۹۸۵۰۰۱
۶ نظر
۵۰۰۳
۶ نظر
۵۰۰۳
پ

پرسپولیس جام بدون دردسر نمی‌خواهد

اهدای جام به تیم پرسپولیس در حالی که ۹ هفته به پایان بازی‌ها باقی مانده، به طور حتم برای هیچ تیمی لطفی ندارد؛ حتی برای پرسپولیس که این جام را به کلکسیون افتخارات خود می‌برد.

خبرورزشی: پرسپولیس هم مانند خیلی از تیم‌ها موافق ادامه برگزاری بازی‌های لیگ برتر است؛ در حالی که خیلی‌ها می‌گویند باید به بهانه ویروس کرونا بازی‌های لیگ برتر تعطیل شود و جام قهرمانی هم در اختیار تیم پرسپولیس قرار گیرد به این خاطر که قهرمان سه دوره اخیر بوده و از سویی هم‌اکنون هم با اختلاف در صدر قرار دارد.

با وجود این پیش‌بینی پرسپولیس موافق تعطیلی بازی‌های لیگ برتر نیست و دوست دارد بازی‌های لیگ برتر ادامه پیدا کند. به واقع پرسپولیس جام بدون دردسر نمی‌خواهد و این خیلی خوب است. این دیدگاه نشان می‌دهد پرسپولیس به توان فنی خود ایمان دارد و بر این باور است که می‌تواند به سیر صعودی خود در هفته‌های باقی‌مانده لیگ برتر ادامه دهد و در نهایت با شایستگی قهرمان شود.

یحیی گل‌محمدی در این باره گفته است: «ما زیر نظر فدراسیون فوتبال، فدراسیون زیر نظر AFC و این نهاد هم زیر نظر فیفا کار می‌کنیم. من در این مدت متوجه شدم بازی‌ها می‌خواهد ادامه داشته باشد و اگر هم لغو شد، بازی‌های باقی‌مانده را به اوایل فصل آینده منتقل کنند. بعید می‌دانم سیاست مسئولان فوتبال این باشد که بخواهند مسابقات را کلاً لغو کنند، چون مشکلات زیادی مثل سقوط و صعود لیگ یکی‌ها به وجود می‌آید و خیلی‌ها به این مسائل اعتراض خواهند کرد.»

همان‌طور که از گفته‌های یحیی پیداست او دوست دارد بازی‌های لیگ برتر ادامه پیدا کند چراکه در غیر این صورت او هم در صف موافقان تعطیلی بازی‌های لیگ برتر قرار می‌گرفت. این درست که به دلیل ویروس کرونا تمرینات تیم‌ها مدت زمان زیادی است تعطیل شده و این تعطیلی بدن بازیکنان را با چالش آمادگی مواجه کرده، اما باید به این نکته اشاره کرد که ویروس کرونا یک حادثه غیرمترقبه بوده و همه باید با درک شرایط یکدیگر در اندیشه ادامه برگزاری بازی‌های لیگ برتر باشند.

اهدای جام به تیم پرسپولیس در حالی که ۹ هفته به پایان بازی‌ها باقی مانده، به طور حتم برای هیچ تیمی لطفی ندارد؛ حتی برای پرسپولیس که این جام را به کلکسیون افتخارات خود می‌برد. تعطیلی بازی‌های لیگ برتر به بهانه شیوع ویروس کرونا یک حسن بزرگ برای فوتبال داشت. اینکه تیم‌ها با شیوه تمرینات از راه دور آشنا شدند. حالا در آینده تیم‌ها می‌توانند در تعطیلات هم بازیکنان خود را زیر نظر داشته باشند و به آن‌ها تمرین بدهند تا با شروع تمرینات از آمادگی بدنی خوبی برخوردار باشند.

حالا همه در انتظار شروع دوباره بازی‌های لیگ برتر هستند. هم پرسپولیس و هم دیگر تیم‌هایی که قادرند در هفته‌های باقی‌مانده قهرمانی شاگردان یحیی گل‌محمدی را به چالش بکشند و این بهترین تصمیم برای فوتبال است. در نهایت تیمی قهرمان خواهد شد که شایسته قهرمانی است و دو تیمی به دسته پایین‌تر سقوط می‌کنند که این سقوط دستاورد تلاش‌شان در بازی‌های این فصل بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهرداد

      جام اسنپی و امتیازای اسنپی.شما بازی نکنی هم سه امتیازا اتوماتیک میاد بحساب داداش

    • بدون نام

      بخدا خسته شدیم اینقد جام گرفتیم....شونها سید جلال درد گرفته اینقد جام برده بالا سر خخخخخخ

    • بدون نام

      بچه کوچیکه ماهینی و بیرانوند بیشتر از کیسه کشا جام گرفتن...خخخخخحخخخخخخخخخخخخ

    • سعید سرخ

      من هم بعنوان یه پرسپولیسی همین رو میگم ...
      لیگ ادامه پیدا کنه و قهرمان داخل زمین معلوم شه ما که حرفی نداریم و از هیچ تیمی هم نمیترسیم ..

    • باورصاد

      پرسپولیس فقط دنبال مرده خوری است جام بدون دردسر ومفتی وسفارشی ازطرف وزیر چرکپولیسی دردسرنداره

    • محمود

      حتما مثل جام در جام

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج