جاباما
۹۸۴۷۲۴
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

افشای رسوایی اخلاقی ستاره چلسی

روزنامه «سان» در گزارشی اختصاصی و افشاگرانه نوشته است جورجینیو مجبور شده به رابطه عاطفی چهار ساله خود با نامزدش پایان دهد.

خبرورزشی : روزنامه «سان» در گزارشی اختصاصی و افشاگرانه نوشته است جورجینیو مجبور شده به رابطه عاطفی چهار ساله خود با نامزدش پایان دهد.

جورجینیو ستاره ایتالیایی تیم چلسی، درگیر یک ماجرای حاشیه‌ای شده است. روزنامه انگلیسی «سان» در گزارشی اختصاصی و افشاگرانه نوشته است این بازیکن مجبور شده به رابطه عاطفی چهار ساله خود با نامزدش پایان دهد به این دلیل که مشخص شده پیام‌های نامناسبی به یکی از کارمندان خانم باشگاه چلسی می‌فرستاده است.

افشای رسوایی اخلاقی ستاره چلسی

این بازیکن که اصالتی برزیلی دارد، اما برای تیم ملی ایتالیا بازی می‌کند و این فصل هم در تیم چلسی درخشیده است، ۲۸ ساله است و دارای دو فرزند. او به الیسا اسکالکن ۲۶ ساله که جزو کارمندان باشگاه است پیام‌های نامناسبی می‌فرستاده و در مورد رابطه با او سؤال‌هایی می‌پرسیده است.

ماجرا وقتی روشن شد که آرون هیوز ۲۵ ساله که نامزد الیسا بود، درست چند سال قبل از سفر تفریحی به سریلانکا به همراه الیسا، این پیام‌ها را می‌بیند و کاملاً شوکه می‌شود. آرون قصد داشت در سریلانکا رسماً از الیسا درخواست ازدواج کند. او در این مورد گفته: «جورجینیو رابطه ما را نابود کرد. گستاخی او را هنوز هم نمی‌توانم باور کنم.»

افشا شدن این موضوع درست چند روز قبل از خبر بارداری کاترین هاردلینگ همسر هافبک ۵۷ میلیون پوندی چلسی صورت گرفت. آرون گفت که الیسا مدتی بعد از شروع کار در باشگاه چلسی با بازیکن برزیلی‌الاصل چلسی آشنا شده است. الیسا اصالتی ایتالیایی- سریلانکایی دارد.

جورجینیو سال ۲۰۱۸ از ناپولی به چلسی منتقل شد و از آنجایی که الیسا به زبان ایتالیایی مسلط بود از او خواسته بودند که نقش مترجم را برای بازیکن جدید چلسی ایفا کند و همین موضوع باعث شکل گیری رابطه بین این دو شد.

آرون که هوادار تیم آرسنال است ادامه ماجرا را این‌طور تعریف می‌کند: «الیسا هر روز بیشتر در مورد جورجینیو حرف می‌زد. تا جایی که من به قضیه مشکوک شدم. به نظر می‌رسید خیلی تحت تأثیر زندگی ستاره‌ها قرار گفته بود. این موضوع کم‌کم داشت من را اذیت می‌کرد. تابستان سال گذشته وقتی گفت قرار است همراه تیم چلسی به اردوی ژاپن برود، از اینکه او بیش از حد به این بازیکن نزدیک شده است نگران شدم و به خودش هم گفتم. وقتی که برگشت از او پرسیدم اتفاقی نیفتاد؟ و او گفت نه. تا اینجا من هنوز پیام‌ها را ندیده بودم. چند هفته بعد بود که آن اتفاق افتاد.»

آرون که مدیر پروژه ساختمانی است، سپتامبر سال گذشته و یک شب قبل از سفر به سریلانکا متوجه ماجرای پیام‌ها شد و به گفته خودش ضربه روحی بدی خورد. الیسا در واقع در بخش پذیرایی ورزشگاه استمفوردبریج کار می‌کند. آرون گفت رفتار الیسا از چند شب قبل کاملاً عجیب به نظر می‌رسید و حتی یک بار به داخل حمام رفت و با فریاد از او خواست که تنهایش بگذارد: «من به اتاق رفتم و دیدم تلفن او صدا کرد. رفتم که خاموشش کنم که ناگهان دنیا روی سرم خراب شد. دیدم کلی پیام بین او و جورجینیو رد و بدل شده. در یکی از پیام‌ها جورجینیو از او خواسته بود که به اتاقش در هتل ژاپن بیاید. بعد هم کلی پیام‌هایی که شوخی‌های زننده‌ای هم در آن بود را دیدم.»

آرون گفت از این پیام‌ها اسکرین‌شات گرفته و وقتی آن را به الیسا نشان داده، او با گریه گفته ماجرا آن‌طور نیست که تو فکر می‌کنی‌: «نمی‌دانستم چه کار باید بکنم. می‌خواستم به سریلانکا برویم و از او خواستگاری کنم. از طرفی برای کنسل کردن سفر هم دیر شده بود بنابراین مجبور شدم بروم و دو هفته‌ای که آنجا بودم بدترین روزهای زندگی‌ام بود. اصلاً با هم حرف نمی‌زدیم و فضا خیلی وحشتناک و سنگین بود. وقتی برگشتیم او از من خواست که یک فرصت دیگر به او بدهم و رابطه‌مان ادامه پیدا کند، اما من گفتم دیگر نمی‌توانم به او اعتماد کنم و به همین دلیل از او جدا شدم. جورجینیو مثلاً کاپیتان دوم چلسی است. او چطور الگویی است که برای نامزد یک نفر دیگر پیام می‌فرستد و رابطه برقرار می‌کند؟ برای من به عنوان هوادار آرسنال نکته بدتر این بود که او مقابل آرسنال گل هم زد و همین باعث شد اعصابم بیشتر خرد شود.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • دونالد ترامپ

      عوضي بايد بزني دماغش رو بشکني

    • دونالد ترامپ

      عوضي بايد بزني دماغش رو بشکني

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج