جاباما
۹۸۴۹۵۵
۱۰ نظر
۵۰۰۱
۱۰ نظر
۵۰۰۱
پ

پیروانی: قلعه‌نویی آدم خوبی است

پیشکسوت فوتبال ایران با بیان اینکه عمر قهرمانی‌ها کوتاه است، به دعوای افشین پیروانی و امیر قلعه‌نویی واکنش نشان داد و گفت: از افشین می‌خواهم از حواشی دور شود.

خبرگزاری مهر: غلامحسین پیروانی درباره اظهارات روز گذشته افشین پیروانی علیه امیر قلعه نویی و باشگاه سپاهان گفت: من این موضوع را از شما می شنوم و در جریان آن نیستم. چون نمی دانم چه اتفاقاتی افتاده است، نمی توانم قضاوت کنم.

وی ادامه داد: با این حال می توانم بگویم عمر قهرمانی خیلی کوتاه است. قهرمانان پرسپولیس، استقلال یا پاس کجا هستند؟ ناصر حجازی، منصور پورحیدری، همایون بهزادی، جعفر کاشانی، صفر ایرانپاک کجا هستند؟

پیشکسوت فوتبال ایران تاکید کرد: به برادرم افشین هم می گویم اگر تند می رود باید احترام همه را حفظ کند. عمر قهرمانی کوتاه است ولی پهلوانی تا وقتی که «خدا خدایی می‌کند» باقی می ماند. ان شاءالله این حاشیه ها نباشد.

پیروانی یادآور شد: باید حواسمان باشد که این قهرمانی ها تداوم ندارد. من با فجر و برق شیراز قهرمان جام حذفی شدم ولی الان خیلی ها یادشان نیست. با فجر چه تیم های بزرگی را در فوتبال ایران شکست دادیم که همه به تاریخ پیوست. افتخار می کنم که خداوند دوستان بسیار خوبی به من داد.

برادر افشین پیروانی افزود: از افشین هم خواهش می کنم از حاشیه ها دور شود. او هم آدمی نیست که «بی گدار به آب بزند». باید سئوال کنم و ببینم چه اتفاقاتی افتاده است.

غلامحسین پیروانی در پاسخ به این سئوال که آیا با امیر قلعه نویی صحبتی داشته است؟ گفت: خیر من با قلعه نویی هم صحبتی نداشته ام. قلعه نویی آدم خوبی است و نمی توانم وسط این دو نفر قضاوت کنم. به برادرم، قلعه نویی و تمام فوتبالی ها احترام می گذارم. پست و مقام به «علی» هم نماند و به ما هم نمی ماند.

پیشکسوت فوتبال ایران صحبت هایش را با این بیت شعر به پایان رساند: عهد کردم که بدهکار نباشم به کسی/ وای از دست محبت که بدهکارم کرد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمود

      خداحفظت کند که حرف حساب زدی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آخه مگه افشین شروع کرده؟ رییس مافیا و مثلث تاس هوچیگری میکنن . مگر افشین اول تهمت زد؟ خجالت بکشن اون پیشکشوتهایی که فقط با هوچیگری دنبال راهکار هستن

    • بدون نام

      ياد بگير آقاي قلعه نوعي

    • بدون نام

      افشین کلاه بردار شعور و معرفت را از برادر بزرگت آقاغلام یادبگیر خودخواه

    • همفری بوووووگارت

      واقعاشعوروفهم درغلامحسین موج میزنه
      خداحفظش کنه که ازیه حادثه بدجلوگیری کرد

    • فرهاد

      اقا غلامحسین چقدر زیبا گفتی پست و مقام برای مولا علی هم نماند حالا چه عوام و چه خواص از این جمله درس بگیرن کاش اینو با اب طلا مینوشتن و میگذاشتن تو مجلس تو قوه قضائیه تو حوزه تو هیئت دولت تو اداره جات تو تمام ارگانهای دولتی ووووو

    • ارتش سرخ

      تو چی می دونی قلعه نویی کیه ؟ تو هم مثل افرادی که گول ظاهر ان را مبخوری خود اقوام قلعه نویی را ادمی کینه ای که فقط به منافع شخصی خودش اهمیت می دهم می شناسند

    • باورصاد

      ای پیروانی نان به نرخ روز خور

    • بدون نام

      قلعه مرغی مساوی با فتنه خدا نابودش کنه

    • بدون نام

      از روشن وجباری بپرس بگو کجا هستن که داری توهین میکنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج