جاباما
۹۸۴۷۴۹
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

فال روزانه ۰۲/ ۰۲/ ۱۳۹۹

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۰۲/ ۰۲/ ۱۳۹۹

فال روزانه ۹۹.۰۲.۰۲

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است


دوست عزیزی که ۲ اردیبهشت به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما فرد جسوری هستید. اگر چه تا به حال در رفتار‌های خود بی پروا بوده اید، حال زمان آن است که با احتیاط بیشتری قدم بردارید. زندگی شما وارد مرحله حساسی شده است که باید از قبل برای لحظه لحظه آن برنامه ریزی کنید. به زودی آتش عشق در شما شعله ور می‌شود و روز‌های خوشی را در کنار شریک زندگی تان تجربه خواهید کرد. اما حواس تان باشد، زیرا با یک اشتباه در آتش عشق خواهید سوخت. اگر تا به حال تعادل را در زندگی تان رعایت نمی‌کردید، حال آن را در اولویت زندگی تان قرار دهید و نتایج مثبت اش را ببینید. در ماه خرداد خبر‌های خوبی به شما می‌رسد که نتیجه تلاش‌های چند وقت اخیرتان است. خدا را بابت داشته هایتان، هر چند کوچک، شکر کنید.

فال روزانه ۰۲/ ۰۲/ ۱۳۹۹


یک موضوع عاطفی ذهن شما را درگیر خود کرده است که ناشی از اتفاقات اخیری است که برایتان رخ داده. مدام به دنبال راه حلی برای آن هستید و به سختی می‌توانید روی کارهایتان تمرکز کنید. اما این شمایید که این موضوع را برای خودتان سخت کرده اید، اگر رهایش کنید خواهید دید که چگونه به سادگی حل خواهد شد. امروز از طریق یک فرد با واقعیتی روبه رو می‌شوید که اگر چه باور کردنش سخت است، اما رفته رفته تاثیر مثبت آن را در زندگی تان می‌بینید.

فال روزانه ۰۲/ ۰۲/ ۱۳۹۹


امروز به هیچ وجه نمی‌توانید لبخند بزنید. حتی رفتار‌های دیگران نیز برایتان غیر قابل تحمل شده است. این رفتار شما دلیل خاصی ندارد پس بهتر است تا کنترل شما را به دست نگرفته، همین حالا مهارش کنید. هر چه بیشتر و عمیق‌تر به دلایل ناراحتی تان فکر کنید، بدتر است پس رهایش کرده و خودتان را با کار‌های روزمره سرگرم کنید تا همه چیز به حالت قبلی خود باز گردد. حال بهترین زمان است تا از اوقات فراغت خود، بهترین استفاده را بکنید. با شرکت در کلاس‌های مختلف می‌توانید رزومه پربارترین برای خود بسازید و در آینده از آن کسب درآمد کنید.

فال روزانه ۰۲/ ۰۲/ ۱۳۹۹


احساس می‌کنید که پاهایتان را بسته اند و توان تکان خوردن ندارید. روحیه خودتان را نبازید. لازم نیست از کسی کمک بگیرید، با کمی فکر کردن، بهترین راه حل به ذهن تان خواهد رسید کاقی است خودتان را باور داشته باشید. اگر مجرد هستید، پیشنهاد یکی از دوستان تان را برای دیدار با فردی بپذیرید. شاید در ابتدا جذب ظاهرش نشوید، اما اخلاق او پس از مدتی از این رو به آن رویتان خواهد کرد. اگر هم متاهل اید، از طریق همسرتان سورپرایز خواهید شد. خبر خوبی از راه دور در راه است، خودتان را برای جشنی بزرگ آماده کنید.

فال روزانه ۰۲/ ۰۲/ ۱۳۹۹


موضوعی ذهن شما را درگیر کرده است آنقدر که روی رفتارتان نیز تاثیر گذاشته است. اگر این رویه را ادامه دهید، نظر مثبت دیگران را در مورد خودتان عوض خواهید کرد. شما انرژی زیادی را صرف جمع آوری اطلاعات کرده اید، اما حال زمان است همه را کناری بگذارید و راه جدیدی را در پیش بگیرید. حرف هایتان را نخورید و آن را بلند به زبان بیاورید تا دیگران نیز از آنچه درون شما می‌گذرد، آگاه شوند و دست از پیش داروی در مورد شما بردارند. گذشته‌ها معلم خوبی برایتان خواهند بود اگر امید لازم داشته باشید.

فال روزانه ۰۲/ ۰۲/ ۱۳۹۹


امروز همان روزی است که منتظرش بودید. شما راز بزرگی را در سینه داشتید و حال زمان آن است تا فاش اش کنید. اطرافیان تان حق این را دارند که واقعیت زندگی تان را بدانند. اما دقت کنید که حرف هایتان را به چه کسی می‌زنید، زیرا آدم‌های سودجوی زیادی در اطراف هستند که به راحتی می‌توانند سو استفاده کنند. به زودی یک فرصت شغلی خوبی برایتان فراهم می‌شود که بهتر است آن را از دست ندهید. تغییر عادات سخت است، اما موجب پیشرفت می‌شود. پس درنگ نکنید.

فال روزانه ۰۲/ ۰۲/ ۱۳۹۹


شما علاقه زیادی به صحبت کردن دارید و همین موضوع برایتان دردسرساز می‌شود. بهتر است امروز به سادگی حرف دلتان را نزنید، زیرا موجب سوتفاهم برای اطرافیان تان می‌شود. منتظر خبری از جانب یکی از دوستان تان هستید، به زودی انتظار‌ها به پایان می‌رسد و شما به مراد دلتان می‌رسید. اگر در رابطه عاطفی خود به مشکل بر خورده اید، کمی عقب بکشید. در این صورت نه تنها خودتان وقت کافی برای فکر کردن دارید بلکه به شریک زندگی تان نیز زمان لازم می‌دهید تا بیشتر در مورد رفتارهایش بیاندیشد.

فال روزانه ۰۲/ ۰۲/ ۱۳۹۹


برخلاف روز‌های دیگر امروز ذهن تان درگیر است. احساس می‌کنید در تله‌ای گیر افتاده است. می‌خواهید راه فراری پیدا کنید، اما مدام به در و دیوار می‌خورید و گیج‌تر می‌شوید. رهایی از راهرو‌های باریک و تاریک برایتان سخت است و نمی‌توانید مسیر درست را بیابید. به جای این که دور خودتان بچرخید، کافی است کمی بایستید و از دیگران تقاضای کمک کنید. شاید فکر کنید که تنهایید، اما اگر کمی دقیق‌تر به اطراف تان نگاه کنید می‌بینید که افراد با تجربه‌ای هستند که می‌توانید از آن‌ها کمک بگیرید.

فال روزانه ۰۲/ ۰۲/ ۱۳۹۹


پس از مدت‌ها بالاخره امروز آرامش را تجربه می‌کنید. احساس می‌کنید که نیرویی از شما محافظت می‌کند و همین حس اطمینان، اعتماد به نفس شما را افزایش می‌دهد. اگر موقعیت فعلی خود را حفظ کنید، آرامش تان پایدار خواهد بود، اما اگر پایتان را از محدودیت‌ها فراتر بگذارید، همه چیز دگرگون خواهد شد؛ بنابراین انتخاب با شماست و دیگران را به خاطر آنچه برای شما پیش می‌آید، سرزنش نکنید. از آنجا که توانایی‌های شما زیاد است، قادر به انجام هر کاری هستید، کافی است دیدی مثبت داشته باشید و از پیچیده کردن مسائل بپرهیزید. آوقت خواهید دید که سخت‌ترین مشکلات هم برایتان مثل آب خوردن خواهد بود.

فال روزانه ۰۲/ ۰۲/ ۱۳۹۹


به دنبال کاری مطابق سلیقه و استعدادتان هستید، اگر برای آن زمان بگذارید حتما پیدا خواهید کرد. امروز میان شما و یکی از اطرافیان تان یک درگیری صورت می‌گیرد. این فرد حس می‌کند که می‌تواند شما را زیر سلطه اش بگیرد و همین موضوع شما را می‌آزارد. اگر چه این موضوع تا حدودی صحت دارد، اما بهتر است شما هم سخت نگیرید. برخی از حرف‌هایی که او به زبان می‌آورد بی منظور است. بهتر است دست از لجبازی بردارید و کمی منطقی‌تر بیاندیشید، زیرا اکثر حرف‌های او برایتان سودمند خواهد بود، اگر به آن‌ها عمل کنید.

فال روزانه ۰۲/ ۰۲/ ۱۳۹۹


شما انتخاب تان را کرده اید و به شدت در مورد آن مصمم اید به طوری که حرف دیگران را هم نشنیده می‌گیرید، اما بد نیست که گزینه‌های دیگر را هم مرور کنید. شاید بهترین انتخاب را کرده باشید، اما این را هم بدانید که هر چه اطلاعات شما بیشتر باشد، در مسیری که قدم می‌گذارید نیز موفق‌تر خواهید بود. به خاطر این موضوع، دیگران را نیز از خود رانده اید. اگر می‌خواهید موفقیت تان حتمی باشد، لحظه‌ای بیاستید و از دور به انتخاب‌های پیش رویتان نگاهی بیاندازید و سپس در مورد جزییات آن تصمیم بگیرید.

فال روزانه ۰۲/ ۰۲/ ۱۳۹۹


از دخالت در کار دیگران به شدت پرهیز کنید، زیرا نه تنها برای خودتان عاقبت خوبی ندارد بلکه دیگران را نیز آزرده خاطر خواهد کرد. اگر می‌خواهید با این کار به دیگران کمک کنید، این را بدانید که هر کسی زندگی خودش را دارد و آزاد است تا راه خودش را انتخاب کند و نظر شما هیچ تاثیری بر راهی که او می‌رود، ندارد. بهتر است مراقب زندگی خودتان باشید تا سرک کشیدن بر زندگی دیگران. به زودی رابطه عاطفی خود را با یکی از دوستان تان که مدت‌ها از هم دور بوده اید، آغاز می‌کنید و روز‌های خوش بار دیگر باز می‌گردند.

فال روزانه ۰۲/ ۰۲/ ۱۳۹۹


امروز خوب حواس تان را جمع کنید و تمام اتفاقات اطراف تان را تحت نظر داشته باشید، زیرا حتی کوچک‌ترین جزییات هم می‌تواند تفاوت‌های بزرگی ایجاد کند. اگر چیزی به نظرتان خوب نبود، همان اول رهایش کنید وگرنه در آینده، چون خواری در پاهایتان فرو خواهد رفت و راه رفتن را برایتان سخت خواهد کرد. امروز در بیان کلماتی که به زبان می‌آورید نیز محتاط‌تر باشید، زیرا ممکن است موجب دلگیری اطرافیان تان شود و حتی در محیط کار ضر‌های جبران ناپذیری را به شما بزند.

فال روزانه ۰۲/ ۰۲/ ۱۳۹۹

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج