۹۸۴۷۴۰
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

قرارداد خارجی‌های شاغل در ایران ریالی می‌شود؟

فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به باشگاه‌ها پیشنهاد داده‌اند تا قرارداد مربیان و بازیکنان خارجی خود را به‌صورت ریالی ببندند تا دچار مشکلات حقوقی نشوند.

ورزش سه: فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به باشگاه‌ها پیشنهاد داده‌اند تا قرارداد مربیان و بازیکنان خارجی خود را به‌صورت ریالی ببندند تا دچار مشکلات حقوقی نشوند.

یکی از شایعاتی که در هفته‌های اخیر و به دلیل بالا رفتن تعداد شکایت سرمربیان و بازیکنان خارجی و مبالغ سنگینی که بر دوش باشگاه‌ها افتاده، مطرح شده است، بحث ممنوعیت جذب مربی و بازیکن خارجی در فصل آینده بوده و مشخص نیست این موضوع به تصویب هیأت رئیسه فدراسیون خواهد رسید یا خیر.

فریبرز محمودزاده در مورد جذب یا ممنوعیت حضور بازیکن و مربی خارجی در فوتبال ایران از سال آینده اظهار کرد: راهکاری مختلفی طی امروز، دیروز و چهارشنبه هفته قبل در جلسات ما به میان آمد و قرار است دوباره این موضوعات مطرح شود.

او با تاکید بر اینکه یکی از موضوعات ما بحث ریالی قرارداد است، ابرازک رد: یکی از معضلات و مشکلات باشگاه‌ها در عقد قرارداد با بازیکنان و مربیان خارجی، به نوسانات ارز مرتبط بوده و این مسئله کار را دچار مشکل کرده است.

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ با بیان اینکه باشگاه‌ها می‌توانند فدراسیون فوتبال ایران را به‌عنوان الگو قرار دهند، عنوان کرد: در حال حاضر قرارداد مالی فدراسیون با آقای اسکوچیچ سرمربی تیم ملی، به‌صورت ریالی است و این موضوع می‌تواند الگویی برای باشگاه‌ها باشد. این پیشنهاد از سوی فدراسیون، سازمان لیگ و باشگاه‌ها، توسط دبیر کل فدراسیون فوتبال امروز مطرح شده و امیدوار هستیم به‌عنوان الگویی در باشگاه‌ها قرار بگیرد.

محمودزاده تصریح کرد: دومین راهکار این است که باشگاه‌ها با توجه به نظرات کارگروه ویژه‌ی بازیکنان خارجی که در فدراسیون فوتبال تشکیل شده و آقای شیعی عضو هیأت رئیسه و یکی از اعضای کارگروه و آقای نبی، دبیر کل فدراسیون مدیر آن محسوب می‌شوند، قراردادهای خود را ببندند.

او یادآور شد: این کارگروه ان‌شاالله در آینده شکل قرارداد خاصی با اخذ نظرات کارشناسی حقوقدانان اعلام می‌کند تا به‌عنوان یک نمونه و الگو به باشگاه‌ها مطرح شود تا آنها اگر تمایل به استفاده از این مدل قراردادها داشته باشند، بتوانند از متون حقوقی در قراردادهای‌شان استفاده کنند تا بعدا دچار مشکل نشوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • دایی حاجی

      لیگ ما اصلا نیاز به بازیکن خارجی نداره با این همه استعداد بجای هدر کردن این همه منابع این سرمایه ها روی بازیکنان جوانتر و تیم های پایه سرمایه گذاری بشه و دست دلال ها هم کوتاه میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج