوقه تخلفات رانندگی تا بیستم آذرماه مجددا جریمه‌های رانندگی به ماخذ دو برابر افزایش می یابد.

فتح‌الله بحرینی در نشستی خبری اظهار داشت: آخرین مهلت بخشودگی دیرکرد جرایم معوقه سال‌های گذشته ۱۹ آذر ماه سال جاری است.

بحرینی گفت: بر اساس بند ۶۵ قانون بودجه سال جاری مصوبه شورای اسلامی رانندگان، انواع وسایل نقلیه شخصی و عمومی که جرایم آنها به دلیل پرداخت نشدن تا پایان سال ۸۹ دو برابر شده بود، دیر کرد جریمه‌های رانندگی آنان مشمول بخشودگی شد.

بحرینی تصریح کرد: تمام مالکین خودرو تا مورخه بیستم آذرماه فرصت دارند با مراجعه به دفاتر پلیس ۱۰+ نسبت به اخذ صورت وضعیت جرایم خودرو اقدام و فقط به پرداخت اصل بدهی خود در یکی از شعب بانک‌های کشور اقدام کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر به این قبیل از رانندگان توصیه کرد از این فرصت طلایی نهایت بهره را جسته و سریعاً با مراجعه به دفاتر پلیس ۱۰+ و اخذ صورت وضعیت خودرو نسبت به پرداخت و ارائه مقاصد حساب به اجرائیات راهنمایی و رانندگی اقدام کنند.

وی تاکید کرد: در صورت عدم پرداخت بدهی‌های معوقه تخلفات رانندگی تا بیستم آذرماه مجددا جریمه‌های رانندگی به ماخذ دو برابر افزایش یافته و غیر قابل طرح در هیئت‌های رسیدگی برای بخشودگی است و باید رانندگان نسبت به پرداخت جرایم مازاد هم اقدام کنند.

این مقام انتظامی همچنین گفت: مهلت تعیین شده قابل تمدید نیست و در صورت عدم پرداخت تا زمان مقرر جریمه‌ها مجدداً به صورت سیستمی به میزان قبلی دو برابر افزایش می‌یابد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر از برگزاری جلسه توجیهی کاربران دفاتر پلیس +۱۰ در روز گذشته خبر داد و گفت: در حال حاضر تعداد ۱۱ دفتر پلیس ۱۰+در سراسر استان فعال و آماده پاسخگویی به هم استانی‌ها هستند.

بحرینی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: رانندگان و موتورسیکلت سواران باید در هنگام رانندگی سرعت مناسب را اتخاذ کنند و فاصله کافی با وسیله نقلیه جلویی را در نظر بگیرند.

وی اقدامات پلیس راهنمایی و رانندگی استان در بحث فرهنگ ترافیک را با جذب همیاران پلیس، پلیس یاران جوان و فرهنگ یاران پلیس موثر دانست و گفت: توانسته‌ایم با همکاری این نیروها، رانندگان را نسبت تخلفات آگاه کرده و با پرورش یک نیروی خود کنترلی در بین آنان یک روند رو به رشد رعایت قوانین و در نتیجه کاهش میزان تخلفات را شاهد باشیم.

بحرینی در ارتباط با ارتقا رفتار صحیح رانندگی افزود: کارشناسان ما با حضور در مساجد، مدارس، ادارات دولتی و پادگان‌های نظامی در فرهنگ سازی ترافیک و ارتقاء رفتار صحیح رانندگی تلاش می‌کنند.

منبع : فارس

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

جريمه‌هاي رانندگي 2 برابر مي‌شود


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج