۹۸۵۱۲۶
۶ نظر
۵۰۰۸
۶ نظر
۵۰۰۸
پ

دستگیری ۲ گرداننده مرکز عرضه قلیان در مشهد

فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری ۲ جوان که در این روزهای خطر شیوع ویروس کرونا خانه مسکونی را به مرکز عرضه قلیان تبدیل کرده بودند، خبر داد.

پایگاه خبری پلیس: سرهنگ عباس صارمی ساداتی، فرمانده انتظامی مشهد گفت: در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر راه‌اندازی یک مرکز عرضه قلیان داخل خانه‌ای مسکونی و رفت و آمد جوانان به این محل، با توجه به تهدید شیوع ویروس کرونا و اهمیت حفظ سلامتی شهروندان، دستورات لازم برای پیگیری سریع این موضوع صادر شد.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: ماموران کلانتری شهید نواب صفوی پس از تحقیقات اولیه و شناسایی محل موردنظر با هماهنگی مقام قضایی وارد عمل شدند و خانه مسکونی را که مجهز به دوربین مداربسته بود را در حالی که چند جوان مشغول استعمال قلیان بودند، مورد بازرسی قرار دادند.

وی خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی با حضور دادیار مجتمع قضایی ناحیه ۳ مشهد و دستورات قضایی اقدام به دستگیری ۲ متهم کردند اما آن‌ها با شرارت در مقابل مردان قانون مقاومت نشان دادند و با شکستن یک ظرف و پرتاب آن به‌سوی ماموران انتظامی، یکی از کارکنان پلیس را مصدوم کردند.

صارمی ساداتی گفت: ماموران انتظامی با اقدام قاطعانه و جدی خود این دو جوان را دستگیر و در بازرسی از محل تعدادی قلیان و ۸ دستگاه دوربین را کشف و ۲ دستگاه خودرو سواری متعلق به متهمان و دیگر وسایل را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی مشهد با اشاره به اینکه مامور فداکار نیروی انتظامی به‌علت صدمه وارده بلافاصله به مرکز درمانی انتقال یافت و خوشبختانه حال جسمی او مساعد است، عنوان کرد:‌ پلیس در کنار مدافعان سلامت، با حضوری مقتدرانه، به‌وظایف قانونی و تکالیفی که برعهده دارد عمل می‌کند و اهمیت این نقش مهم در برقراری نظم و امنیت و تامین سلامتی جامعه در این روزها که با شیوع ویروس کرونا، سلامتی مردم عزیز تهدید می‌شود از حساسیت بیشتری برخوردار است.

وی با خداقوت به تمام کارکنان پلیس که در راه مقدس خدمت به مردم و تأمین نظم و امنیت شهروندان جانفشانی می‌کنند، گفت: از مردم عزیز و شهروندان قانون‌مدار نیز انتظار داریم همچون همیشه با خدمت‌گزاران خود در پلیس مشهد همکاری لازم را داشته باشند.

صارمی ساداتی با اشاره به اینکه پلیس مشهد با افرادی که بخواهند این گونه سلامتی شهروندان را به‌خطر بیندازند برخورد قانونی و قاطعانه می‌کند تاکید کرد: از خانواده‌های عزیز نیز انتظار داریم آگاهی‌های لازم به فرزندان جوان خود برای خودداری از حضور در مراکز شلوغ و پرتردد ارائه دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فکر کردم اختلاس گران گرفتن

    • ارمین سالاری

      عرضه دارین برین گردن کلفت هاروبگیرین نه این بدبخت هارو

    • بدون نام

      خخخخخ هرروز اینجا قلیون میکشیدیم.کافه مجید قاسمی،خوانساراش هم خوب بود

    • بدون نام

      همچین بزرگش کردن بنده خداها انگار چیکار کردن

    • بدون نام

      خوب خدارو شکر،نوددرصدمشکلات حل شد

    • ali

      انگار سردسته مواد مخدر رو گرفتن اینقد مانور میدن رفتن 4 تا قلیون گرفتن واقعا که....خخخخخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج