۹۸۴۷۴۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

زمان نقل و انتقالات تغییر می‌کند

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ اعلام کرد فیفا تصمیم‌گیری برای بازه زمان نقل و انتقالاتی را در اختیار فدراسیون‌ها قرار داده است.

ورزش سه: رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ اعلام کرد فیفا تصمیم‌گیری برای بازه زمان نقل و انتقالاتی را در اختیار فدراسیون‌ها قرار داده است.

فریبرز محمودزاده در گفت‌وگوی تلفنی با اخبار ورزشی شبکه سه، اظهار کرد: ابتدا جا دارد از ریاست و دبیر کل فدراسیون فوتبال برای برگزاری جلساتی با حضور باشگاه‌هایی که پرونده مفتوح و یا صدور به رای در فیفا دارند، تشکر کنیم و باشگاه‌ها نیز از این جلسات استقبال کردند.

او ادامه داد: امیدوار هستیم در محاکم بین‌المللی بتوانیم با استانداردسازی انعقاد قرارداد در فصل‌های آتی و پیگیری‌های بیشتر، پرونده‌ها را ختم به خیر کنیم.

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ درباره بسته‌های پیشنهادی فیفا به فدراسیون‌ها گفت: اوایل امسال جلسه‌ای در فیفا صورت گرفت و رسما به فدراسیون‌های ملی اعلام شد که قطعا پنجره نقل و انتقالاتی فصل آینده دچار تغییراتی می‌شود و بازه زمانی آن تغییر می‌کند.

محمودزاده یادآور شد: زمان نقل و انتقالات حداکثر باید ۱۲ هفته باشد، اما فیفا مجوزها و انعطاف‌هایی داده که فدراسیون‌های ملی می‌توانند بر اساس زمان پایانِ فصل جاری که در حال اتمام و با تاخیر صورت می‌گیرد و تداخل با فصل آینده دارد، تصمیم‌گیری کنند و ما نیز ان‌شاالله بتوانیم این مجوز را داشته باشیم تا این بازه زمانی را کم و یا بیشتر کنیم.

او در خصوص موضوع دومی که فیفا در شرایط به وجود آمده بخاطر کرونا تصمیم‌گیری کرده، گفت: در بحث توافق باشگاه و بازیکن برای مبالغ قراردادِ فصل جاری که هنوز به اتمام نرسیده، این مجوز از سوی فیفا به فدراسیون‌های ملی داده شده تا با کمک باشگاه‌ها و بازیکن راهکارهای حقوقی ایجاد کنند تا ان‌شاالله کمترین صدمه اقتصادی به بازیکن و باشگاه تحمیل شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج