۹۸۵۱۶۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

تقوی: گزینه‌ای برای هدایت تیم والیبال نداریم

سرپرست دبیری فدراسیون والیبال ایران گفت: برداشت‌های اشتباه باعث شده تا فکر کنند که در حال انتخاب مربی هستیم، به هیچ عنوان گزینه داخلی و خارجی خاصی مد نظر ما نیست و فعلا تنها شاخصه‌های لازم برای انتخاب مربی را طراحی می‌کنیم.

خبرگزاری ایسنا: سرپرست دبیری فدراسیون والیبال ایران گفت: برداشت‌های اشتباه باعث شده تا فکر کنند که در حال انتخاب مربی هستیم، به هیچ عنوان گزینه داخلی و خارجی خاصی مد نظر ما نیست و فعلا تنها شاخصه‌های لازم برای انتخاب مربی را طراحی می‌کنیم.

میلاد تقوی در گفت‌وگویی درباره صحبت‌های مطرح شده برای انتخاب جایگزین کولاکوویچ مبنی بر نزدیک بودن مربیان داخلی یا خارجی به نیمکت تیم ملی والیبال ایران،‌ اظهار کرد: در حال حاضر نه گزینه داخلی بیشتر مد نظر است و نه گزینه خارجی، اصلا الآن در حال انتخاب مربی نیستیم. فدراسیون در حال حاضر تلاش می‌کند که با استفاده از تجربیات دوستانی که استخوان شکسته والیبال هستند، شاخصه‌های لازم جهت انتخاب مربی در این شرایط سخت کشور را مشخص کند.

او ادامه داد: برخی شاید بگویند که الآن با توجه به برگزاری جلسات در فدراسیون ما در حال انتخاب مربی هستیم، اما اینگونه نیست و تنها به دنبال مشخص کردن شاخصه‌ها هستیم تا با توجه به آن‌ها بهترین گزینه را انتخاب کنیم. البته در حال حاضر هیچ گزینه داخلی یا خارجه‌ای مد نظر فدراسیون نیست.

دبیر فدراسیون والیبال ایران، در مورد نقل قول‌هایی که از سوی برخی گزینه‌های خارجی مطرح می‌شود نیز گفت: فدراسیون به عنوان مرجع و متولی اصلی والیبال ایران، صلاحیت ایران را دارد که گزینه مدنظر خود را برای تیم ملی انتخاب کند. با این وجود فعلا گزینه مناسبی را در نظر نداشته و هیچ نقل قولی‌ را هم مبنی بر اینکه فدراسیون والیبال با آن‌ها مصاحبه کرده قبول نداریم.

او در پاسخ به این سوال که آیا مربی جدید در مدت زمان باقی مانده تا المپیک می‌تواند شناخت خوبی از پتانسیل والیبال ایران به دست‌آورده و نتایج خوبی هم کسب کند؟ توضیح داد: ما فعلا هیچ رویداد بین‌المللی را پیش رو نداریم. مربی جدید نمی‌تواند مورد بررسی قرار بگیرد، مگر اینکه مسابقات متعدد پیش روداشته باشیم. فعلا باید با توجه به شرایط کشور ابعاد مختلف این وضعیت را بسنجیم و بهترین تصمیم را اتخاذ کنیم.

تقوی درباره تکلیف کادرفنی تیم ملی نوجوانان نیز توضیح داد: این موضوع نیز قطعا در جلساتی که با حضور کارشناسان برگزار می‌کنیم مطرح می‌شود و ادامه دارد تا تصمیم نهایی را اعلام کنیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون به دنبال دریافت طلب‌های خود از اسپانسرها نیز هست؟ خاطرنشان کرد: فعلا موضوع خاصی مطرح نشده است که بخواهم در مورد آن اطلاع رسانی کنم. با این حال همه می‌بینیم که شرایط اقتصادی دنیا بخاطر ویروس کرونا تحت تاثیر قرار گرفته و اسپانسرهای ما هم از این وضعیت مسثنا نیستند. موضوع مهم درک متقابل است که بهتر است هم فدراسیون و هم اسپانسرها یکدیگر را درک کنند تا مشکلات برطرف شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج