۹۸۵۱۶۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تارتار: به قهرمانی در جام حذفی فکر نمی‌کنیم

سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: واقعیت این است که به قهرمانی فکر نمی‌کنیم و فقط منتظر بازگشت آرامش و سلامتی مردم هستیم.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: واقعیت این است که به قهرمانی فکر نمی‌کنیم و فقط منتظر بازگشت آرامش و سلامتی مردم هستیم.

مهدی تارتار در گفت‌وگویی درباره آخرین وضعیت بازیکنان نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: تیم ما به سه گروه تقسیم شده است و هر گروه به یکی از همکاران سپرده شده است. من و همکارانم تمرینات بازیکنان تیم‌مان را زیر نظر داریم و شرایط‌شان را بررسی می‌کنیم. آن‌ها ویدیوهای خود را روزانه برای ما ارسال می‌کنند و سعی می کنیم کیفیت‌شان تا حدودی حفظ شود. هرچند تمرینات انفرادی با گروهی بسیار تفاوت دارد.

او با بیان این‌که همیشه برای یک آماده سازی کامل شش هفته زمان نیاز است، گفت: واقعا با سه هفته بدنسازی نمی‌شود تیم را با کیفیت کامل روانه مسابقات کرد. با این حساب حتی نمی‌توانیم برنامه‌های تاکتیکی‌مان را پیاده کنیم. درهرصورت چاره‌ای نیست و نمی‌شود لیگ را تعطیل کرد. جز این‌که فیفا برای تمام لیگ‌ها دستوری صادر کند. اکنون هم واقعا انصاف نیست قهرمان یا تیم‌های سقوط کننده را اعلام کرد. در نهایت هرچه فیفا اعلام کند تابع آن هستیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این سوال که " باتوجه به این‌که در جام حذفی جزو چهار تیم هستید چه برنامه‌ای برای ادامه حضور در این مسابقات دارید؟" عنوان کرد: واقعا شرایط به گونه‌ای است که نمی‌شود درباره این مساله فکر کنیم. امیدوارم هرچه زودتر این ویروس لعنتی برود تا بتوانیم برنامه ریزی درستی انجام دهیم و واقعیت این است که به قهرمانی فکر نمی‌کنیم و فقط منتظر بازگشت آرامش و سلامتی مردم هستیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دوست دارم مسابقات شروع شود اما اگر جان انسان‌ها در خطر باشد، نباید بازی‌ها را برگزار کنیم. ما هم منتظریم تا ببنیم چه می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج