جاباما
۹۸۴۹۴۰
۱۸ نظر
۵۰۰۰
۱۸ نظر
۵۰۰۰
پ

فتاحی: امیدوارم استیناف رای منصفانه بدهد

مدیر تیم فوتبال سپاهان گفت: آن‌هایی که صحبت از ۱۰ امتیاز اختلاف می‌کنند بدانند سه امتیاز را کمیته انضباطی به آن‌ها داده است.

خبرگزاری فارس: رضا فتاحی در مورد اینکه پس از برگزاری نوبت اول این جلسات باشگاه‌ها با مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ، صحبت‌هایی مبنی بر وضع استانداردهای جدید و حتی نظارت وزارت ورزش برای قرارداد‌های خارجی باشگاه‌های فوتبال مطرح شده، عنوان کرد: ما به هر حال زیر نظر فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا کار می‌کنیم. شنیدم که مدیر حقوقی پرسپولیس هم در این مورد عنوان کرده می‌توانند توصیه کنند.

البته اگر این اتفاق بیفتد و همه رعایت کنند، اتفاق خوبی است و ما هم استقبال می‌کنیم. ان شاالله پروتکل‌هایی بگذارند که همه آن را رعایت کنند. اگر قرار است قانونی وضع و اجرا شود باید برای همه یکسان باشد. ما هم تابع هستیم، به هر حال در ایران زندگی می‌کنیم و همه زیر نظر فدراسیون و سازمان لیگ کار می‌کنیم و به قوانین و مقرراتی که آن‌ها وضع کنند احترام می‌گذاریم.

وی در مورد اینکه موضوع‌ کسر قرارداد بازیکنان فوتبال این روزها مدام مطرح می‌شود، اظهار داشت: اینکه ما در رسانه‌ها در این مورد صحبت کنیم و هر کسی چیزی بگوید ملاک نیست. تمام این‌ها بستگی به دستورالعمل‌های فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ دارد. در اروپا قراردادها به صورت هفتگی است و شروع و پایانی دارد اما قراردادهای ما در این جا به صورت فصلی است. باید ببینیم بازی‌هایمان ادامه پیدا می‌کند یا نه، یک قراردادی با بازیکن بسته‌ایم و باید مبلغی را در زمان‌های مشخص پرداخت کنیم. اگر بازی‌ها ادامه پیدا نکند منتظر دستورالعمل سازمان لیگ و فدراسیون هستیم و آن‌ها باید در این مورد تصمیم بگیرند.

مدیر تیم سپاهان در مورد اینکه تعداد مخالفان ادامه لیگ بیشتر شده است، عنوان کرد: ما اولا خدا را شکر می‌کنیم که آمار این بیماری در حال کم شدن است و امیدوارم در روزهای آینده مردم بیشتر رعایت کنند تا هر چه زودتر ریشه کند شود. اما از جهتی نگرانیم که پیک دوم آن به وجود نیاید و مردم در صحت و سلامت باشند. موضع باشگاه ما از روز اول صحت و سلامتی مردم بوده و الان هم این موضع را داریم ولی به هر حال بلاتکلیفی خیلی بد است.

فتاحی ادامه داد: ۴ بازیکن و دو مربی خارجی ما بیرون از ایران هستند. تهیه یک بلیت پرواز دوحه به قطار کار خیلی سختی است. اگر قرار است ۱۵ یا ۲۰ اردیبهشت تمرینات شروع شود خواستار این هستیم که زودتر به باشگاه‌ها اعلام کنند تا بتوانیم برای بازیکنان و مربیان خارجی بلیت تهیه کنیم که به موقع برگردند. البته می‌دانم خود مسئولان هم الان نمی‌دانند تصمیم بگیرند اما به هرحال ما هم بلاتکلیف هستیم.

نمی‌دانیم چه کار کنیم اما ان شاالله همه سلامت باشند. هر تصمیمی هم که در مورد باشگا‌ه‌ها بگیرند ما تابع هستیم. این تصمیم را فدراسیون و سازمان لیگ با استفاده از پروتکل‌هایی که فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا، می‌گیرند. حالا باشگاه سپاهان بگوید ادامه بدهیم و باشگاه دیگری بگوید ادامه ندهیم، اینها همه یک طرف است و تصمیم اصلی را مسئولان فوتبال ما می‌گیرند.

وی در مورد اینکه برخی معتقدند بازیکنان انگیزه قبلی را برای ادامه مسابقات لیگ ندارند، عنوان کرد: همیشه فصل که تمام می‌شد یک باشگاه فوقش یک ماه تعطیل می کرد و دوباره کار بدنسازی را از شروع می‌کرد. تیم ما تا زمانی که ستاد کرونا اجبار نکرده بود تمرین می‌کردیم اما بیشتر تیم‌ها از ۱۴-۱۵ اسفند کارشان را تعطیل کردند یعنی الان حدود ۲ ماه شده است.

من فنی نیستم و در این مورد مربیان و اهل فن باید صحبت کنند اما فکر نمی‌کنم با ۲۱ روز بتوان بدن بازیکنان را برگرداند. از جامعه مربیان عذرخواهی می‌کنم که در این مورد صحبت می‌کنم. تمرین در خانه و ۴ تا شکم زدن با تمرینی که در زمین انجام می‌شود، خیلی فرق دارد. از این بابت نگران هستم و به نظرم، تیم‌ها کار سختی دارند که بخواهند آمادگی بازیکنان را به روزهای قبل از تعطیلات کرونا برگردانند.

وی افزود: خدا را شکر برای فصل آینده ۸۵ درصد بازیکنان‌مان دارای قرارداد هستند و نگرانی بابت فصل آینده نداریم. فقط نورافکن بود که قراردادش با ما یک ساله بود و سجاد شهباززاده قراردادش با ما تمام می‌شود. گئورگی ولسیانی هم مصدوم است و طی دو سه ماه آینده فکر می‌کنم بتواند به جمع تیم برگردد.

مدیر تیم سپاهان در مورد وضعیت قرارداد کادر فنی اظهار داشت: در این مورد بهتر است با جناب نیکفر صحبت کنید اما طبق اعلام فیفا کلیه قراردادهای خارجی تا وقتی بازی‌ها ادامه پیدا می‌کند مشکلی ندارند.

فتاحی در مورد اظهارات افشین پیروانی که روز گذشته علیه امیر قلعه‌نویی و سپاهان مطرح کرد، گفت: ما پنجشنبه جلسه استیناف داریم و نمی‌خواهم صحبتی در این باره کنم اما باید به یک مورد اشاره کنم. آن‌هایی که صحبت از ۱۰ امتیاز اختلاف می‌کنند بدانند سه امتیاز آن را کمیته انضباطی به آن‌ها داده است، اگر این سه امتیاز را کمیته استیناف برگرداند و با پرسپولیس بازی کنیم می‌توانیم این اختلاف را به ۴ امتیاز برسانیم و دوستان هم دیگر صحبت از ۱۰ امتیاز اختلاف نمی‌کنند.

وی افزود: خدا را شکر افرادی که در کمیته استیناف هستند قاضیانی خوب و با انصاف هستند و امیدواریم یک رای منصفانه بدهند. اتفاقات بازی مقابل پرسپولیس به گونه‌ای بود که ما به ورزشگاه رفتیم و می‌خواستیم بازی کنیم و این را ساعت ۵ بعد از ظهر به جلال مرادی اعلام کردیم. اتفاقاتی افتاد و با وجود مشکلاتی که پیش آمد خودمان را به ورزشگاه رساندیم، اما اراده ای از طرف بازیکنان پرسپولیس و مسئولان برگزاری مسابقه برای انجام بازی در ساعت ۵ بعد از ظهر نبود. شما که می گویید باید در زمین بازی کرد، امیدوارم کمیته استیناف یک رای عادلانه بدهد و این دیدار برگزار شود و بعد از برگزاری مسابقه اگر برنده شدید به ۱۰امتیاز اختلاف افتخار کنید. الان اختلاف ۱۰ امتیاز واقعی نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به نظر خودت قایم شدن تو هتل حکم منصفانه اش چی میتونه باشه؟

    • بدون نام

      اراذل رو فرستادید جلو هتل باشون هم حرف میزنید بدون اینکه از عواقب کار چیزی بگید و قول هم به اوباشتون جلو هتل میدید که ما نمیخوایم بازی کنیم.... از این واضحتر که قانون رو عمدا زیرپا گزاشتید؟

    • بدون نام

      برو حقتو تو هتل بگیر ... اگر نبود تو رختکن بگرد البته مواظب باشید هیچکس تو زمین نباشه خخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      رای منصفانه
      ۳هیچ به نفع پرسپولیس بزرگ و پرداخت غرامت به این تیم مردمی هست و همچنین چند جلسه بازی بدون تماشاگر برای تیم مافیایی ۳پایان که با جان مردم بازی میکند
      سرباز احمدی وووووو قربانی همین شارلاطان بازی تیم شله زرد هست

    • فضول ناامیدیان

      ایاتودراظها آتن منصف هستی که دعای انصاف می خوانی وقتی طبق مقررات پرسپولیس وقت گذاشته وممتظرمانده شماکه خانه آن انجابودنیامدی حرف انصاف می زنی بله ماهم انصاف می خواهیم

    • بدون نام

      بازم ۷تا میشه.نه ۴تا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فیلسوف دانا !!اگه بازی تجدید بشود وسپاهان در مستطیل سبز پیروز ومانندبازی رفت درتهران لنگپولیس را سرافکنده وشکست دهد آنگاه این فاصله 10 امتیازی به 4امتیاز کاهش می یابد.حواست نیست حقدارید چون لونگ توسالهای اخیر تحت حمایت وزیر ورزش وفدراسیون و...عادت کرده به مفتخوری وپایمال کردن حق وحقوق سایر تیم های لیگی وبا هوچی گری وکمک داوران وحمایت همه جانبه خودرادرصدر لیگ دیده

      • علی

        آقای فتاحی خیالتان راحت باشد که کمیته استیناف رای منصفانه می دهد و بر فرض محال اگر هم رای به برگزاری مجدد بازی بدهد آنوقت هواداران پرسپولیس راه اتوبوس تیم را می بندند و اجازه حرکت نمی دهند ، اونوقت دوباره کمیته استیناف مجبوره یه رای منصفانه دیگه بده

    • حسین

      چقدرم مطمئنن که پرسپولیسو میبرن!

    • بدون نام

      لنگ سوراخه

    • بدون نام

      قانون، قانون است و فوتبال هم برای خودش قانون دارد اینکه هر تیمی در موعد مقرر در زمین حاضر نشد 3 بر صفر بازی را به حریف واگذار می کند مگر باعث آن قوای قهریه باشد، مگر می‌شود گفت طرفدارها اجازه ندادند ما حرکت کنیم!!!؟؟؟ پس نیروی انتظامی چکاره است؟ که این عزیزان هم اعتراف کردند که هیچ مشکلی نبوده و سپاهان هر وقت به ما می گفت ما راه را باز می کردیم، سپاهان چون 4 بازیکن نبود نمی خواست بازی کنه و باید 3 بر صفر بازنده باشه که قبلا رأی صادر شده است.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شله زرد دیگه چه اگر رای به نفع شما دهد منصفانه است

    • پیرمرد پرسپولیسی

      رای منصفانه حتما برای شما معنایش این است :
      تیم پنهان دررختکن ۳ تیم آماده مبارزه در میدان ۰

    • بدون نام

      اقای فتاحی شما به اتفاق اون ژنرال کوتوله از راه استیناف به جایی نمیرسید چون بازیکن خودتون که خیلی هم بچه مسلمون و اتفاقا مداح اهل بیته اومد و گفت که اصلا تصمیم گرفته بودین که بازی نکنین سعی خودتونو بکنین از راه دومی که انتخاب کردین وارد بشین یعنی ویروس کرونا به خاطر این مریضی سعی خودتونو بکنین تا بازیهای این دوره رو ‌کلا کنسل کنید که پرسپولیس قهرمان نشه اخه یعنی چی ی تیم چهار سال پشت سر هم قهرمان بشه

    • subasa ozara

      انصاف و عدالت واژه غریبی است .

    • بدون نام

      من به عقل بعضي از اين مديرها شک دارم يا نميفهمند يا خودشونو زدن به نفهمي ولي اوني که نميفهمه ميشه بهش توضيح داد وفهميده کرد ولي واي به اون کسي که خودشو زده به نفهمي

    • بدون نام

      اختلاف ۴ امتیازمیشه چرا که ۳ امتیاز از لنگ کم میشه واگه سپاهان ببره که میبره ۳ امتیاز میره بالا اونوقت اختلاف میشه ۴تا برادر

    • بدون نام

      رای منصفانه یعنی چی شله اینکه بگن شله زرد پدرژاپنی سه هیچ برنده چون ترسو بوده تورختکن حبس کردن خودشونو سیرابی مرد بودید بازی میکردی نه توخم راهرو گرم کنی مثلا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج