جاباما
۹۸۴۷۱۸
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

ماجرای شایعه ورود مسافران کرونایی به کشور

رئیس پلیس فتای استان فارس از شناسایی عامل انتشار دهنده شایعه اخراج ایرانیان مبتلا به ویروس کرونا و ورود این مسافران به یکی از شهرستان‌های استان خبر داد.

خبرگزاری مهر: رئیس پلیس فتای استان فارس از شناسایی عامل انتشار دهنده شایعه اخراج ایرانیان مبتلا به ویروس کرونا و ورود این مسافران به یکی از شهرستان‌های استان خبر داد.

سرهنگ حشمت سلیمانی گفت: در پی شکایت تعداد زیادی از شهروندان مبنی بر اینکه نام آنها جزو بیماران کرونایی و پر خطری که وارد کشور شده است در فضای مجازی منتشر و این موضوع باعث سلب آسایش و ناراحتی برای خود و خانواده آنها شده است.

این مقام انتظامی گفت: با بررسی دقیق‌تر مشخص شد که شکات همگی مسافران یکی از پروازهای ورودی به کشور بوده‌اند که اسامی آنها در فضای مجازی به عنوان بیماران کرونایی و پر خطر توسط شخصی ناشناس منتشر شده است.

سرهنگ سلیمانی گفت: با توجه به حساسیت خبر انتشار شده که باعث تشویش و نگرانی اذهان عمومی شده بود، یک تیم از کارشناسان این پلیس به صورت شبانه روزی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند که پس از بررسی‌های دقیق و فنی ردپای متهم را در یکی از شهرهای استان شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی موفق به دستگیری وی شدند.

این مقام انتظامی افزود: از عموم هموطنان انتظار می‌رود برای اطلاع از صحت و سقم اخبار، به خبرگزاری‌های معتبر و روابط عمومی یا واحد رسمی پاسخگوی سازمان‌های مرتبط با این موضوع مراجعه کنند و به شایعات منتشر شده در فضای مجازی توجهی نکرده و از بازنشر آنها خودداری کنند.

رئیس پلیس فتا استان با بیان اینکه انتشار چنین شایعاتی در فضای مجازی برابر قانون، جرم و مرتکبین قابل مجازات هستند، افزود: عموم مردم می‌توانند در صورت برخورد با موارد مشکوک آن را با شماره تلفن ۰۷۱۲۱۸۲۷۸۰۵ یا از طریق سایت اینترنتی www.cyberpolice.ir بخش گزارش‌های مردمی اعلام کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هر وقت شما گفتید شایغه یغنی درت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج